بهترین نرم افزار های حضور و غیاب در سال ۲۰۲۱ (TimeClick)

  • صفحه اصلی
  • بهترین نرم افزار های حضور و غیاب در سال ۲۰۲۱ (TimeClick)

ما در مجموعه مقالاتی به معرفی بهترین نرم افزار های حضور و غیاب در سال ۲۰۲۱ می پردازیم. در این مقاله، ویژگی ها، نقاط ضعف و قوت برنامه حضور و غیاب TimeClick را مورد بررسی قرار میدهیم. با ما همراه باشید.

نرم افزار حضور و غیاب

  • TimeClick می تواند بر روی رایانه یا شبکه شرکت شما نصب شود، بنابراین جایگزین یک زمان سنج فیزیکی می شود.

  • کارفرمایان به راحتی می توانند ببینند که چه کسی کار می کند و تعداد ساعات کار یک کارمند به چه میزان است.

  • TimeClick از ۹۹ دلار شروع می شود و تا چهار کارمند را پشتیبانی می کند.

این بررسی برای صاحبان مشاغلی است که در نظر دارند از TimeClick به عنوان سیستم کنترل ورود وخروج پرسنل خود استفاده کنند.

TimeClick به عنوان بهترین نرم افزار ورود و خروج در محل برای مشاغل کوچک است. مشاغلی که نمی خواهند هزینه اشتراک ماهانه مبتنی بر ابر را پرداخت کنند.

می توانید TimeClick را بر روی رایانه یا شبکه نصب کنید. شما مجوز نرم افزار حضور و غیاب دورکاری را برای دریافت کلیه ویژگی ها ی زیر خریداری می کنید؛ مانند:

استفاده از TimeClick آسان است و شامل برخی از بهترین ویژگی های ردیابی زمان و ابزارهای اداری در صنعت است. اگر به دنبال یک سیستم زمان سنج سنتی برای نصب در شبکه خود هستید، TimeClick گزینه ی مناسبی است.

قیمت

TimeClick پنج سطح قیمت گذاری را ارائه می دهد: Base ، Prime ، Premium ، Pro و Enterprise. قیمت پایه برای یک کامپیوتر و چهار کارمند ۹۹ دلار است. اگر بیش از چهار کارمند دارید، می توانید بسته Prime را با قیمت ۱۹۹ دلار خریداری کنید. هر مجوز بسته نرم افزاری TimeClick به یک کامپیوتر و یک پایگاه داده SQL نیاز دارد. شما هزینه سخت افزار رایانه خود را جداگانه پرداخت می کنید.

پایه: ۹۹ دلار برای مجوز TimeClick برای یک رایانه و حداکثر چهار کارمند

پرایم: ۱۹۹ دلار برای مجوز TimeClick برای یک کامپیوتر و کارمندان نامحدود

اگر بیش از یک مکان داشته باشید، مجوزهای اضافی با تخفیف در اختیار خواهید داشت (یک مورد برای هر رایانه)

در مورد نرم افزار حضور و غیاب کلاس اندروید بخوانید.

در اینجا قیمت گذاری این برنامه ها آورده شده است:

حق بیمه: ۴۹۹ دلار برای مجوزهای حداکثر پنج دستگاه و کارمندان نامحدود

مشتریان ثابت: ۹۹۹ دلار برای مجوزهای حداکثر ۵۰ دستگاه و کارمندان نامحدود

شرکت: ۱۴۹۹ دلار برای مجوزهای حداکثر ۱۵۰ دستگاه و کارمندان نامحدود

اگر بخواهید می توانید قبل از خرید نرم افزار، آن را آزمایش کنید. به این ترتیب که باید برای دوره آزمایشی ۳۰ روزه TimeClick ثبت نام کنید. پس از خرید، آن را بارگیری و پیکربندی می کنید. یک سال پشتیبانی فنی در این قیمت گنجانده شده است. اگر پس از سال اول به پشتیبانی نیاز دارید، باید یک بسته پشتیبانی (۹۹ تا ۲۹۹ دلار در سال) خریداری کنید.

اگر فقط یک مکان و یک رایانه دارید، این نرم افزار ارزان تر از سیستم های زمان سنج مبتنی بر ابر است.

در مورد نرم افزار حضور و غیاب بخوانید.

ویژگی های نرم افزار حضور و غیاب TimeClick

نرم افزار حضور و غیاب

TimeClick یک بانک از اطلاعات شخصی کارمندان شما را فراهم می کند. این برنامه تمام ویژگی هایی را که شما انتظار دارید، در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان مثال، ساعت کار، اضافه کاری، شیفت شب، همه دوره های پرداخت، PTO و تعطیلات را ردیابی می کند.

برای کارگرانی که همزمان تغییر شیفت می دهند، می توانید ورودی های جمعی را وارد کرده و ویرایش کنید. همچنین می توانید سوابق موجود را اصلاح کرده و به کارمندان اجازه دهید درخواست آنلاین ارسال کنند. همه ورودی ها در گزارش حسابرسی قابل مشاهده هستند.

در مورد نرم افزار ارسال بسته پستی بخوانید.

از لحاظ اجرایی، TimeClick به شما امکان می دهد محدودیت هایی را در مورد کارمندان و مدیران تعیین کنید. این نرم افزار با سرور همگام سازی می شود. (در صورت خرید مجوز Premium یا بالاتر) و ردیابی حسابرسی را برای همه تغییرات ورودی زمان ایجاد شده توسط یک مدیر فراهم می کند.

TimeClick به شما امکان می دهد مقررات مختلف را اضافه کنید. همچنین اعلان ها و قوانین اضافه کاری را تنظیم نمایید. می توانید زمان را در هر ساعت، ماه، سال و دوره پرداخت را به شکل دلخواه تنظیم کنید. این شامل اقلام تعهدی مربوط به تعطیلات، روزهای بیماری و سایر اوقات تعطیل است. کارمندان می توانند مدت تعطیلات خود را مشاهده کرده و از طریق سیستم درخواست PTO کنند.

TimeClick با QuickBooks و نرم افزار گذرنامه ادغام می شود. می توانید برای همگام سازی تقریباً با هر ارائه دهنده حقوق و دستمزد، یک جدول زمانی CSV را از TimeClick بارگیری کنید.

مجوز TimeClick شامل تمام ویژگی های پیشرفته یک سیستم حضور و غیاب قوی و با رابط کاربری بسیار آسان برای کنترل و تنظیم است که به هزینه ماهانه نیاز ندارد.

در مورد نرم افزار حضورغیاب آنلاین بخوانید.

مزایا و معایب

طرفداران

TimeClick در مکانهای فیزیکی به شما این امکان را می دهد که بدانید چه کسی در مکان است و در چه ساعاتی کار کرده است. اگر می خواهید برای پشتیبانی از کارمندان؛ برنامه ی را از راه دور ارتقا دهید، می توانید هزینه مجوزی را بپردازید که به شما امکان مدیریت ورود و خروج پرسنل از طریق تلفن همراه را می دهد.

نصب TimeClick برای هر رایانه فقط چند دقیقه و نصب پایگاه داده پنج دقیقه طول می کشد. می توانید نرم افزار را خریداری کنید. آن را تنظیم کرده و در همان روز شروع به استفاده از آن کنید.

در مورد نرم افزار بایگانی اسناد بخوانید.

این نرم افزار شامل تقریبا دوازده گزارش استاندارد است و شما می توانید آنها را مرتب کنید. اندازه قلم ها را تنظیم کرده و یک خط امضا اضافه کنید. شما می توانید قبل از چاپ یا ارسال داده ها در گزارش های خود، اصلاحات انجام دهید.

نکات منفی

یک نقطه ضعف TimeClick این است که مبتنی بر ابر نیست. برای به روزرسانی آن باید نسخه های نرم افزار را به شکل منظم بارگیری کنید.  TimeClick معمولاً سالانه نرم افزار خود را بروزرسانی می کند. همچنین در صورت لزوم برای رفع اشکالات و بهبودها، نسخه های کوچکتر منتشر می کند.

TimeClick راهی آسان برای تشخیص ساعات قابل پرداخت از ساعت های غیر قابل پرداخت نیست. همچنین در عین حال فاقد گزینه های بیومتریک برای جلوگیری از تقلب در حین کار است.

در مورد نرم افزار ارسال مرسولات بخوانید.

پشتیبانی مشتری

TimeClick پشتیبانی را از طریق تلفن، چت و ایمیل ارائه می دهد. ساعات پشتیبانی ۹ صبح تا ۶ عصر است. با این حال، در اواسط روز، گپ گاهی آفلاین می شود. بنابراین می توان گفت که این نرم افزار از پشتیبانیِ قوی برخوردار نیست.

TimeClick یک پایگاه دانش رایگان، بخش سوالات متداول و یک ابزار عیب یابی ارائه می دهد. اگر با استفاده از  منابع موجود در سایت نمی توانید پاسخ سوالات خود را پیدا کنید، مستقیماً با تیم پشتیبانی تماس بگیرید. همچنین می توانید فرم تماس آنلاین را پر کنید.

کاربران TimeClick در سایت های بررسی نرم افزار شخص ثالث آن را بین ۴٫۵ و ۵ ستاره ارزیابی می کنند.

 

حضور و غیاب اندروید نرم افزار های الکترونیکی

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام بخوانید.

در مورد نرم افزار افزایش سرمایه بخوانید.

در مورد نرم افزار تحلیل بازار بخوانید.