چگونه هنگام دورکاری در منزل منظم بمانیم؟ (بخش دوم)

  • صفحه اصلی
  • چگونه هنگام دورکاری در منزل منظم بمانیم؟ (بخش دوم)

چگونه وقتی در خانه کار می کنید منظم بمانید؟ از آنجایی که دنیا از نظر دیجیتالی بیشتر به هم متصل می شود، دورکاری در منزل برای مردم رایج تر می شود. هنگام دورکاری در منزل، مهم است که تکنیک هایی برای سازماندهی و مولد ماندن علیرغم چالش هایی که ممکن است در این محیط کاری ایجاد شود، داشته باشید. پیدا کردن یک سیستم سازمانی می تواند به شما کمک کند در حین کار از خانه متمرکز و با انگیزه تر بمانید.

کلیک کنید: نرم افزار آرشیو الکترونیک اسناد

را ه های بهره وری در حین دورکاری در منزل

در این مقاله، اهمیت سازماندهی ماندن به عنوان یک کارمند از راه دور را مورد بحث قرار می دهیم و نحوه سازماندهی ماندن در هنگام کار در خانه را به اشتراک می گذاریم.

از هدفون های حذف نویز استفاده کنید

اگر در جایی زندگی می‌کنید که حواس‌تان پرت می‌شود، برای تمرکز روی کارتان از هدفون‌های حذف‌کننده صدا استفاده کنید. هنگام پوشیدن آنها، برای محافظت از شنوایی خود، صدا را کم نگه دارید.

کلیک کنید: نرم افزار آرشیو اسناد الکترونیک

به موسیقی آرام بخش گوش دهید

موسیقی آرامش بخش می تواند به شما کمک کند تمرکز کنید و حواس پرتی را محدود کنید. لیست پخشی را پیدا کنید که دارای آهنگ های ساز یا موسیقی است که نمی دانید. این می تواند میل شما را برای آواز خواندن محدود کند و حواس شما پرت شود. موسیقی پس‌زمینه آرامش‌بخش می‌تواند به شما کمک کند هر صدای دیگری را در اطراف خود تنظیم کنید.

کلیک کنید: نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد

را ه های بهره وری در حین دورکاری در منزل

کار خود را اولویت بندی کنید

همانطور که وظایف خود را برای روز برنامه ریزی می کنید، در نظر بگیرید که کدام یک از همه مهم تر هستند. اگر پروژه‌ای دارید که تکمیل آن زمان زیادی از شما می‌گیرد، به این فکر کنید که چگونه می‌توانید آن را به بخش‌های مختلف تقسیم کنید تا بتوانید کارهای دیگری را در این بین انجام دهید. وقتی وظایف خود را اولویت بندی می کنید، به اهداف روز و هفته خود فکر کنید. این می تواند به شما کمک کند تا تعیین کنید کار خود را با چه ترتیبی انجام دهید.

کلیک کنید: نرم افزار بایگانی اسناد الکترونیک

نوار ابزار کامپیوتر خود را سازماندهی کنید

نوار ابزار مرورگر رایانه شما جایی است که می توانید صفحات وب را که اغلب استفاده می کنید نشانه گذاری کنید. به جای جستجوی یک وب سایت، می توانید به سادگی روی آن در نوار ابزار خود کلیک کنید که می تواند در وقت شما صرفه جویی کند. سایر میانبرهای مرورگر خود مانند تاریخچه و ویژگی های اخیرا بسته شده را بیاموزید. این ویژگی ها زمانی مفید هستند که به طور تصادفی یک صفحه وب را ببندید.

فوراً شروع کنید

این را در اولویت خود قرار دهید که بلافاصله پس از بیدار شدن از خواب شروع به کار کنید تا بتوانید از باقیمانده روز خود پس از کار لذت ببرید. ببینید چه زمانی بیشترین بازدهی را دارید و سپس مطمئن شوید که در این مدت کار می کنید. به عنوان مثال، ممکن است در صبح بازدهی بیشتری داشته باشید و بعد از ناهار شروع به کاهش سرعت کنید.

کلیک کنید: برنامه مدیریت اسناد

راه هایی برای حفظ ارتباط با همکاران پیدا کنید

ارتباط ماندن با همکاران ممکن است به شما کمک کند که در محل کار خود سرمایه گذاری بیشتری داشته باشید. در صورت داشتن هرگونه سوال یا نگرانی در مورد شغل خود، آشنایی با آنها می تواند به شما کمک کند تا یک شبکه پشتیبانی ایجاد کنید.

استراحت ها را برای خود کنار بگذارید

در طول روز به خود استراحت دهید تا به خودتان کمک کنید بین کارها دوباره شارژ شوید. بسیاری از کارفرمایان به کارکنان تمام وقت خود یک استراحت ناهار و سپس یک یا دو استراحت ۱۵ دقیقه ای اضافی در طول روز می دهند.

کلیک کنید: نرم افزار مدیریت اسناد

برای روز کاری آماده شوید

آماده شدن در صبح با دوش گرفتن، لباس پوشیدن و خوردن صبحانه راهی برای آماده شدن ذهنی برای دورکاری در منزل و بیدار شدن از خواب است. به تمام زمانی که از نداشتن رفت و آمد صرفه جویی می کنید فکر کنید و از بخشی از این زمان برای شروع درست روز خود استفاده کنید.

کلیک کنید: نرم افزار آرشیو الکترونیکی اسناد

هر بار روی یک کار تمرکز کنید

به جای تلاش برای انجام چند کار، برای سازماندهی ماندن بر روی یک کار در یک زمان تمرکز کنید. به این ترتیب، می توانید تمام توجه خود را به یک کار اختصاص دهید و کار را بهتر انجام دهید. کار کردن روی یک کار در یک زمان نیز می تواند به شما کمک کند احساس آرامش بیشتری داشته باشید.

دورکاری در منزل