اهمیت نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد

  • صفحه اصلی
  • اهمیت نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد

امروزه بایگانی الکترونیکی یک فرآینده کاملا ضروری در محیط تجاری است که باید به خوبی مدیریت شود. در این فرآیند؛ امنیت و الزمات قانونی، عناصر مهمی هستند که باید مورد توجه قرار بگیرد. نرم افزار مدیریت اسناد پرشین سیستم (مدیریت الکترونیکی اسناد) به طور خاص توسط مهندسان نرم افزار این مجموعه تهیه شده است تا نیاز مشتریان در این زمینه را برآورده سازد.

در مورد نرم افزار مدیریت الکترونیکی اسناد بخوانید.

سازگاری با تمام سیستم عامل ها

این نرم افزار در قالب یک سرویس تحت وب تهیه شده است و با تمام سیسستم عامل ها سازگار است و نیازی به نصب ندارد. از آنجا که هر مشتری منحصر به فرد است، پرسنل ما، از زمان ورود به سیستم تا اسقرار کامل نرم افزار شما را همراهی خواهند کرد.

فرآیند تبـدیل اسناد کاغذی به اسناد الکـترونیکی با اسکن و ذخیره سازی در نرم افزار انجام می گردد. بدون شـک بسیاری از شرکت ها ی دولتی و خصوصی معتقدند که باید تمام پرونده ها و اسناد کاغذی در یک سیستم الکترونیکی بایگانی شود.

در مورد نرم افزار حضور و غیاب بخوانید.

برخی از قابلیت های نرم افزار مدیریت اسناد

سازگاری با تمام سیستم عامل ها

شرکت پرشین سیستم با قرار دادن قابلیت های بسیاری در نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد، سعی در برطرف نمودن دغدغه های شرکت های مختلف در این حوزه نموده است.

  • بایگانی ایمن

با استفاده از نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد، اطلاعات را در مکانی امن و در دسترس پرسنل قرار دهید. همچنین می توانید تمام موارد مربوط به امور کارکنان، از حضور و غیاب تا سندی که با آن سرو کار دارن را بایگانی کنید. همچنین قابلیت ردیابی کامل اسناد را تضمین کنید. نرم افزار این امکان را به شما می دهد تا چرخه ی حیات داده های خود را دنبال کنید.

در مورد نرم افزار ارسال مرسولات بخوانید.

  • اسناد مجازی

اسناد طبق یک برنامه ی دقیق طبقه بندی می شود. توسط مدیریت قابل کنترل می باشد. اصلاح یا حذف داده ها قابل تنظیم است. همچنین با استفاده از موتور جستجوی پیشرفته در هر لحظه به هر نوع اطلاعات بایگانی شده، دسترسی پیدا می کنید.

در مورد سامانه مدیریت الکترونیکی اسناد بخوانید.

  • ایجاد گردش کار

گردش کار دنباله ای از یک سری فعالیت ها در یک سازمان، به منظور دستیابی به نتیجه ی خوب است. بنابراین، گردش کار بیانگر الگوبرداری و مدیریت باز کارها و همچنین افراد درگیر در یک فرآیند کاری است.

در مورد نرم افزار حضور و غیاب بخوانید.

برخی از قابلیت های نرم افزار مدیریت اسناد