نرم افزار حضور و غیاب اندروید و دورکاری

  • صفحه اصلی
  • نرم افزار حضور و غیاب اندروید و دورکاری

نرم افزار حضور و غیاب اندروید شرکت پرشین سیستم هخامنش جز نرم افزار های بسیار پیشرفته در حوزه ی نرم افزار های حضور و غیاب کنترل پرسنل است. تجربیات ما در این زمینه از پسِ سالها تلاش، تجربه و همکاری با بهترین برندهای سازمانی و شرکتی ایران به دست آمده است. در ادامه ویژگی هایی که نرم افزار حضور و غیاب اندروید برای سازمان شما فراهم می کند را؛ با هم مرور می کنیم.

نرم افزار کنترل حضور و غیاب کارکنان

نرم افزارهایی هستند که زمان ورود و خروج کارمندان به محل کار را تعیین می کنند و به طور خودکار محاسبه حقوق پایان ماه را با توجه به این زمان های ورود و خروج محاسبه می کنند.

در نرم افزار حضور و غیاب اندروید و ذورکاری پرشین سیستم هخامنش؛ در حالی که دسترسی سریع و سهولت استفاده را با تغییرات بصری فراهم می کنید، وقتی مداخله دستی هنگام ورود و خروج انجام می شود، می توانید این را ببینید و کاربر را شناسایی کنید. در تغییرات دستی، برنامه به بخش مربوطه اشاره می کند. و مقامات شرکت را قادر می سازد تا کاربر برنامه را کنترل کنند.

در مورد نرم افزار حضور و غیاب کلاس اندروید بخوانید.

سیستم های کنترل حضور و غیاب کارکنان

پشتیبان گیری خودکار:

به لطف ویژگی پشتیبان گیری خودکار برنامه، با استفاده از نسخه پشتیبان نرم افزار حضور و غیاب اندروید پرشین سیستم می توانید در مواردی مانند: از دست دادن اطلاعات، جلوی ضرر را بگیرید. این می تواند داده ها را به طور خودکار منتقل کند و داده ها در زمان های دلخواه می توانند به طور خودکار به برنامه وارد شوند. به لطف بازیابی اطلاعات، پرسنل حذف شده می توانند در سیستم بازیابی شوند.

ارسال خودکار گزارشات:

این برنامه می تواند داده ها را به صورت خودکار ارسال کند. گزارش های مورد نظر شما هر زمان که بخواهید از طریق پست الکترونیکی به آدرس ایمیل مورد نظر شما ارسال می شود.

در مورد نرم افزار حضور و غیاب بخوانید.

ایجاد دسترسی مجاز:

کاربر و رمز ورود قابل تغییر هستند. همچنین با ویژگی مجوز برنامه، شما می توانید گروه ها یا بیش از یک کاربر را مجاز یا دسترسی آنها را محدود کنید. به لطف ویژگی گروه بندی گزارش های پرسنلی، بخش را می توان به طور مفصل تحت عناوینی مانند بخش دریافت کرد. بیش از یک بخش در برنامه وجود دارد.

ذخیره سازی در وورد یا اکسل:

با استفاده از سیستم انعطاف پذیر گزارشِ نرم افزار حضور و غیاب اندروید پرشین سیستم؛ می توانید گزارش های استاندارد را در برنامه دریافت کنید. همه گزارش ها می توانند به اکسل یا Word صادر شوند. همه گزارشات را می توانید براساس شخص، عمومی، شرکت و گروه دریافت کنید. قالب گزارش می تواند در صورت تمایل توسط کاربران منفعل یا فعال باشد.

در مورد نرم افزار ارسال بسته پستی بخوانید.

شما می توانید گزارش گذشته نگر حقوق تغییر یافته پرسنل را دریافت کنید. همچنین به لطف ویژگی تغییر ساختار صفحه در گزارش ها، می توانید گزارش را در اندازه قلم مورد نظر خود دریافت کنید.

تعیین مجازات کسری کار:

شما می توانید به کل مدت کمبودهایی مانند: خروج زودهنگام یا دیر رسیدن در ورودی ها و خروجی های ساخته شده به صورت شخصی، به کاربر مورد نظر دسترسی پیدا کنید. با حداکثر زمان داده شده به تاخیر، ترک غیبت زودهنگام و خودسرانه، می توانید کسری مجازات را تا آنجا که می خواهید انجام دهید. دستمزد و ساعت می تواند به عنوان اطلاعاتی مانند: غیبت، جریمه و مرخصی بدون حقوق در لیست حقوق و دستمزد دیده شود. در بخش وضعیت در گزارشاتی که به صورت شخصی و عمومی تهیه کرده اید؛ می توانید غیبت را مشاهده کرده و جزئیات ترک خدمت را بدانید.

در مورد نرم افزار حضورغیاب آنلاین بخوانید.

تعیین ساعت کاری کارمندان:

با استفاده از نرم افزار حضور و غیاب اندروید پرسین سیستم؛ می توان برنامه کاری برای کارمندان تنظیم کنید. در ساعات کاری متغیر، هفتگی یا روزانه. به لطف تنظیم مجدد انتخاب پرسنل، پنجره نمایش سریع دارای ویژگی انتخاب چند یا یک انتخاب است.

در مورد نرم افزار بایگانی اسناد بخوانید.

هماهنگ با سایر برنامه ها:

ممکن است در شرکت خود از چند دستگاه استفاده کنید. در این صورت می توانید ببینید که کارکنان شما از کدام دستگاه ورود خود را ثبت می کنند. یا با کدام سیستم خارج می شوند.

تعیین درصد و امضا:

می توانید ستون امضا را به لیست های حقوق اضافه کنید. می توانید ستون امضا را حذف کنید. در پیش پرداخت، حقوق و غیره می توانید معاملاتِ مانند یک درصد مشخص (٪) را جایگزین کنید. از خطاهای احتمالی که ممکن است در هنگام محاسبه دستی رخ دهد جلوگیری می کند.

در مورد نرم افزار ارسال مرسولات بخوانید.

دریافت صورت حساب کارکنان:

اگر پرداخت را از بانک انجام می دهید؛ اطلاعات پرداخت را دریافت خواهید کرد. با ارسال اطلاعات درخواستی بانک خود، اطمینان حاصل کنید که پرسنل حقوق خود را با کارت خود دریافت می کنند. اگر پرداخت را با دست انجام می دهید، می توانید صورت حساب کارکنان را دریافت کنید.

تنظیمات در دسترس:

تنظیمات پارامتر پویا در دسترس هستند تا زیرساخت برنامه با توجه به سیستم کاری شرکت تنظیم شود.

در مورد نرم افزار مدیریت بایگانی اسناد الکترونیک بخوانید.

لیست ورود و خروج چند گانه:

در صورت تمایل می توانید لیست حقوق و دستمزد را بر اساس ورودی اول و آخرین خروج تنظیم کنید. همچنین در زمانهایی با شدت خروج و ورود چندگانه محاسبه کنید.

در مورد نرم افزار ارسال مرسولات بخوانید.

تغییر سیستم کاری:

در تغییر جدول کار، پارامترهای برنامه نرم افزار حضور و غیاب اندروید پرسین سیستم، می توانند با توجه به سیستم کاری جدید تغییر کرده و دوباره تنظیم شوند. این می تواند با یک کامپیوتر استاندارد کار کند و به کامپیوتر اضافی نیاز ندارد. می توانید حقوق و دستمزد را بین تاریخ های مورد نظر خود پرداخت کنید.

نرم افزار حضور و غیاب اندروید آنلاین

تمام عملیات را می توان با اتصال به نرم افزار حضور و غیاب اندروید از طریق اینترنت انجام داد. برنامه را از طریق رایانه متصل به اینترنت اجرا می کنید. می توانید در مدت ۵ دقیقه از خدمات پشتیبانی مرکز تماس استفاده کنید.

نرم افزار مدیریت حضور و غیاب