بهترین نرم افزار حضور و غیاب در سال ۲۰۲۴ (Rippling)

  • صفحه اصلی
  • بهترین نرم افزار حضور و غیاب در سال ۲۰۲۴ (Rippling)

ما در مجموعه مقالاتی به معرفی بهترین نرم افزار های حضور و غیاب در سال ۲۰۲۴ می پردازیم. در این مقاله، ابتدا ویژگی های نرم افزار حضور و غیاب Rippling را مورد بررسی قرار می دهیم. با ما همراه باشید.

بهترین نرم افزار حضور و غیاب ۲۰۲۴: ریپلینگ ریویو

با ویژگی های اتوماسیون HR و IT، پلتفرم بصری و قابلیت های جامع ادغام برنامه، نرم افزار حضور و غیاب Rippling به عنوان ساده ترین نرم افزار HR برای پیاده سازی در سال ۲۰۲۴ معرفی شده است. اجرای نرم افزار Rippling معمولاً حدود ۲٫۵ هفته به طول می انجامد.

محدوده قیمت

پلتفرم مدیریت کارمندان Rippling از چند دلار در ازای کارمند در ماه شروع می شود. با هزینه اضافی، می توانید برنامه خود را با ویژگی های پیشرفته منابع انسانی و فناوری اطلاعات شخصی کنید. مشاغلی که خواهان دسترسی سریع به میز راهنمای منابع انسانی هستند نیز ماهانه هزینه اضافی پرداخت می کنند.

Rippling مانند برخی از رقبای خود یک نسخه آزمایشی رایگان ارائه نمی دهد. اما شما می توانید با یک متخصص محصول Rippling یک نسخه آزمایشی رایگان ترتیب دهید، که از نزدیک به تمام ویژگی ها دسترسی داشته باشید.

امکانات بهترین نرم افزار حضور و غیاب ۲۰۲۴

برنامه پایه Rippling، پلتفرم مدیریت کارمندان، با یک ماژول بنیادی ارائه می شود که به شرکت ها برای:

  • مدیریت وظایف روی برد

  • مدیریت خارج از برد

کمک می کند تا چند عملکرد را مدیریت کنند. به عنوان مدیر؛ از آنجا می توانید ویژگی هایی زیر را اضافه کنید:

  • حقوق و دستمزد

  • مزایا برای کارمندان
  • مدیریت استعداد
  • مدیریت برنامه
  • مدیریت دستگاه

ویژگی های نرم افزار حضور و غیاب Ripplings

راه حل Rippling با یک برنامه نرم افزاری پایه شروع می شود. این ماژول شامل یک بانک اطلاعاتی واحد کارمندان، مدیریت اسناد الکترونیکی و مدیریت وظایف است. اگر می خواهید راه حل را گسترش دهید، می توانید لیست حقوق و دستمزد خدمات کامل ثبت نام آزاد، سلف سرویس کارمندان، کسر حقوق و دستمزد و پشتیبانی کارگزار شخص ثالث) را پیکر بندی کنید. (به عنوان مثال، تشکیل پرونده مالیات، سپرده مستقیم، هزینه کارگران، فرم های مالیاتی پایان سال و تشکیل پرونده جدید) و مزایا (به عنوان مثال ثبت نام آنلاین استخدام جدید). ویژگی هایی که در نرم افزار حضور و غیاب پرشین نیز موجود است.

بهترین نرم افزار حضور و غیاب 2024: ریپلینگ ریویو

مدیریت کارمندان در بهترین نرم افزار حضور و غیاب ۲۰۲۴

کاربران نرم افزار حضور و غیاب Rippling می توانند به ویژگی های مفید مدیریت کارمندان مانند:

پردازنده و خارج از برد

اتوماسیون گردش کار و تأیید

مدیریت موقعیت قابل تنظیم

ردیابی متقاضی

بررسی پس زمینه

تأیید الکترونیکی

نامه های پیشنهادی

دسترسی داشته باشند. یکی از مواردی که نرم افزار حضور و غیاب Rippling را ویژه می کند، این است که به شما امکان می دهد روند پردازش کارمند را پیکربندی و خودکار کنید. ریپلینگ همچنین می تواند با سیستم های مدیریت یادگیری ادغام شود تا از رشد شغلی کارمندان پشتیبانی کند. دیگر ویژگی های این برنامه را در ادامه مرور می کنیم:

انطباق قانونی:

Rippling می تواند به تیم شما در حفظ انطباق قانونی با دوره هایی مانند آموزش آزار روانی و اقدامات امنیت سایبری کمک کند. همچنین می توانند به شما کمک کنند تا گزارشات و مدارک به صورت خودکار و با تایید ثبت شوند.

گزارش و تجزیه و تحلیل:

ریپلینگ دارای ویژگی های گزارشگری قابل تنظیم برای تجزیه و تحلیل جنبه های مختلف سازمان شما است. به عنوان مثال، شما می توانید گزارشاتی را برای مطالعه گردش کار کارمندان در شرکت خود ایجاد کنید.

داشبورد:

برای صاحبان مشاغل و کارمندان منابع انسانی، وظایف به راحتی ایجاد و به کارمندان مناسب، اختصاص داده شده و تحت یک داشبورد مدیریت می شوند. کاربران می توانند برای ساده سازی جنبه های مختلف منابع انسانی، گردش کار خودکار ایجاد کنند.

بهترین نرم افزار حضور و غیاب بخش ادغام:

این نرم افزار قادر است با بیش از ۴۰۰ سیستم عامل دیگر ادغام شود. که باعث می شود یک مجموعه بزرگ از نرم افزارهای تجاری پدیدار شود. اجرای کامل پلتفرم Rippling تنها ۲٫۵ هفته طول می کشد. بدان معنا که وظایف منابع انسانی شما با کمترین اختلال در کسب و کار پیش خواهند رفت.

مدیریت کاربران:

فقط مدیران نیستند که می توانند از Rippling استفاده کنند. حتی کارمندان می توانند به راحتی از این نرم افزار برای مدیریت وظایف منابع انسانی خود از هر دستگاهی استفاده کنند. که صرفه جویی زیادی در وقت برای شرکت های کوچک ایجاد می کند.

پشتیبانی مشتری:

همه کاربران می توانند از طریق گپ و گفتگوی زنده و پشتیبانی ایمیل از مزایا برخوردار شوند. علاوه بر این، مشتریان بزرگتر با یک نماینده پشتیبانی اختصاصی جفت می شوند که می توانند با آنها تماس بگیرند، پیامک کنند یا گپ ویدیویی داشته باشند. علاوه بر این، کاربرانی که می خواهند از HR مجاز استفاده کنند، می توانند با پرداخت هزینه ماهانه ویژگی HR Help Desk را به برنامه خود اضافه کنند.

نمایندگان Rippling به سرعت به سوالات شما پاسخ می دهند. گرچه آنها در مورد نرم افزار، اطلاعات چندانی در اختیار شما نمی گذارند. اما آنها شما را به یک متخصص متصل می کنند، که به شما نسخه آزمایشی نرم افزار را ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین نرم افزار مدیریت سبد سهام

بهترین نرم افزار حضور و غیاب

روابط عمومی هلدینگ پرشین سیستم هخامنش

مفتخریم که برای اولین بار در ایران برنامه حضور و غیاب کاملا رایگان را در اختیار شما قرار دهیم. با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های زیر به صفحه اصلی نرم افزار حضور و غیاب وارد شوید. برای دریافت رایگان برنامه با ما تماس بگیرید.

برنامه حضور و غیاب رایگان

نرم افزار حضور و غیاب رایگان

برنامه حضور و غیاب کاملا رایگان

اپلیکیشن حضور و غیاب رایگان

برنامه حضور و غیاب ابری رایگان

سامانه حضور و غیاب رایگان

برنامه ورود و خروج رایگان

نرم افزار ورود و خروج رایگان

برنامه ورود و خروج کاملا رایگان

اپلیکیشن ورود و خروج رایگان

برنامه کارکرد پرسنل کاملا رایگان

سامانه ورود و خروج رایگان

برنامه ورود و خروج ابری رایگان

برنامه کارکرد پرسنل رایگان

اپلیکیشن کارکرد پرسنل رایگان

برنامه کارکرد پرسنل بدون دستگاه رایگان

سامانه کارکرد پرسنل رایگان

برنامه کارکرد پرسنل ابری رایگان

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

نرم افزار لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل کاملا رایگان

اپلیکیشن لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

سامانه لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل ابری رایگان

برنامه خروجی بیمه رایگان

نرم افزار خروجی بیمه رایگان

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل بدون دستگاه رایگان

برنامه خروجی بیمه کاملا رایگان

اپلیکیشن خروجی بیمه رایگان

برنامه خروجی بیمه ابری رایگان

برنامه خروجی بیمه بدون دستگاه رایگان

سامانه خروجی بیمه رایگان

نرم افزار کارکرد پرسنل رایگان

برنامه حضور و غیاب بدون دستگاه رایگان