نرم افزار آرشیو الکترونیک اسناد؛ بهبود فرآیندهای مدیریت اسناد

Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image

نرم افزار آرشیو الکترونیک اسناد؛ بهبود فرآیندهای مدیریت اسناد

در این محتوا در مورد بهبود فرآیندهای آموزشی با مدیریت کنترل اسناد صحبت خواهیم کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار آرشیو الکترونیک اسناد به شماره قبلی مقالات مراجعه کنید.

مدیریت تمام برنامه های آموزشی به صورت دستی دردسر بزرگی است. شما باید مطمئن شوید که افراد مناسب آموزش های مناسب را در زمان مناسب دریافت می کنند.

علاوه بر این، همه چیز باید به درستی مستند باشد. بنابراین اگر حسابرسی می‌شوید، می‌توانید ثابت کنید که کارمندان شما واجد شرایط هستند. با برنامه بایگانی الکترونیک پرشین، می توانید تمام جنبه های فرآیند آموزش را ساده کنید. دیگر لازم نیست فرآیندهای خود را به صورت دستی سازماندهی و پیگیری کنید. در عوض، همه آن می تواند برای شما خودکار شود.

بیشتر بخوانید: نرم افزار مدیریت اسناد؛ نحوه صرفه جویی در هزینه

کارکردهای نرم افزار آرشیو الکترونیک اسناد

در اینجا فقط برخی از راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید نرم‌افزار کنترل اسناد را در مورد تمرین‌های داخلی خود به کار ببرید:

فرآیندهای آموزشی داخلی را پیگیری کنید

بسیار مهم است که نوع آموزش هایی را که همه در شرکت شما دریافت کرده اند را پیگیری کنید. این نه تنها به دلیل رعایت استانداردهای شما، بلکه به دلایل مسئولیت نیز می باشد. با یک نرم افزار مدیریت اسناد، می توانید به راحتی تمام مدارک مورد نیاز خود را به گونه ای ذخیره کنید. که برای هر کسی که ممکن است نیاز به دیدن آن داشته باشد به راحتی قابل دسترسی باشد. مهمتر از آن، می توانید مطمئن باشید که آنها همیشه آخرین نسخه های اسناد را مشاهده می کنند.

بیشتر بخوانید: سیستم مدیریت آرشیو دیجیتال پرشین سیستم

کارکردهای نرم افزار آرشیو الکترونیک اسناد

برنامه آموزشی ایجاد کنید

نرم افزار بایگانی اسناد الکترونیک پرشین بسیار بیشتر از مدیریت و آرشیو اسناد مستندات است. در داخل داشبورد نرم افزار می توانید الگوریتم خود را ایجاد کرده و آن را بر اساس عنوان سازماندهی کنید. و برای تضمین حفظ، سپس می توانید کارمندان را با آزمون های سفارشی آزمایش کنید. پس از جمع‌آوری نتایج، می‌توانید ببینید که کارکنان در کجا عالی هستند و کجا به کمک بیشتری نیاز دارند.

بیشتر بخوانید: نرم افزار حضور و غیاب رایگان؛ اهمیت سازمانی این برنامه

اعلان های خودکار را در برنامه آرشیو الکترونیک اسناد دریافت کنید

با برنامه اسناد دیجیتال پرشین، دیگر لازم نیست به صورت دستی پیگیری کنید که چه کسی و چه زمانی به چه چیزی نیاز دارد. می‌توانید اعلان‌ها را برای هر سند مجدد مورد نیاز تنظیم کنید. می‌توانید در فواصل زمانی مشخص هشداری برای چک نهایی دریافت کنید. می توانید بر اساس آنچه که نیاز دارید اسناد را مدیریت و طبقه بندی کنید.

بیشتر بخوانید: سامانه مودیان

خروجی گزارش ها را در نرم افزار آرشیو الکترونیکی اسناد داشته باشید

برنامه آرشیو دیجیتال اسناد پرشین گزارش‌های جامع را بر اساس معیارها و سلایق شما در مواقعی که به آنها نیاز دارید، ارائه می‌کند. شما می توانید به راحتی جلسات خاص را جستجو کنید، تجزیه و تحلیل عمیقی را در مورد عملکرد فردی و گروهی انجام دهید و گزارش های فوری با داده های جامع ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید: سامانه ورود و خروج رایگان؛ ثبت کارکرد پرسنل به شکل اسناد دیجیتال

در نتیجه:

با یک نرم افزار بایگانی الکترونیک، می توانید همه چیزهایی را که باید در مورد اسناد بدانید، پیگیری کنید. به جای نگهداری حجم عظیمی از فایل های کاغذی در دفتر خود و صرف زمان بیهوده برای ردیابی همه چیز، می توانید همه چیز را به نرم افزار بایگانی اسناد الکترونیک بسپارید. امروز با ما تماس بگیرید تا درباره اینکه چگونه مدیریت کنترل اسناد می تواند سیاست های شرکت شما را تغییر دهد، بیشتر بدانید.

در مورد برنامه پیشنهاد بهترین سهام بخوانید.

نرم افزار آرشیو الکترونیک اسناد

نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد . برنامه اسناد دیجیتالنرم افزار آرشیو اسناد . برنامه آرشیو اسنادنرم افزار آرشیو الکترونیکی اسناد . برنامه آرشیو دیجیتال اسناد . نرم افزار آرشیو اسناد الکترونیک . نرم افزار بایگانی اسناد الکترونیک . بایگانی اسناد . نرم افزار آرشیو الکترونیک اسناد . برنامه بایگانی الکترونیک . نرم افزار آرشیو دیجیتالبرنامه اسناد دیجیتال . نرم افزار بایگانی الکترونیک . نرم افزار مدیریت اسناد

تماس با پرشین سیستم هخامنش

برای اطلاعات بیشتر با شرکت ما تماس بگیرید

Image-HasTech