نرم افزار اسناد ابری (بخش اول)

در این محتوا در مورد استفاده از نرم افزار اسناد ابری صحبت خواهیم کرد. شاید باورش سخت باشد که اولین تلفن همراه در سال ۱۹۷۳ به نمایش گذاشته شد و تنها در سال ۱۹۸۳ بود که اولین آنها را به صورت تجاری در دسترس قرار دادیم. سال‌های ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۵ شاهد انحراف رو به بالا در طراحی و قابلیت حمل بودیم. این زمانی بود که دستگاه‌های تلفن همراه در دستان مشتریان عادی ظاهر شدند و نوکیا شناخته‌شده‌ترین برند بود.

حقیقت این است که ۹۳ درصد از بزرگسالان تلفن همراه دارند/استفاده می کنند که نشان می دهد ما به سادگی نمی توانیم بدون آنها زندگی کنیم. به نظر می رسد که تلفن های همراه در مدت زمان نسبتاً کوتاهی به یک نیاز مادام العمر تبدیل شده اند.

کلیک کنید: نرم افزار آرشیو الکترونیک اسناد

همانطور که گفته شد، ماهیت “تلفن همراه” به طرز چشمگیری تغییر کرده است. جدیدترین دستگاه های تلفن همراه در واقع شباهت زیادی به “تلفن” ندارند – آنها ممکن است بتوانند تماس بگیرند و دریافت کنند، اما امتیاز فروش آنها بسیار بیشتر است.

کلیک کنید: نرم افزار آرشیو الکترونیکی اسناد

با توسعه مداوم دستگاه های تلفن همراه چند منظوره، گجت هایی که زمانی به عنوان یک ضرورت تلقی می شدند، دیگر ضروری نیستند. این دستگاه‌ها دارای دوربین‌های با کیفیت فزاینده‌ای هستند، اتصال به اینترنت امکان دریافت و ارسال ایمیل‌ها را از دفتر کار و پخش موسیقی و برنامه‌ها در حین حرکت فراهم می‌کند. با توسعه مداوم دستگاه های تلفن همراه، بسیاری از اسبابک ها در حال حاضر غیرفعال شده اند. در عین حال ما به استفاده از سایر ابزارها در کنار تلفن همراه مانند لپ تاپ یا تلویزیون ادامه می دهیم.

کلیک کنید: نرم افزار آرشیو اسناد الکترونیک

سیستم نرم افزار اسناد ابری مناسب

سیستم نرم افزار اسناد ابری مناسب

در این دنیای تکنولوژی که همیشه در حال توسعه است، که در آن شما می‌توانید به سادگی با داشتن یک اتصال اینترنتی، فوراً با هر کسی در هر نقطه از جهان تماس بگیرید، مضحک به نظر می‌رسد که افراد و کسب‌وکارها همچنان به کاغذ متکی هستند. نامه ها اکنون ایمیل هستند. دیسک های مالیاتی بدون کاغذ هستند. بانکداری و پرداخت به صورت آنلاین در دسترس است. امضای کاغذی با امضای دیجیتال جایگزین شده است. روزنامه ها و مجلات به صورت دیجیتال در دسترس هستند. کارت‌ها را می‌توان به‌عنوان کارت‌های الکترونیکی ارسال کرد… فهرست ادامه دارد… پس چرا اکثر کسب‌وکارها نمی‌توانند بدون کاغذ فیزیکی کارآمد کار کنند؟

در مورد نرم افزار امور سهام بخوانید.

یافتن نرم افزار مدیریت اسناد ابری مناسب می تواند راه حل باشد. سیستمی که به شما امکان می دهد اسناد را به صورت دیجیتالی ردیابی، مدیریت و ذخیره کنید.

کلیک کنید: نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد

مدیریت حجم و حرکت با زمان مهمترین فاکتورهای نرم افزار اسناد ابری هستند. پس به دستگاه فکس «خداحافظ» و به دوربین اسکن «سلام» بگویید. ماشین تحریر «خداحافظ»، ردیابی ممیزی «سلام». تلفن همراه «خداحافظ»، دستگاه تلفن همراه «سلام». کابینت بایگانی «خداحافظ»، کابینت دیجیتال «سلام». مقاله «خداحافظ»، سیستم مدیریت اسناد ابری «سلام».

کلیک کنید: نرم افزار مدیریت اسناد

نرم افزار مدیریت اسناد ابری پرشین سیستم هخامنش با در نظر گرفتن افراد طراحی شده است. سیستمی که یادگیری آن ساده و استفاده از آن آسان است. در عین حال به اندازه کافی پیچیده برای مدیریت نیازهای پیچیده ترین سازمان ها. بدون نیاز به تغییر فرآیندهای کسب و کار، این امکان را به شما می دهد تا در یک محیط دیجیتال بدون کاغذ به کار خود ادامه دهید.

کلیک کنید: برنامه مدیریت اسناد

حرکت با زمان فقط به معنای حذف ماشین‌ها و روش‌های قدیمی از دفتر شما نیست. بلکه تغییر روشی است که کل تجارت شما با هم ارتباط برقرار می‌کند. بهترین روش مستلزم آن است که کارکنان متحرک باشند، اطلاعات شما در دسترس (ایمن) باشد و سیستم شما انعطاف پذیر باشد. مدیریت اسناد ابری پرشین سیستم هخامنش، آزادی ابر را با عملی بودن دسترسی به دسکتاپ و تلفن همراه فراهم می کند.

کلیک کنید: نرم افزار بایگانی اسناد الکترونیک

نرم افزار اسناد ابری