برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

  • صفحه اصلی
  • برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان شرکت پرشین سیستم هخامنش جز نرم افزار های بسیار پیشرفته در حوزه ی نرم افزار های حضور و غیاب کنترل پرسنل است.

تجربیات ما در این زمینه از پسِ سالها تلاش، تجربه و همکاری با بهترین برندهای سازمانی و شرکتی ایران به دست آمده است. در ادامه ویژگی هایی که نرم افزار حضور و غیاب اندروید برای سازمان شما فراهم می کند را؛ با هم مرور می کنیم.

نرم افزار لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

نرم افزارهایی هستند که زمان ورود و خروج کارمندان به محل کار را تعیین می کنند و به طور خودکار محاسبه حقوق پایان ماه را با توجه به این زمان های ورود و خروج محاسبه می کنند.

در نرم افزار حضور و غیاب رایگان اندروید و دورکاری پرشین سیستم هخامنش؛ در حالی که دسترسی سریع و سهولت استفاده را با تغییرات بصری فراهم می کنید، وقتی مداخله دستی هنگام ورود و خروج انجام می شود، می توانید این را ببینید و کاربر را شناسایی کنید. در تغییرات دستی، برنامه به بخش مربوطه اشاره می کند.  سپس مقامات شرکت را قادر می سازد تا کاربر برنامه را کنترل کنند.

پشتیبان گیری خودکار:

به لطف ویژگی پشتیبان گیری خودکار برنامه، با استفاده از نسخه پشتیبان برنامه حضور و غیاب رایگان اندروید پرشین سیستم می توانید در مواردی مانند: از دست دادن اطلاعات جلوی ضرر را بگیرید. این می تواند داده ها را به طور خودکار منتقل کند و داده ها در زمان های دلخواه می توانند به طور خودکار به برنامه وارد شوند. به لطف بازیابی اطلاعات، پرسنل حذف شده می توانند در سیستم بازیابی شوند.

ارسال خودکار گزارشات:

این برنامه می تواند داده ها را به صورت خودکار ارسال کند. گزارش های مورد نظر شما هر زمان که بخواهید از طریق پست الکترونیکی به آدرس ایمیل مورد نظر شما ارسال می شود.

ایجاد دسترسی مجاز:

کاربر و رمز ورود قابل تغییر هستند. همچنین با ویژگی مجوز برنامه در سامانه حضور و غیاب رایگان، شما می توانید گروه ها یا بیش از یک کاربر را مجاز یا دسترسی آنها را محدود کنید. به لطف ویژگی گروه بندی گزارش های پرسنلی، می توان حوزه ها را به طور مفصل تحت عناوینی مانند بخش دریافت کرد. بیش از یک بخش در برنامه وجود دارد.

ذخیره سازی در وورد یا اکسل:

با استفاده از سیستم انعطاف پذیر گزارشِ اپلیکیشن حضور و غیاب رایگان اندروید پرشین سیستم؛ می توانید گزارش های استاندارد را در برنامه دریافت کنید. همه گزارش ها می توانند به اکسل یا Word صادر شوند. گزارشات را می توانید براساس شخص، عمومی، شرکت و گروه دریافت کنید. قالب گزارش می تواند در صورت تمایل توسط کاربران منفعل یا فعال باشد.

شما می توانید گزارش گذشته نگر حقوق تغییر یافته پرسنل را دریافت کنید. همچنین به لطف ویژگی تغییر ساختار صفحه در گزارش ها، می توانید گزارش را در اندازه قلم مورد نظر خود دریافت کنید.

دسترسی به خروجی لیست بیمه:

در برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان خروجی لیست بیمه در قالب PDF در ورود و اکسل در دسترس شما خواهد بود.

نرم افزار لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

تعیین مجازات کسری کار:

شما می توانید به کل مدت کمبودهایی مانند: خروج زودهنگام یا دیر رسیدن در ورودی ها و خروجی های ساخته شده به صورت شخصی به کاربر مورد نظر دسترسی پیدا کنید. با حداکثر زمان داده شده به تاخیر، ترک غیبت زودهنگام و خودسرانه، می توانید کسری مجازات را تا آنجا که می خواهید انجام دهید. دستمزد و ساعت می تواند به عنوان اطلاعاتی مانند: غیبت، جریمه و مرخصی بدون حقوق در لیست حقوق و دستمزد دیده شود. در بخش وضعیت در گزارشاتی که به صورت شخصی و عمومی تهیه کرده اید؛ می توانید غیبت را مشاهده کرده و جزئیات ترک خدمت را بدانید.

تعیین ساعت کاری کارمندان:

با استفاده از نرم افزار ورود و خروج رایگان اندروید پرسین سیستم؛ می توان برنامه کاری برای کارمندان تنظیم کنید. در ساعات کاری متغیر، هفتگی یا روزانه. به لطف تنظیم مجدد انتخاب پرسنل، پنجره نمایش سریع دارای ویژگی انتخاب چند یا یک انتخاب است.

هماهنگ با سایر برنامه ها:

ممکن است در شرکت خود از چند سیستم استفاده کنید. در این صورت می توانید ببینید که کارکنان شما از کدام سیستم ورود خود را ثبت می کنند. یا با کدام سیستم خارج می شوند.

تعیین درصد و امضا:

می توانید ستون امضا را به لیست های حقوق اضافه کنید. می توانید ستون امضا را حذف کنید. در پیش پرداخت، حقوق و غیره می توانید معاملاتِ مانند یک درصد مشخص (٪) را جایگزین کنید. این از خطاهای احتمالی که ممکن است در هنگام محاسبه دستی رخ دهد جلوگیری می کند.

دریافت صورت حساب کارکنان:

اگر پرداخت را از بانک انجام می دهید؛ اطلاعات پرداخت را دریافت خواهید کرد. با ارسال اطلاعات درخواستی بانک خود، اطمینان حاصل کنید که پرسنل حقوق خود را با کارت خود دریافت می کنند. در سامانه ورود و خروج رایگان اگر پرداخت را دستی انجام می دهید، می توانید صورت حساب کارکنان را دریافت کنید.

تنظیمات در دسترس:

در برنامه خروجی لیست بیمه رایگان، تنظیمات پارامتر پویا در دسترس هستند تا زیرساخت برنامه با توجه به سیستم کاری شرکت تنظیم شود.

لیست ورود و خروج چند گانه:

در صورت تمایل می توانید لیست حقوق و دستمزد را بر اساس ورودی اول و آخرین خروج تنظیم کنید.

تغییر سیستم کاری:

در تغییر جدول کار، پارامترهای برنامه نرم افزار لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان اندروید پرسین سیستم، می توانند با توجه به سیستم کاری جدید تغییر کرده و دوباره تنظیم شوند. این می تواند با یک کامپیوتر استاندارد کار کند و به کامپیوتر اضافی نیاز ندارد. می توانید حقوق و دستمزد را بین تاریخ های مورد نظر خود پرداخت کنید.

برنامه حضور و غیاب رایگان اندروید آنلاین:

تمام عملیات را می توان با اتصال به نرم افزار حضور و غیاب ابری رایگان اندروید از طریق اینترنت انجام داد. برنامه را از طریق رایانه متصل به اینترنت اجرا می کنید. می توانید در چند دقیقه از خدمات پشتیبانی مرکز تماس استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین نرم افزار مدیریت سبد سهام

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

روابط عمومی هلدینگ پرشین سیستم هخامنش

مفتخریم که برای اولین بار در ایران برنامه حضور و غیاب کاملا رایگان را در اختیار شما قرار دهیم. با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های زیر به صفحه اصلی نرم افزار حضور و غیاب وارد شوید. برای دریافت رایگان برنامه با ما تماس بگیرید.

برنامه حضور و غیاب رایگان

نرم افزار حضور و غیاب رایگان

برنامه حضور و غیاب کاملا رایگان

اپلیکیشن حضور و غیاب رایگان

برنامه حضور و غیاب ابری رایگان

سامانه حضور و غیاب رایگان

برنامه ورود و خروج رایگان

نرم افزار ورود و خروج رایگان

برنامه ورود و خروج کاملا رایگان

اپلیکیشن ورود و خروج رایگان

برنامه کارکرد پرسنل کاملا رایگان

سامانه ورود و خروج رایگان

برنامه ورود و خروج ابری رایگان

برنامه کارکرد پرسنل رایگان

اپلیکیشن کارکرد پرسنل رایگان

برنامه کارکرد پرسنل بدون دستگاه رایگان

سامانه کارکرد پرسنل رایگان

برنامه کارکرد پرسنل ابری رایگان

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

نرم افزار لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل کاملا رایگان

اپلیکیشن لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

سامانه لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل ابری رایگان

برنامه خروجی بیمه رایگان

نرم افزار خروجی بیمه رایگان

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل بدون دستگاه رایگان

برنامه خروجی بیمه کاملا رایگان

اپلیکیشن خروجی بیمه رایگان

برنامه خروجی بیمه ابری رایگان

برنامه خروجی بیمه بدون دستگاه رایگان

سامانه خروجی بیمه رایگان

نرم افزار کارکرد پرسنل رایگان

برنامه حضور و غیاب بدون دستگاه رایگان