بهترین نرم افزار های حضور و غیاب در سال ۲۰۲۱ (When I Work)

  • صفحه اصلی
  • بهترین نرم افزار های حضور و غیاب در سال ۲۰۲۱ (When I Work)

ما در مجموعه مقالاتی به معرفی بهترین نرم افزار های حضور و غیاب در سال ۲۰۲۱ می پردازیم. در این مقاله، ویژگی ها، نقاط ضعف و قوت برنامه حضور و غیاب When I Work را مورد بررسی قرار میدهیم. با ما همراه باشید.

برنامه حضور و غیاب

  • When I Work یک برنامه حضور و غیاب و ایده آل برای مشاغل کوچک است. مانند رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی.

  • When I Work ابزاری برای جلوگیری از تقلب، حاضری زدن افراد به جای یکدیگر، و عکس گیری از کارمندان است.

  • هزینه آغاز کار When I Work با ۲ دلار در ماه برای هر کارمند شروع می شود.

این بررسی برای مشاغل کوچکی است که When I Work را به عنوان سیستم حضور و غیاب خود در نظر گرفته اند.

When I Work شامل:

  • یک برنامه زمانبندی رایگان

  • یک ساعت زمانی مقرون به صرفه

و تعداد اضافی افزودنی است مانند:

  • ابزار جذب

  • پیام رسانی تیم

  • کیت ابزار HR

  • گواهینامه های کارمند ماهانه

این نرم افزار روی مرورگرها (از جمله Chrome ، Firefox ، Safari و Edge) و دستگاه های تلفن همراه (iOS و Android) کار می کند.

When I Work یک برنامه حضور و غیاب آسان برای تنظیم و حضور در یک مکان فراهم می کند که برای مشاغل با کارگران شیفت کاری متنوع مناسب است.

در مورد نرم افزار حضور و غیاب کلاس اندروید بخوانید.

قیمت

با When I Work می توانید انتخاب کنید که تنها هزینه نرم افزار زمانبندی را پرداخت کنید. یا هر دو نرم افزار زمانبندی به همراه ابزار حضور و غیاب را در دسترس داشته باشید. ابزارهای برنامه ریزی از ۲ دلار در ماه برای هر کارمند شروع می شود و هزینه زمان و حضور برای هر کارمند در هر ماه ۲ دلار اضافی است.

با پرداخت ۴ دلار برای هر کارمند در هر ماه، شما برنامه ریزی تیمی، در دسترس بودن اعضای تیم، ارتباطات تیمی، سایت های کاری از راه دور، برنامه ریزی چند تیم، برنامه ریزی خودکار، مدیریت وظایف، یادآوری های ورود و خروج، هشدارهای اضافه کاری، پیشگیری از خروج زودهنگام، گزارش های ترک خدمت زود هنگام را دریافت می کنید.

در When I Work نیازی به عقد قرارداد ندارید. شما هر ماه که می خواهید هزینه نرم افزار را پرداخت می کنید. بعد از آن، ماه به ماه یا سالانه و در هر زمان می توانید انصراف دهید. شما می توانید When I Work free را به مدت ۳۰ روز امتحان کنید.

When I Work ابزارهای زمان و حضور و غیاب و برنامه ریزی را با پرداخت ۴ دلار برای هر کارمند در ماه ارائه می دهد.

در مورد نرم افزار حضور و غیاب بخوانید.

ویژگی های نرم افزار حضورغیاب When I Work

برنامه حضور و غیاب

با When I Work کارمندان شما یادآوری های ورود به برنامه و ساعت را دریافت می کنند. شما می توانید یک صفحه جدول قابل تنظیم برای هر کدام از کارمندان داشته باشید. کارمندان شما می توانند برنامه When I Work را به صورت رایگان بارگیری کنند.

When I Work همچنین برنامه شیفت کاری شما را با هزینه های واقعی نیروی کار مقایسه می کند تا بتوانید نحوه تنظیم نیرو را ببینید. شما می توانید هزینه ها را با قوانین پرداخت و برنامه مورد نیاز کنترل کنید. این برنامه همچنین گزارش های بی شماری را ارائه می دهد که می توانید آنها را شخصی سازی و خودکار کنید. مانند اعلامیه های حضور و غیاب و صدور کاربرگ صفحه.

می توانید هشدارهای مربوط به ساعت پیشگیری و اضافه کاری زودهنگام و همچنین استراحت های تایید نشده را به صورت خودکار کسر کنید. حضور و غیاب را پیگیری کنید و مدیریت مرخصی کارمندان را در دست بگیرید.

در مورد نرم افزار ارسال بسته پستی بخوانید.

WorkChat

When I Work یک ویژگی به نام WorkChat را ارائه می دهد که به مدیران امکان می دهد پیام هایی از جمله اسناد و پیوندها را برای اعضای تیم بگذارند و اعضای تیم می توانند پس از هر بار تغییر، بازخورد خود را به اشتراک بگذارند. به عنوان کارمند می توانید پیام های پخش شده، پیام های گروهی یا متن تک به تک ارسال کنید و اعلان های فوری را در تلفن هوشمند خود دریافت کنید.

با پرداخت ماهانه  ۵۰ دلار بیشتر، When I Work به شما یک سیستم ردیابی متقاضی برای ارسال شغل و یافتن جویندگان کار برای پر کردن شیفت های آزاد خود می دهد. این نرم افزار حضور و غیاب، شغلها را به Google و یا فیس بوک ارسال کرده و به شما امکان می دهد سوالات غربالگری سفارشی اضافه کنید تا اطمینان حاصل شود که کارجویانی که استخدام می کنید شرایط شما را برآورده می کنند.

نرم افزار حضور و غیاب When I Work به شما ابزارهای مبتنی بر تلفن همراه و وب را برای مدیریت زمان و حضور کارمندانتان می دهد و به شما در استخدام، برقراری ارتباط و برنامه ریزی این کارمندان کمک می کند.

در مورد نرم افزار حضورغیاب آنلاین بخوانید.

مزایا و معایب

طرفداران

داشتن سیستم پیگیری زمان و برنامه حضور و غیاب When I Work در یک بستر زمانبندی شیفت به کارمندان شما امکان مدیریت، پیشنهاد و تعویض شیفت را می دهد. شما می توانید محدودیت هایی را تعیین کنید. از جمله اینکه چند ساعت یا چقدر اضافه کار به یک کارمند اجازه کار می دهید. بر اساس جدول زمانی، می توانید ساعات کاری قبلی را ذخیره کنید تا برنامه بعدی خود را بسازید.

کارگران و کارکنان می توانند پس از حضور در محل، از انواع دستگاه ها – از جمله لپ تاپ، تبلت و تلفن های هوشمند – برای مدیریت ورود و خروج استفاده کنند. هیچ داده همگام سازی با سرور وجود ندارد. همه چیز در زمان واقعی پردازش می شود. When I Work یک بستر ساده و مقرون به صرفه است.

همچنین می توانید نرخ های پرداخت را برای نقشهای مختلف شغلی مانند سرپرستهای انتظار و شیفت تنظیم کنید.

When I Work ادغام استاندارد با بسیاری از برنامه های ارائه دهندگان محبوب حقوق و دستمزد از جمله ADP Run ، Gusto ، Paychex و QuickBooks را ارائه می دهد. همچنین با Square POS ادغام می شود. شما با استفاده از Zapier و API می توانید آن را به سایر برنامه های تجاری دیگر متصل کنید.

الگوهای مدیریت

برای ساده سازی بیشتر مدیریت نیروی کار، When I Work ابزارهای HR رایگان، از جمله الگوی کتابچه راهنمای کارمندان، فرم های اطلاعاتی کارمندان، اسناد نامه مرجع، و سیاست های نمونه برای حضور و کد کارمند را ارائه می دهد. همچنین نمونه سوالات مصاحبه شغلی، فرم های درخواست، چک لیست پردازنده، الگوهای مدیریت عملکرد و موارد دیگر نیز وجود دارد.

برنامه حضور و غیاب When I Work یک بستر استخدام اضافی برای ارسال شغل و ردیابی متقاضی ارائه می دهد. پس از استخدام کارمند، می توانید بلافاصله آنها را به برنامه کاری خود اضافه کنید. این باعث صرفه جویی در وقت زیادی می شود. به شما امکان می دهد علاوه بر سیستم زمان سنجی خود، تابلوهای شغلی و استخدام در نرم افزار ایجاد کنید. با این حال، برنامه استخدام نیاز به اشتراک افزودنی ماهانه دارد.

در مورد نرم افزار بایگانی اسناد بخوانید.

نکات منفی

یک نکته منفی در مورد برنامه حضور و غیاب When I Work این است که اگر به کمک فنی نیاز دارید، باید مستقیما وارد برنامه شوید. همینطور باید از خود موسسه کمک بگیرید.

در آخر هفته ها، زمانی که بسیاری از مراکز کوچک کسب و کار باز هستند، هیچ پشتیبانی وجود ندارد. با این حال، تیم پشتیبانی از طریق ایمیل و چت آنلاین در دسترس است.

این برنامه حضور و غیاب، پشتیبانی آنلاین و دستورالعمل های دلخواه خود را ارائه می دهد.

در مورد نرم افزار ارسال مرسولات بخوانید.

پشتیبانی مشتری

برنامه حضور و غیاب When I Work از طریق برنامه نرم افزاری مبتنی بر cloud پشتیبانی می شود. شما باید برای چت یا ارسال نظر وارد برنامه شوید. گفتگوی آنلاین از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب امکان پذیر است. اما در آخر هفته پشتیبانی تلفنی وجود ندارد.

نظرات مشتری در سایت های بررسی شخص ثالث به طور مداوم حدود ۴٫۵ از ۵ ستاره است.

علاوه بر این، When I Work به شما یک مرکز آموزشی با منابع و وبینارهای زنده می دهد. در این مرکز آموزشی شما موارد زیر را می یابید:

  • تنظیم حساب

  • برنامه ریزی

  • استخدام

  • استفاده از ساعت زمان تلفن همراه

 

برنامه حضور و غیاب

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام بخوانید.

در مورد نرم افزار افزایش سرمایه بخوانید.

در مورد نرم افزار تحلیل بازار بخوانید.