نرم افزار کارکرد پرسنل؛ نحوه پیگیری ساعات کار کارکنان

Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image

نرم افزار کارکرد پرسنل؛ نحوه پیگیری ساعات کار کارکنان

چه نیاز به پیگیری ساعات کار کارکنان در یک سایت شغلی یا شیفت کاری داشته باشید یا بخواهید اندازه گیری کنید که کارکنان دانشی شما چگونه وقت خود را آنلاین می گذرانند، روش های متعددی برای ردیابی زمان کارمند در دسترس است.

برای یافتن بهترین راه برای پیگیری ساعات کاری کارمندان برای کسب و کارتان، ادامه مطلب را بخوانید. یادآوری می کنیم که نرم افزار کارکرد پرسنل پرشین جهت پیگیری ساعات کار کارمندان در خدمت شماست. برای دریافت کاملا رایگان این برنامه با ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار بایگانی دیجیتال و راه های بایگانی اسناد

نحوه پیگیری ساعات کار کارکنان

اگر آماده تجربه مزایای ردیابی ساعات کار کارکنان هستید، به چندین روش ردیابی زمان نگاهی بیندازید تا بتوانید بهترین روش را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

پیگیری ساعات کار با قلم و کاغذ

اگر در مدرسه قدیمی هستید یا در جایی کار می‌کنید که اتصال اینترنت ضعیفی دارد یا دسترسی ناقص به فناوری دارد، می‌توانید از خودکار و کاغذ قدیمی خوب برای ردیابی ساعات کار کارکنان استفاده کنید. از کارمندان بخواهید تاریخ شیفت کاری خود و زمان شروع و توقف خود را ثبت کنند، و شما آماده هستید. این ابزار آنالوگ ممکن است روش ترجیحی هر کسب و کاری برای ورود و خروج نباشد. اما راه حلی بدون سر و صدا است که به آموزش کمی کارکنان نیاز دارد.

حتی اگر کارمندان زمان را روی قلم و کاغذ ثبت می کنند، ساعات کاری خود را در یک ابزار صفحه گسترده مانند Excel یا Google Sheets قرار دهید. ردیابی زمان اکسل به شما کمک می کند ساعات کار را محاسبه کرده و اعداد را به راه حل حقوق و دستمزد خود صادر کنید. بنابراین نیازی به انجام دستی آن ندارید.

بیشتر بخوانید: اهمیت نرم افزار بایگانی اسناد برای مدیریت قراردادها

ساعت دسکتاپ یا کیوسک زمان

بسیاری از انواع نرم افزارهای کارکرد پرسنل، مانند نرم افزار حضور و غیاب پرشین راه های زیادی را برای کارمندان ارائه می دهند تا بتوانند ساعت ورود و خروج خود را ثبت کنند. یکی از این روش ها اغلب یک برنامه دسکتاپ یا کیوسک است.

با استفاده از چنین برنامه‌ای، می‌توانید یک ایستگاه ساعت مشخصی راه‌اندازی کنید که در آن کارمندان بتوانند زمان خود را ثبت کنند. با تعیین مکان‌های خاص برای ثبت زمان کارمندان، می‌توانید فرآیندی ساده برای پیگیری ساعات کار کارکنان ایجاد کنید.

تنظیم این نوع ساعت زمان معمولاً به آسانی دانلود یک برنامه کاربردی و اختصاص شماره شناسه یا پین به کارمندان است. این سیستم‌ها معمولاً به شما امکان می‌دهند تا داده‌های زمان کارمندان را به راه‌حل حقوق و دستمزد خود صادر کنید تا پرداخت به کارکنان یکپارچه باشد.

راه اندازی دسکتاپ یا کیوسک به عنوان ایستگاه ساعت زمان نیاز به سخت افزار دارد. هنگام در نظر گرفتن این نوع ساعت، مطمئن شوید که هزینه دسکتاپ، تبلت یا کیوسک را در بودجه خود لحاظ کرده اید.

بیشتر بخوانید: مدیریت آرشیو دیجیتال و مراحل ایجاد آن

پیگیری ساعات کار در برنامه های موبایل

می‌توانید از برنامه‌های تلفن همراه برای ردیابی زمان‌های ورود و خروج ساعت برای کارمندان ساعتی و برای ردیابی زمان بر اساس کار برای کارمندان حقوق بگیر یا قراردادی استفاده کنید. اپلیکیشن موبایل یکی دیگر از گزینه های رایج است که توسط اکثر نرم افزارهای زمان بندی ارائه می شود.

با استفاده از اپلیکیشن موبایل، کارمندان می توانند از طریق گوشی هوشمند خود به ساعت یا تایمر دسترسی داشته باشند. اگر کارمندان شما زمان کار شده توسط پروژه یا مشتری را ردیابی نمایند، می توانند ساعات کار را ردیابی کنند و آن را به جریان درآمد مناسب در دستگاه تلفن همراه خود اختصاص دهند.

قبل از انتخاب یک برنامه تلفن همراه به عنوان روش اصلی ردیابی ساعات کار کارکنان، مطمئن شوید که همه کارمندان شما به گوشی هوشمند دسترسی دارند. اگر این کار را نکردند، یک روش پشتیبان ایجاد کنید که این کارمندان بتوانند برای ثبت زمان خود از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: سامانه ارسال صورتحساب الکترونیک وب رایگان؛ راهنمای جامع (بخش اول)

پیگیری ساعات کار در برنامه های موبایل

Geofencing و ردیابی GPS

یک برنامه موبایل ساده ممکن است برای کارمندان تلفن همراه شما یا کسانی که بین سایت های شغلی مختلف سفر می کنند کافی باشد. با این حال، اگر به دقت بیشتری نیاز دارید، می‌توانید ردیابی GPS یا geofencing را انتخاب کنید.

با ردیابی GPS، می توانید یک geofence در اطراف هر یک از سایت های شغلی خود راه اندازی کنید. هنگامی که کارمندی به سایت می‌رسد، برنامه ساعت تلفن همراه او برای او اعلانی ارسال می‌کند تا ساعت را وارد کند. و اگر محل کار را ترک کرد، از او خواسته می‌شود که ساعت را ثبت کند.

همچنین می توانید از ردیابی GPS استفاده کنید تا ببینید کارکنان شما در طول روز کجا هستند و زمان آنها را در محل و در مسیر بررسی کنید.

مانند یک برنامه تلفن همراه، باید مطمئن شوید که کارمندان شما به نوعی از دستگاه تلفن همراه دسترسی دارند تا از ردیابی GPS یا geofencing به طور موثر استفاده کنند. و اگرچه بسیاری از ابزارهای ساعت زمان، ساعت ورود مبتنی بر GPS را به عنوان یک گزینه ارائه می دهند، معمولاً تنها در صورتی در دسترس است که نسخه ارتقا یافته نرم افزار را خریداری کنید. هزینه ها و مزایای این نوع ابزار را قبل از تصمیم گیری در مورد آن به عنوان بهترین گزینه ردیابی زمان خود بسنجید.

بیشتر بخوانید: سامانه ارسال صورتحساب الکترونیک وب رایگان؛ راهنمای جامع (بخش دوم)

پیگیری ساعات کار با ساعت بیومتریک

شناسایی بیومتریک از ویژگی‌های بیولوژیکی مانند اثر انگشت یا ویژگی‌های صورت برای تأیید هویت فرد استفاده می‌کند. استفاده از بیومتریک برای اجازه دادن به کارمندان برای ورود به زمان، به جلوگیری از پانچ کمک می‌کند. هنگامی که یک کارمند از یک ویژگی بیومتریک استفاده می کند، سیستم ساعت زمان شما ساعات کاری او را تا زمانی که ساعت خاموش شود، ردیابی می کند.

 شناسایی بیومتریک هنوز یک ویژگی کاملاً جدید در بازار نرم‌افزار ساعت زمان است. بنابراین همه ابزارها آن را به‌عنوان گزینه‌ای برای ساعت وارد نمی‌کنند. علاوه بر این، استفاده از بیومتریک مستلزم خرید تجهیزات دیگری مانند اسکنر اثر انگشت است. بنابراین، اگر واقعاً نیاز به تأیید هویت کارمندان خود داشته باشید، بیومتریک ممکن است به عنوان گزینه ای برای ردیابی ساعات کار کارکنان بسیار پرهزینه باشد.

بیشتر بخوانید: سامانه مودیان

پلاگین های مرورگر و ردیابی URL

اگر کارمندان شما عمدتاً روی رایانه کار می‌کنند و می‌خواهید ایده بهتری در مورد نحوه استفاده از زمان خود داشته باشید، می‌توانید از یک ابزار ساعت زمان استفاده کنید که URL کارمندان را ردیابی می‌کند یا یک تایمر را به عنوان افزونه مرورگر ارائه می‌دهد.

تایمرها مخصوصاً زمانی مفید هستند که کارکنان شما نیاز به ثبت زمان صرف شده توسط پروژه یا مشتری داشته باشند. با لمس یک دکمه، کارمندان می‌توانند یک تایمر را برای ضبط کاری که روی آن کار می‌کنند شروع و متوقف کنند و ساعت‌ها را در زمان واقعی به برگه‌های زمانی خود ارسال کنند.

برای بررسی نحوه گذراندن وقت کارمندانتان، می‌توانید به ابزار ساعت زمان اجازه دهید URLهایی را که بازدید می‌کنند ردیابی کند. این امر زمان صرف شده برای ابزارهای کاری را در مقابل سایت های شخصی تقسیم می کند. وقتی بدانید کارمندان وقت خود را چگونه می گذرانند، بهتر می توانید راه هایی را که می توانند کارآمدتر کار کنند شناسایی کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین نرم افزار مدیریت سهام

نرم افزار حضور غیاب رایگان

روابط عمومی هلدینگ پرشین سیستم هخامنش

مفتخریم که برنامه حضور و غیاب را در اختیار شما قرار دهیم. با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های زیر به صفحه اصلی نرم افزار حضور و غیاب وارد شوید. برای دریافت برنامه با ما تماس بگیرید.

برنامه حضور و غیاب

نرم افزار حضور و غیاب

اپلیکیشن حضور و غیاب

برنامه حضور و غیاب ابری

سامانه حضور و غیاب

برنامه ورود و خروج

نرم افزار ورود و خروج

اپلیکیشن ورود و خروج

برنامه کارکرد پرسنل

سامانه ورود و خروج

برنامه ورود و خروج ابری

برنامه کارکرد پرسنل

اپلیکیشن کارکرد پرسنل

برنامه کارکرد پرسنل بدون دستگاه

سامانه کارکرد پرسنل

برنامه کارکرد پرسنل ابری

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل

نرم افزار لیست بیمه ماهانه پرسنل

اپلیکیشن لیست بیمه ماهانه پرسنل

سامانه لیست بیمه ماهانه پرسنل

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل ابری

برنامه خروجی بیمه

نرم افزار خروجی بیمه

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل بدون دستگاه

برنامه خروجی بیمه

اپلیکیشن خروجی بیمه

برنامه خروجی بیمه ابری

برنامه خروجی بیمه بدون دستگاه

سامانه خروجی بیمه

نرم افزار کارکرد پرسنل

برنامه حضور و غیاب بدون دستگاه

تماس با پرشین سیستم هخامنش

برای اطلاعات بیشتر با شرکت ما تماس بگیرید

Image-HasTech