نرم افزار حضور و غیاب؛ الزامات حضور و غیاب در مدارس و دانشگاه ها

Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image

نرم افزار حضور و غیاب؛ الزامات حضور و غیاب در مدارس و دانشگاه ها

نقش و الزامات حضور و غیاب برای دانش آموزان و دانشجویان در این محتوا بررسی می شود. اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مدارس مختلف در حال ارزیابی روش هایی هستند که از طریق آن می توان فرآیند یادگیری موثر را در بین دانش آموزان گزارش کرد.

اکثر اساتید و متخصصان دانشگاهی، روش و برنامه حضور و غیاب را به عنوان راهی برای ارتقای یادگیری مؤثر در بین دانشجویان توصیه کردند. هدف این محتوا این است که بفهمد آیا نیاز به حضور و غیاب نقش موثری در دستیابی به یادگیری بهتر دانش آموزان دارد یا خیر.

بیشتر بخوانید: اپلیکیشن ورود و خروج رایگان دانش آموزان

الزامات حضور و غیاب

لزوم نظارت بر حضور و غیاب در مدارس و دانشگاه ها یک پدیده نظارتی جدید نیست. الزام حضور و غیاب راهی بسیار موثر برای بهبود یادگیری دانش آموزان و دانشجویان در نظر گرفته می شود. بر اساس تحقیقات انجام شده توسط رابرت ای. لدمن و فلیکس کامپوچیا در سال ۲۰۰۲، دانش آموزان و دانشجویانی که موفق به کسب نمرات بالاتر در آزمون نشدند به این دلیل است که آنها به طور منظم در کلاس ها شرکت نمی کنند.

دانشجویانی که به‌طور منظم حضور دارند، مطالب بیشتری برای درس دارند که منجر به درک سریع موضوعات و ارائه دانش در تکالیف و مدل‌های کلیدی می‌شود. مقاله پژوهشی دیگری به این نتیجه رسید که حضور و غیاب باعث افزایش قابل توجهی در توضیح نمرات کلاسی و تحصیلی می شود.

الزامات حضور و غیاب

آزمایشی برای ارزیابی اثربخشی نیاز نظارت حضور

معلمان به راحتی می توانند مزایای حضور و غیاب را با کمک سنجش برنامه ریزی شده ارزیابی کنند. ارزیابی‌های برنامه‌ریزی‌شده و مشاهده دقیق‌تر مشارکت دانش‌آموز در کلاس باید به آنها امتیاز داده شود. تا دانش‌آموزان احساس کنند که با وقت‌شناسی در کلاس شرکت کنند. ارزیابی های زیادی از یادگیری موثر دانش آموزان باید در ابتدای سال کلاسی برنامه ریزی شود. یک آزمایش در زیر مورد بحث قرار گرفته است:

روز ۱

یک سخنرانی مختصر در مورد یک موضوع انتخابی ارائه دهید و یک وظیفه برای طرح سوالات در مورد آن تعیین کنید.

روز ۲

یک انجمن بحث کلاسی در مورد یک موضوع خاص برگزار کنید و از دانش آموزان بخواهید که مثال های مختلفی را برای پاسخ به سؤالات همسالان به اشتراک بگذارند.

روز ۳

درس جدیدی را شروع کنید و همین روند را بدون اطلاع دانش‌آموزان در مورد آزمون غافلگیرانه‌ای که باید در روز چهارم هفته برگزار شود، ادامه دهید.

روز ۴

یک آزمون غافلگیرکننده برگزار کنید و استفاده از کلمات، سؤالات و مثال هایی را که دانش آموزان در مقاله از آنها استفاده می کنند، ارزیابی کنید. معلم باید کار دانش آموزانی را که در دو کلاس اول موضوعی که در ارزشیابی تدریس می شود، غیبت کرده اند، از نزدیک مشاهده کند.

بیشتر بخوانید: پیگیری حضور دانش آموزان در آموزش آنلاین

نتایج

پیش‌بینی می‌شود که دانش‌آموزانی که در روز ۱ یا ۲ غیبت می‌کنند، بدون هیچ دانش، سؤال، سخنرانی، مثال‌ها و کلماتی که در کلاس بحث شده است؛ از طریق زمینه دانش عمومی خود به سؤال پاسخ دهند. دانش آموزان غایب سعی خواهند کرد در زمینه وسیع و بدون دقت به جزئیات به موضوع پاسخ دهند.

با انجام آزمایشی که در بالا به عنوان شکلی از تکنیک ارزیابی مورد بحث قرار گرفت، معلمان می توانند به راحتی دریابند که نیاز به حضور چقدر سودمند است. علاوه بر این، درک اینکه الزامات حضور و غیاب چه تأثیر مؤثری می تواند داشته باشد آسان خواهد بود. دانش‌آموزان در صورت منظم بودن می‌توانند در مدرسه و دانشگاه به طور مؤثر یاد بگیرند. به این ترتیب دانش آموزان می توانند رابطه خود را با آموزش درک کنند. دانش آموزان وقت شناس راه های بهتری برای مدیریت زمان و سرآمد شدن سریع می دانند.

بیشتر بخوانید: بهترین نرم افزار مدیریت سهام

الزامات حضور و غیاب

روابط عمومی هلدینگ پرشین سیستم

مفتخریم که برنامه حضور و غیاب را در اختیار شما قرار دهیم. با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های زیر به صفحه اصلی نرم افزار حضور و غیاب وارد شوید. برای دریافت برنامه با ما تماس بگیرید.

برنامه حضور و غیاب

نرم افزار حضور و غیاب

برنامه مدیریت حضور و غیاب

برنامه حضور و غیاب مبتنی بر ابر

اپلیکیشن حضور و غیاب

سیستم حضور و غیاب ابری

برنامه حضور و غیاب ابری

سامانه حضور و غیاب

برنامه ورود و خروج

نرم افزار ورود و خروج

اپلیکیشن ورود و خروج

برنامه مدیریت حضور و غیاب

برنامه کارکرد پرسنل

سامانه ورود و خروج

برنامه ورود و خروج ابری

ردیاب حضور و غیاب

برنامه کارکرد پرسنل

اپلیکیشن کارکرد پرسنل

برنامه کارکرد پرسنل بدون دستگاه

سامانه کارکرد پرسنل

برنامه کارکرد پرسنل ابری

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل

نرم افزار لیست بیمه ماهانه پرسنل

اپلیکیشن لیست بیمه ماهانه پرسنل

سامانه لیست بیمه ماهانه پرسنل

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل ابری

برنامه خروجی بیمه

نرم افزار خروجی بیمه

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل بدون دستگاه

برنامه خروجی بیمه

اپلیکیشن خروجی بیمه

برنامه خروجی بیمه ابری

برنامه خروجی بیمه بدون دستگاه

سامانه خروجی بیمه

نرم افزار کارکرد پرسنل

برنامه حضور و غیاب بدون دستگاه

تماس با پرشین سیستم

برای اطلاعات بیشتر با شرکت ما تماس بگیرید

Image-HasTech