چگونه DMS در فضای ابری انعطاف‌پذیری سایبری را ایجاد می‌کند؟

  • صفحه اصلی
  • چگونه DMS در فضای ابری انعطاف‌پذیری سایبری را ایجاد می‌کند؟

از داده های کسب و کار و مشتری خود با DMS در فضای ابری محافظت کنید. با این حال بیایید ببینیم که چگونه DMS در فضای ابری انعطاف‌پذیری سایبری را ایجاد می‌کند. در ادامه محتوا همراه ما باشید.

متأسفانه جرایم سایبری در حال تبدیل شدن به یک تهدید هر روزه است. باج‌افزارهایی با نرخ هشداردهنده‌ای رخ می‌دهند و سال ۲۰۲۴ را به رکوردی برای حملات سایبری تبدیل می‌کنند.

در یک بازار فوق رقابتی وابسته به اینترنت، کسب و کارها به سادگی نمی توانند برای چند روز فعالیت خود را متوقف کنند.(اگر قربانی یک حمله سایبری شوند). هیچ کسب و کاری نمی خواهد در موقعیتی قرار گیرد که مجبور شود به یک سازمان جنایی باج بدهد تا اطلاعات خود را بازیابی کند. دانستن اینکه حملات سایبری چگونه اتفاق می‌افتند و چه فناوری‌هایی می‌توانند خطر را کاهش دهند، بسیار مهم است.

جرایم سایبری چیست؟

جرایم سایبری توسط پلیس به عنوان استفاده از هر شبکه رایانه ای برای جرم تعریف می شود. با توجه به این تعریف باید گفت که جنایتکاران با فناوری پیشرفته عصر دیجیتال در کشف فرصت ها کوتاهی نکرده اند.

جرایم سایبری یکی از سریع‌ترین فعالیت‌های مجرمانه در حال رشد تا به امروز است و طیف وسیعی از فعالیت‌های غیرقانونی از بدافزارها و کلاهبرداری‌های مالی گرفته تا هک رایانه، فیشینگ و حملات ویروس را پوشش می‌دهد.

بدافزار چیست؟

(مخفف نرم‌افزار مخرب)، به انواع مختلفی از نرم‌افزارهای نفوذی، از جمله ویروس‌های کامپیوتری، کرم‌ها، اسب‌های تروجان، باج‌افزارها، جاسوس‌افزارها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، ترس‌افزارها و سایر برنامه‌های مخرب اشاره دارد.

به بیان ساده، هر نرم افزاری است که با هدف آسیب رساندن به داده ها، دستگاه ها یا افراد نوشته شده است. راه خود را به دستگاه شما باز می کند و آن را دستکاری و/یا آسیب می رساند. همچنین به طور بالقوه اطلاعاتی مانند جزئیات حساب کارت اعتباری را ضبط و سرقت می کند. سپس قادر به ارتکاب سرقت هویت است. این به عنوان شکل سنتی تر بدافزار شناخته شده است.

اما اخیراً، مجرمان بسیار آشکارتر عمل می کنند.

نوعی بدافزار، عملیات‌ها را ربوده و از کسب‌وکارها باج دریافت می‌کند تا داده‌هایشان را پس بدهد. اساساً مجرمان دستگاه و داده‌های شما را برای باج نگه می‌دارند. تنها راه بازیابی، پرداخت دیه است. در نهایت کمک مالی به مجرمان برای ادامه انجام این کار با دیگران، یا بازیابی یک نسخه پشتیبان (به فرض اینکه شما یک نسخه پشتیبان دارید) را در دستگاه دیگری بازیابی کنید.

دیگر کلاهبرداری‌های جرایم سایبری شامل دریافت ایمیلی با پیوست یا پیوند وب‌سایت است که با کلیک روی آن، دستگاه شما را آلوده می‌کند. این حمله های سایبری هر گونه نرم‌افزار آنتی‌ویروس و ضد بدافزار را دور می‌زنند.

نکته:

ماشین‌هایی که از مرورگرهای قدیمی‌تر استفاده می‌کنند و برای مثال آن‌هایی که به‌روزرسانی‌های ویندوز را نصب نکرده‌اند، خود را در معرض خطر حمله سایبری قرار می‌دهند. بسیار مهم است که دستگاه خود را به روز نگه دارید تا ریسک را کاهش دهید.

چگونه DMS در فضای ابری انعطاف‌پذیری سایبری را ایجاد می‌کند؟

راه حل های مدیریت اسناد چگونه می توانند به ایمن سازی سازمان شما در برابر تهدیدات سایبری کمک کنند؟

سیستم مدیریت اسناد (DMS) امن ترین راه برای ذخیره، بازیابی و به اشتراک گذاری اسناد حساس است. امنیتی که ارائه می‌کند از کسب‌وکارها، مشتریان و نتیجه نهایی آنها محافظت می‌کند. همچنین خطرات ناشی از انطباق و الزامات نظارتی را کاهش می‌دهد. این روش بسیار ساده تر و ایمن تر از ایمیل، FTP و توزیع اسناد فیزیکی برای انتقال اطلاعات است.

راه‌حل مدیریت اسناد میزبانی شده با استفاده از فناوری ابری، مقاوم است.

به این معنی که اگر دستگاه شما آلوده شد، به سادگی باید آن را بازنشانی کنید و سپس دوباره به داده‌های ذخیره شده در ابر متصل شوید. هیچ داده ای از دست نمی رود یا به عنوان باج نگهداری نمی شود. همچنین به این معنی است که می توانید از کیفیت و استانداردهای نرم افزار و امنیت داده های ما مطمئن باشید. ما مفتخریم که این اعتبار را بالاتر از سطوح استاندارد صنعت حفظ می کنیم و به افزایش دید و درک مسائل امنیتی فناوری اطلاعات کمک می کنیم.

کلاهبرداری از طریق ایمیل یک ابزار اضافی در زرادخانه مجرمان است. یکی از شکل‌های خاص این نوع کلاهبرداری «تقلب انتقال» است که در آن ایمیل‌ها بین دو طرف ارسال می‌شود.

برای مثال خریدار خانه و وکیل آنها:

ایمیل های ارسالی و دریافتی حاوی اطلاعات حساسی در مورد فرد است. مانند تاریخ خرید و شناسایی. مجرم در تاریخ خرید ایمیلی را با جزئیات حساب بانکی جدید به خریدار ارسال می کند که به نظر می رسد از طرف وکیل او ارسال شده است. سپس خریدار ناخواسته پول خود را به حساب بانکی اشتباهی منتقل می کند. این نوع کلاهبرداری در چند سال اخیر رایج تر شده است.

پورتال وب ما انتقال اطلاعات و اسناد حساس را ایمن و کاملاً رمزگذاری شده از طریق اینترنت انجام می دهد. ارسال اطلاعات محرمانه از طریق ایمیل های ناامن دیگر مورد نیاز نیست، که به طور بالقوه شما را در معرض کلاهبرداری قرار می دهد.

انعطاف‌پذیری سایبری الزامی است که سازمان‌ها باید در عصر دیجیتال امروزی داشته باشند.

استفاده از سیستم مدیریت اسناد مبتنی بر ابر (DMS) از شما در برابر نقض‌های داخلی و خارجی اطلاعات حساس تجاری و مشتری محافظت می‌کند. DMS همچنین یک مکان مرکزی برای کسب و کارها فراهم می کند تا همه فایل های خود را ضبط، مدیریت، اشتراک گذاری و محافظت کنند.

مبارزه با جرایم سایبری و حفاظت از اطلاعات حساس کسب و کار و مشتریان و همچنین شهرت تجاری شما هرگز آسان نخواهد بود.

با این حال، با استفاده از یک راه حل مدیریت اسناد مبتنی بر ابر، می توانید اقداماتی را انجام دهید که محافظت بسیار مؤثری را ارائه می دهد. همین امروز با ما تماس بگیرید تا ببینید چگونه می توانیم به استراتژی انعطاف پذیری سایبری شما کمک کنیم.

در مورد نرم افزار سهام بخوانید.

DMS

نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد  . برنامه اسناد دیجیتال .  نرم افزار آرشیو اسناد . برنامه آرشیو اسنادنرم افزار آرشیو الکترونیکی اسناد . برنامه آرشیو دیجیتال اسناد . نرم افزار آرشیو اسناد الکترونیک . نرم افزار بایگانی اسناد الکترونیک . بایگانی اسناد . نرم افزار آرشیو الکترونیک اسنادبرنامه بایگانی الکترونیک . نرم افزار آرشیو دیجیتالبرنامه اسناد دیجیتال . نرم افزار بایگانی الکترونیک . نرم افزار مدیریت اسناد