نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد

اطـلاعات و داده ها، صرف نـظر از نحوه ی تولید یا جـمع آوری آنها، امروزه به یک دارایی فزایـنده ی با ارزش برای سازمان ها و تجـارت های مختلف تبدیل شده است و این در حالی است که همزمان الزامات بایگانی اطلاعات، پیچیده تر و جزیی تر میشود.

ویژگی های نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد

قابلیت های نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد پرشین سیستم

همه چیز تحت کنترل است

با داشبورد مدیریتی که در این نرم افزار وجود دارد تمام اسناد را در یک نگاه قابل مشاهده است.

فرم و سیستم بایگانی خود را تغییر ندهید

مهم نیست که شما در چه نوع سازمان، شرکت و تجارتی فعالیت دارید و در حال بایگانی فاکتورهای الکترونیکی هستید و یا از این نرم افزار برای بایگانی پرونده های پرسنلی، پرونده های مالی، نامه ها و … استفاده میکنید، چرا که ساختار اسناد شما در این نرم افزار قابل تغییر، تنظیم و انتطباق با هر فرم و سیستم بایگانی است.

فرم خودت را بساز

محدودیت تعداد، نوع و عنوان فیلد ندارید و میتواند در کمتـرین زمان سند مخـصوص به سازمان و شرکت خودتان را بسازید. (شامل فیلدهای جداگانه برای مدیریت انواع مختلف داده هاسـت که توسط کاربر ایجاد می شود.)

سریع و راحت جستجو کن

دسترسی سریع و شهودی به اطلاعات و اسناد با هرآنچه شما از یک سند در خاطر دارید!

کمترین هزینه – بیشترین حفاظت

ذخیره سازی داده ها با راندمان بالا برای نگهداری طولانی مدت از اطلاعات.

رد اسناد خود را بزنید

به شما این امکان را می دهد که بتوانید چرخه کاری و حیات داده ها و اسناد خود را دنبال کنید.

عملکرد تحت وب و یا سرور

با توجه به میزان حساسیت اطلاعات و اسناد سازمان، میتوانید این نرم افزار را تحت وب و یا بر روی سرور داخلی راه اندازی نمایید.

نرم افزار از آن شماست

در صورت انتخاب سرویس سرور نرم افزار ، می توانید رنگ میزکار و سـاختار اولویت بندی اپشـن بر اساس نیاز هر کاربر تغیـیر کند.

دسترسی ها را تعریف کن

تعیین میزان دسترسی به داده های هر کاربر بر اساس وظایف در فرآیندهای سازمانی جهت تسهیل در روند کاری.

پروژه هایتان را در دست بگیرید

از تعریف یک پروژه ی سازمانی در نرم افزار و روند پشرفت بخش های مختلف آن تا زمان خاتمه یافتن آن پروژه را دنبال و مدیریت نمایید.

همه در نرم افزار حاضرند

هیچ حد و مرزی برای تعداد کابران فعال در سیـستم وجود ندارد و می توانند تمام افراد سازمان همزمان از سیـستم استفاده نمایند.

کار خود را به گردش بینداز

گردش اسناد در سازمان یا همان اتوماسیون در این نرم افزار قابل انجام است و دیگر نیاز به چاپ اسناد و گردش فیزیک اسناد برای انجام رویداد ها نیست.
insert image
10 سال تجربه در بازار و مدیریت آی تی

اطـلاعات و داده ها، صرف نـظر از نحوه ی تولید یا جـمع آوری آنها، امروزه به یک دارایی فزایـنده ی با ارزش برای سازمان ها و تجـارت های مختلف تبدیل شده است و این در حالی است که همزمان الزامات بایگانی اطلاعات، پیچیده تر و جزیی تر میشود. در این میان یافتن رویکردی کارآمد برای بایگانی اطلاعات در تمام جنبه های مادی چرخه حیات آن – از ایجاد تا نابودی – یک چالش مهم به حساب می آید. در عین حال ، ضرورت ایجاد چنین رویکردی امری لازم است که مزایای آن در کاهش هزینه ها، افزایش عملکرد سازمان و سـهولت دسترسی به داده ها نقش قابل توجهی را ایفا می کند.

چالش هایی از قبیل؛ همگام شدن با فناوری، مدیریت زمان، هزینه های قابل توجه نگهداری اسناد، امنیت داده ها و… پیـش روی هر سازمان و تجارتی است. با این وجود میتوان همین چالش ها را به فرصت تبدیل کرد، فرصت هایی که تیم متخصصان پرشین سیستم می توانند به شما در استفاده از آن ها کمک می کنند.

سوالات متداول

چرا سازمان ها به یک نرم افزار جهت بایگانی اسناد خود نیاز دارند؟

در دنیای امروز و پیشرفت سریع تکنولوژی، اسناد کاغذی کم کم منسوخ می شود و جای خود را به اسناد الکترونیک می دهد.اشغال فضای فیزیکی، جستجو و دسترسی آسان تر به اسناد، امانت دهی اسناد به صورت الکترونیک، گردش کار و موارد دیگر از مزایایی است که هر سازمان کوچک و بزرگ به آن نیاز خواهد داشت.

آیا اسناد فقط با پیش فرض خاصی تولید و تعریف می گردد؟

در این نرم افزار کاربران با توجه به نیازمندی های هر سازمان می توانند اسناد منحصر به فرد تعریف نماییند و با توجه به حوزه های کاری متفاوت سازمان ها، از یک الگوی خاص پیروی نمی کند.

مدیریت الکترونیک اسناد تا چه میزان ظرفیت ذخیره سازی دارد؟

این سیستم، به صورت تحت وب می باشد و می توان اسناد را بر روی فضای ابری که همراه با نرم افزار در اختیار کاربران قرار میگیرد، استفاده نمایند و یا به صورت LOCAL نیز قابل استفاده می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید