مشخصات سیستم کنترل ورود و خروج کارکنان

  • صفحه اصلی
  • مشخصات سیستم کنترل ورود و خروج کارکنان

برای شناخت کلی سیستم های کنترل ورود و خروج کارکنان، ابتدا باید با کارکرد و کاربرد آنها آشنا شوید. در اینجا مزایایی که سیستم های حضور و غیاب و کنترل ورود و خروج کارکنان به شکل کلی در اختیار شما قرار می دهند، را با هم بررسی می کنیم.

در مورد نرم افزار حضور و غیاب بخوانید.

در مورد نرم افزار حضور و غیاب شرکت پرشین سیستم اینجا بخوانید.

مشخصات بسیاری از سیستم های حضور و غیاب

کنترل ورود و خروج کارکنان

گزارش زمان:

سیستم های مدرن زمان سنجی؛ می توانند با ساعتهای زمانی موجود ارتباط برقرار کنند. پس می توانید با استفاده از مرورگر وب یا برنامه تلفن همراه به کارمندان اجازه ورود و خروج را بدهید. برخی از سیستم ها به کارگران اجازه می دهند تا از طریق تلفن، اپل واچ، رسانه های اجتماعی، پیام های متنی و Slack ساعت را در داخل و خارج  محل کار وارد کنند. اکثر آنها به شما اجازه می دهند قوانینی برای زمان ورود و خروج کارمندان و همچنین محاسبه اضافه کاری تنظیم کنید. برخی از آنها ردیابی زمانی را برای تیم هایی که در همان ساعات کار می کنند ساده و پشتیبانی می کنند.

در مورد نرم افزار ارسال مراسلات بخوانید.

بیومتریک:

برای جلوگیری از حاضری زدن کارمندان به جای یکدیگر، برخی از سیستم های کنترل ورود و خروج کارکنان؛ پرسنل را مجبور می کنند که کد، نشان، اثر انگشت یا عکس را هنگام ورود یا خروج وارد کنند. این سیستم تأیید می کند که شما فقط برای زمان کار کرده کارکنان هزینه پرداخت می کنید.

در مورد نرم افزار ارسال بسته پستی بخوانید.

GPS:

بسیاری از برنامه های کنترل ورود و خروج کارکنان شامل فناوری ژئوتکولوژی هستند. به عنوان مثال، استفاده از فن آوری جغرافیایی به کارفرمایان اجازه می دهد مختصات خاصی را تعیین کنند. که از طریق آن کارمندان می توانند فقط در این مناطق ورود و خروج بزنند. بدین ترتیب اطمینان حاصل می شود که کارمند هنگام ورود به سیستم در محل کار هستند. گزینه دیگر موقعیت جغرافیایی است که مختصات خاص GPS را بصورت دوره ای ثبت می کند. (مانند هر ساعت) یا هر بار که یک کارمند وزود و خزوج می زند. کارفرمایان می توانند این مختصات را بررسی کنند تا اطمینان حاصل کنند که کارمند در تمام طول روز جایی بوده است که قرار بوده باشد.

در مورد نرم افزار بایگانی اسناد بخوانید.

برنامه ریزی:

بسیاری از سیستم های حضور و غیاب شامل ابزارهای برنامه ریزی داخلی هستند. می توانید برنامه های کارمندان را برای روزهای کاری، ساعت ها، قرارها یا شیفت ها ایجاد کنید. در بسیاری از آنها الگوهای برنامه ریزی نیز وجود دارد.

در مورد نرم افزار مدیریت سهام بخوانید.

مدیریت PTO:

 اکثر سیستم های کنترل ورود و خروج کارکنان به شما امکان می دهند اقلام حسابداری را برای اوقات بیماری، زمان تعطیلات و سایر مرخصی های پرداختی و پرداخت نشده مانند FMLA، غیبت هیئت منصفه و فوت ثبت کنید. بعلاوه بیشتر سیستم عامل ها به کارمندان اجازه می دهند تا مستقیماً در داخل نرم افزار وقت خالی بگذارند و مدیران می توانند این درخواست ها را تأیید یا رد کنند.

در مورد نرم افزار برگزاری مجامع بخوانید.

کنترل ورود و خروج کارکنان

ردیابی شغلی:

برخی از سیستم ها زمان کارمندان را در برابر یک پروژه یا کار خاص مشخص می کنند. این یک ابزار ارزشمند برای مشاغل است که مشتریان را برای زمانی که کارمندانشان برای کار در پروژه و کارهای مشتری صرف می کنند، حساب می کند.

در مورد ویژگی های نرم افزار حضور و غیاب بخوانید.

هشدارها:

برخی از سیستم های کنترل ورود و خروج کارکنان، ورود یا خروج کارمند را به مدیران اطلاع می دهند. آنها همچنین می توانند به کارمندان یادآوری کنند که زمان کارمندی اضافه کار را به مدیران اطلاع دهند.

گزارشات کارگری:

در مورد نرم افزار بایگانی الکترونیک اسناد بخوانید.

اکثر سیستم ها گزارش هایی با جزئیات ساعات کارگران، دستمزد و برنامه ها ارائه می دهند. همچنین برخی از سیستم ها از ویژگی های پیشرفته ای مانند: هزینه کارگر برخوردار هستند.

ادغام ها:

بیشتر سیستم های حضور و غیاب با سرویس حقوق و دستمزد شما از طریق CSV یا رابط نرم افزار ادغام می شوند. با اطمینان از درست بودن محاسبات اضافه کاری و کسر زمان خاموش در سیستم حقوق و دستمزد، هنگام اجرای حقوق و دستمزد در وقت صرفه جویی می شود.

داشبورد:

در مورد نرم افزار تحلیل بازار بخوانید.

برخی از سیستم ها شامل یک داشبورد دیجیتالی هستند. این داشبورد به مدیران اجازه می دهد نمای کلی از کارکنان حاضر و غایب را روی میز خود داشته باشند.

پیکربندی ها:

بیشتر نرم افزارهای کنترل ورود و خروج کارکنان به شما امکان می دهند قوانین زمانبندی خود را تنظیم کنید. شیفت های مبادله را انجام دهید. زمان کاری را جمع بندی کنید. هزینه های استراحت بی دلیل را کسر و اضافه کاری کارمندان را محاسبه و پرداخت نمایید.

در مورد سامانه تحلیل بازار بخوانید.

نرم افزار حضور وغیاب

شرکت پرشین سیستم با استفاده از فناوری روز و درک نیازهای امروزه سازمان ها و شرکت ها و حتی کسب و کارهای کوچک، “ نرم افزار حضور و غیاب ” که یک سیستم معتبر، ایمن و ابری که می تواند مبتنی بر وب و یا سرور باشد را طراحی و تولید کرده است. دیگر نیاز به دستگاه های اثر انگشت و کارت زنی نیست. تنها با وارد شدن به صفحه ی نرم افزار و ذخیره­ ی نام کاربری و رمز عبور مخصوص هر کاربر، می توان زمان ورود و خروج، تعیین شیفت های کاری، مرخصی ها و… را ثبت و کنترل نمود.

سیستم های کنترل ورود و خروج کارکنان