نرم افزار اسناد ابری (بخش دوم)

ما در پرشین سیستم هخامنش راه حل ابری برای مدیریت الکترونیک اسناد ارائه می دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید و یا با ما تماس بگیرید. در مجموعه مقالات بسیاری نحوه کار سیستم نرم افزار اسناد ابری پرشین سیستم هخامنش را توضیح داده ایم. در ادامه این محتوا با ما همراه باشید.

اکثر شرکت های فناوری بزرگ “راه حل های مبتنی بر ابر” ارائه می دهند. ما در این محتوا می خواهیم به مشتریان خود و اینکه چگونه یک راه حل مبتنی بر ابر به آنها خدمات بهتری ارائه می دهد، اطلاع رسانی کنیم.

کلیک کنید: نرم افزار آرشیو الکترونیکی اسناد

اگر برای استفاده از نرم افزار اسناد ابری هنوز هم دچار شک و تردید هستید، می توانید نسخه آزمایشی این نرم افزار را از سایت ما تهیه کنید. در صورت رضایت از نحوه عملکرد این نرم افزار، ما در تمام مراحل نصب و پشتیبانی همراه شما هستیم.

کلیک کنید: نرم افزار آرشیو اسناد الکترونیک

مشکل راه‌حل‌های ابری

بسته به ارائه دهنده، «ابر» را می توان متفاوت تفسیر کرد. بسیاری از «راه‌حل‌های ابری» با وعده‌های جسورانه‌ای مبنی بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها برای کسب‌وکارها و تضمین بهره‌وری کارکنان بیشتر از آنچه که فکرش را می‌کردید، ارائه می‌شوند. با این حال، در واقعیت تنها کاری که آنها انجام داده‌اند این است که بدون تغییر چیز دیگری، کلمه «ابر» را در مقابل همه نرم‌افزارها، خدمات و محصولات موجود خود قرار داده‌اند. Cloud برای این شرکت ها صرفاً یک تمرین تغییر نام تجاری بوده است.

کلیک کنید: نرم افزار آرشیو الکترونیک اسناد

چالشی که ما به عنوان یک کسب و کار با آن روبرو بودیم این بود که فقط نرم افزار مدیریت اسناد ابری را برای علامت زدن جعبه بازاریابی توسعه ندهیم. ما می‌خواستیم راه‌حلی ارائه دهیم که واقعاً مشکلات را حل کند و به چالش‌هایی که کسب‌وکارهایی که در آن خدمات ارائه می‌کنیم رسیدگی کند.

در مورد نرم افزار امور سهام بخوانید.

راهنمای راه حل مدیریت نرم افزار اسناد ابری

راهنمای راه حل مدیریت نرم افزار اسناد ابری

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که از چه زمانی فناوری بر زندگی شما حاکم شد؟ بسیاری از ما هنوز می‌توانیم روزهایی را به یاد بیاوریم که دفاتر از ماشین‌های تحریر، دستگاه‌های فکس و رایانه‌های رومیزی بزرگ تشکیل شده بودند. اما برای نسل Z و Millennials (کسانی که در دهه ۱۹۹۰ متولد شده‌اند و در دهه ۲۰۰۰ بزرگ شده‌اند) این غیرقابل درک است.

حتی کاغذ به طور فزاینده ای برای این نسل باهوش کامپیوتر قدیمی شده است. این نسلی است که بسیار متفاوت فکر می کند. زیرا رایانه ها همیشه در زندگی آنها بوده اند، آنها اولین نسلی در تاریخ بشر هستند که زندگی را از دریچه فناوری تجربه می کنند.

کلیک کنید: نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد

فناوری امروز نرم افزار اسناد ابری از کجا آمده است…

ماشین تحریر خوب قدیمی برای اولین بار در سال ۱۸۶۸ از نظر تجاری موفق شد. تا دهه ۱۹۸۰ بود که این فناوری جای خود را به پردازشگرهای کلمه و کامپیوترهای شخصی نداد. در دنیای کار امروزی استفاده از ماشین تحریر بسیار قدیمی به نظر می رسد.

کلیک کنید: نرم افزار مدیریت اسناد

دستگاه های فکس چطور؟ این شکل از ارتباط در پایان قرن بیستم محبوبیت خود را حفظ کرد و در ابتدا از فناوری ای که در سال ۱۹۲۴ تصاویر را از طریق سیم ارسال می کرد توسعه یافت. دیگر نیازی به دستگاه فکس سنتی در دفتر نیست. همانطور که گفته شد، اختراع فکس سه بعدی در اوایل قرن بیست و یکم به عنوان روشی برای اسکن و انتقال داده های سه بعدی، سر و صدای زیادی به پا کرد.

کامپیوتر همچنان یکی از لوازم اصلی اداری است. اما ماهیت آن در طول سال ها به طرز چشمگیری تغییر کرده است. نسل اول کامپیوترها بین سال های ۱۹۴۵ تا ۱۹۶۰ تولید شدند، آنها از کارت های پانچ و دریچه های ترمیونیک استفاده کردند. ۲۰-۲۵ سال بعد شاهد دو نسل دیگر از کامپیوتر بودیم و در سال ۱۹۸۱ IBM اولین کامپیوتر خود را برای کاربر خانگی معرفی کرد. در سال ۱۹۸۴ اپل مکینتاش به راحتی قابل شناسایی را معرفی کرد، ریزپردازنده ها نیز از قلمرو رایانه های رومیزی خارج شدند.

کلیک کنید: برنامه مدیریت اسناد

آیا می‌توانید تصور کنید که نمی‌توانید فوراً به کسی ایمیل بزنید یا برای کسب‌وکار دور از دفتر صحبت کنید؟ ضروری است که کارمند اداری مدرن بتواند در جاده، خارج از کشور و خارج از ساعت ۹ تا ۵ به کار خود ادامه دهد. فناوری روز مدرن با در نظر گرفتن این موضوع طراحی شده است.

دستگاه‌های محاسباتی نسل پنجم، مبتنی بر هوش مصنوعی، هنوز در حال توسعه هستند: با این حال، برخی از برنامه‌های کاربردی مانند تشخیص صدا وجود دارد که امروزه از آنها استفاده می‌شود. هدف محاسبات نسل پنجم توسعه دستگاه هایی است که به زبان طبیعی پاسخ می دهند و قادر به یادگیری و خودسازماندهی هستند.

کلیک کنید: نرم افزار بایگانی اسناد الکترونیک

نرم افزار اسناد ابری