نرم افزار ارسال مرسولات پستی

نرم افزار ارسال مراسلات یک نیاز اساسی برای مشاغل آنلاین است. نرم افزار ارسال مرسولات پستی پزشین سیستم هخامنش با پلت فرم تجارت الکترونیکی شرکت شما ادغام می شود تا خدمات حمل و نقل و تحویل شما را خودکار کند.

در مورد ارسال مراسلات پستی بخوانید.

این مقاله برای صاحبان مشاغل علاقمند به استفاده از نرم افزار ارسال مراسلات است تا خدمات ارسال و پستی خود را سریعتر و کارآمدتر کنند.

با رشد تجارت الکترونیکی، ممکن است برای حفظ حجم سفارشاتی که دریافت می کنید مشکل داشته باشید. آماده سازی همه اقلام برای ارسال با برچسب مناسب و برگه های بسته بندی می تواند یک کار خسته کننده باشد. برای تسریع این روند، بسیاری از مشاغل آنلاین از نرم افزار ارسال مراسلات استفاده می کنند.

نرم افزار ارسال مراسلات پرشین سیستم

نرم افزار ارسال مراسلات پرشین سیستم

این نرم افزار پلتفرمی است که ابزارهایی را برای خودکارسازی فرآیند ارسال محصولات شما به مشتریان ارائه می دهد. نرم افزارهای ارسال مراسلات با پلت فرم تجارت الکترونیکی شما ادغام می شوند. بنابراین به شما این امکان را می دهد که به سرعت میزان هزینه ای را که برای ارسال سفارشات خاص هزینه می کنید، تعیین کنید.

با نرم افزار ارسال بدون پر کردن طاقت فرسای فرم ها، مطمئن شوید که آدرس مشتری درست است یا پیدا کردن کدام گزینه های ارسال مناسب ترین است.

در مورد نرم افزار افزایش سرمایه بیشتر بدانید.

تسریع در روند مدیریت ارسال مرسولات پستی، شرکت شما را معتبرتر می کند که منجر به ایجاد ارتباط قوی با مشتری می شود. با استفاده از این نرم افزار تا حد زیادی از صرف هزینه های جانبی جلوگیری کنید.

نرم افزار مراسلات پرشین مبتنی بر وب است. بنابراین می توانید از تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی به نرم افزار دسترسی داشته باشید.

در مورد نرم افزار حضور و غیاب بخوانید.

سیاست های بازگشت کالا بسیار مهم است. نرم افزار مدیریت الکترونیک ارسال مرسولات، حمل و نقل برگشتی مشتریان شما را تسهیل می کند. با این نرم افزار پایبندی به این سیاست ها بسیار آسان تر می شود.

نرم افزار مرسولات ابزارهای گزارش و تجزیه و تحلیل ارائه می کند که به شما امکان می دهد روندهای حمل و نقل مانند نرخ، مشتریان و موارد دیگر را شناسایی کنید. بینش هایی که از این نرم افزار به دست می آورید می تواند به شما در پس انداز پول کمک کند.

ادغام گسترده شخص ثالث برای ارسال به موقع سفارشات، بدون خطا، مهم است. این نرم افزار سایر زمینه های کسب و کار شما (به عنوان مثال حسابداری) را نیز که می خواهید انجام دهد، آگاه می کند.

در مورد سامانه افزایش سرمایه بیشتر بدانید.

محبوبیت نرم افزار ارسال مرسولات پستی

محبوبیت نرم افزار ارسال مرسولات پستی و محبوبیت

نرم افزار مدیریت الکترونیک ارسال مرسولات پستی، از محبوب ترین نرم افزارهای سازمانی حال حاضر است. نرم افزار ارسال مراسلات، کاملاً با فاکتور الکترونیکی، یادداشت تحویل الکترونیکی و سایر راه حل های الکترونیکی یکپارچه شده است. شما می توانید فاکتورهای خود را تولید کرده و پیگیری کنید یا یادداشت ها را به صورت الکترونیکی ارسال کنید. همچنین می توانید هر زمان که بخواهید فاکتورهای خود را بایگانی کرده و با مشتریان خود به اشتراک بگذارید.

شما می توانید در هر وضعیت از سفارشات خود به مشتریان خود آگاه شوید و آنها را قادر به ردیابی بار خود از طریق پست یا پورتال وب مشتری کنید. دیدگاه تیم پرشین سیستم در پیاده سازی این سامانه بهبود فرآیند ارسال مرسولات، افزایش کارایی و کاهش هزینه ها و نیز رفع چالش های سازمانی بوده است؛ بر این اساس و به واسطه تیم مجرب و متخصص شرکت و با استفاده از تکنولوژی های نوین، سامانه ای را تولید کرده اند که تحولی در سازمان شما به وجود خواهد آورد.

مسیر حرکت مرسوله دقیقا تحت نظر است و شما در هر زمان و مکان می توانید مرسوله ی خود و یا مشتری را ردیابی کنید. اگر در زمانی متوجه شدید که مرسوله به مقصد نرسیده است، سریعا می توانید علت را بیابید. تلفن راننده و مسیر رفت و برگشت در اختیار شماست. پس نگران نباشید. با کمک نرم افزار ارسال مراسلات می توانید پشتیبانی بیست و چهار ساعته از بسته ی پستی خود داشته باشید.

در مورد نرم افزار مدیریت الکترونیکی اسناد بخوانید.

ارسال مراسلات، عملیات تجارت الکترونیکی و تدارکات را در تمام کانال های فروش شرکت شما ساده می کند. ارسال مراسلات مبتنی بر ابر است و به دلیل ابزارهای گزارش دهی و تجزیه و تحلیل پیشرفته خود مشهور است.

برخی از ویژگی های این نرم افزار شامل موارد زیر است:

  • نمایندگان اختصاصی خدمات مشتری

  • ادغام و گردش کار سفارشی

  • پورتال های فروشنده و مدیریت تامین کنندگان

  • حمل و نقل آسان

  • تسریع در پردازش سفارش

  • مدیریت موجودی

  • سفارشی سازی و ارسال ایمیل های بازاریابی

  • حمل و نقل آسان

  • ابزارهای اتوماسیون برای کاهش زمان حمل و نقل

محبوبیت نرم افزار ارسال مرسولات پستی