چرا نرم افزار حضور و غیاب پرشین مهم است؟

Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image

چرا نرم افزار حضور و غیاب پرشین مهم است؟

همه اعضای یک تیم منابع انسانی می‌توانند میزان کسالت ردیابی حضور و غیاب را درک کنند. از ثبت ساعات کار روزانه تا محاسبه روزهای کاری و غیر کاری برای حقوق و دستمزد، فرآیندها گاهی اوقات می توانند بی پایان به نظر برسند. در اینجا توضیح می دهیم که چرا استفاده از نرم افزار حضور و غیاب پرشین مهم است.

با منعطف تر شدن محیط کار امروزی، درخواست از کارمندان برای علامت گذاری دستی حضور و غیاب می تواند بر استراتژی های تجربه کارمند شما تأثیر منفی بگذارد. سیستم برنامه حضور و غیاب دیجیتال می تواند به سازمان شما کمک کند تا حضور کارکنان را به طور یکپارچه پیگیری، مدیریت و ذخیره کند.

بیشتر بخوانید: نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک وب رایگان؛ عملکردهای مورد انتظار

چرا استفاده از نرم افزار حضور و غیاب پرشین مهم است؟

اگر می‌پرسید که آیا این نوع سیستم حضور و غیاب ارزش سرمایه‌گذاری را دارد یا خیر، در اینجا مزایای کلیدی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

کل فرآیند ردیابی حضور و غیاب را خودکار می کند

با وجود یک سیستم حضور و غیاب پرشین، کارمندان می توانند به راحتی حضور خود را از طریق تلفن همراه یا یک برنامه وب علامت گذاری کنند. برخی از سیستم‌های حضور و غیاب دارای قابلیت‌های تشخیص چهره هستند تا هویت کارکنان را هر زمان که وارد می‌شوند تایید کنند. اگر قبلاً یک سیستم بیومتریک دارید، می‌توانید آن را با برنامه حضور و غیاب پرشین نیز ادغام کنید.

هنگامی که کارمندان حضور خود را مشخص کردند، این داده ها به طور خودکار در سیستم متمرکز می شوند. اگر کارمندان به طور تصادفی حضور خود را اشتباه علامت‌گذاری کنند، می‌توانند درخواست‌هایی را برای منظم کردن ورودی‌ها ارسال کنند و شما می‌توانید تأییدیه‌هایی را برای مدیریت آنها تنظیم کنید. از آنجایی که کل فرآیند خودکار است، می توانید از کاغذبازی و خطاهای انسانی به طور کلی جلوگیری کنید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک رایگان چیست؟

از نزدیک با سیستم های ردیابی مرخصی و شیفت کار می کند

این اشتباه است که فرض کنیم فرآیندهای ردیابی حضور، مرخصی و شیفت مستقل از یکدیگر کار می کنند. از آنجایی که این سه عملکرد ارتباط نزدیکی با هم دارند، مدیریت جداگانه آنها ممکن است کار را دوچندان کند. برنامه ورود و خروج ابری پرشین اکنون با سیستم‌های مدیریت مرخصی و شیفت کار می‌کند تا تیم‌های منابع انسانی و کارمندان را از انجام مکرر کارهای مشابه نجات دهند.

به عنوان مثال، زمانی که کارمندان برای یک یا دو روز حضور خود را علامت گذاری نمی کنند، سیستم می تواند غیبت ها را ضبط کند و کارمندان می توانند آن را به زمان مرخصی تبدیل کنند. به طور مشابه، سیستم‌های زمان‌بندی حضور و غیاب، مرخصی و شیفت می‌توانند یکپارچه شوند تا مدیران بدانند که کدام یک از اعضای تیمشان هنگام تنظیم برنامه‌ها در دسترس هستند.

نرم افزار حضور و غیاب رایگان پرشین دسترسی به انواع گزارش های روشنگر را فراهم می کند

نرم افزار حضور و غیاب پرشین دسترسی به انواع گزارش های روشنگر را فراهم می کند

برنامه خروجی لیست بیمه پرشین داده‌های حضور و غیاب کارمندان را متمرکز می‌کند و آن‌ها را به گزارش‌های بصری تبدیل می‌کند که می‌توانند در هر زمان و از هر مکان توسط افرادی که دارای مجوزهای مناسب هستند به آن دسترسی داشته باشند.

به عنوان مثال، یک گزارش حقوق و دستمزد می تواند بینش هایی را در مورد تعداد روزهای حضور کارکنان در دفتر، تعداد روزهایی که آنها در حال انجام وظیفه بودند، تعداد روزهای غیبت و غیره ارائه دهد. ساعات اضافه کاری هر یک از کارمندان شما وقتی همه این ورودی های حقوق و دستمزد را در یک فضای واحد داشته باشید، پردازش حقوق و دستمزد ساده و آسان می شود.

بیشتر بخوانید: نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد؛ قابلیت های بازیابی اطلاعات و دسترسی

از شرایط کاری انعطاف پذیر پشتیبانی می کند

با سامانه حضور و غیاب ابری، می‌توانید به کارمندان خود اجازه دهید از هر جایی کار کنند و در عین حال از اطلاعات حضور و غیاب خود مطلع باشند. با استفاده از برنامه مبتنی بر ابر، کارمندان می توانند حضور خود را در حال حرکت بدون به خطر انداختن امنیت علامت گذاری کنند.

به عنوان مثال، محدودیت‌های IP، کارکنان را قادر می‌سازد فقط زمانی که این کار را از طریق محدوده IP تعریف‌شده انجام می‌دهند، بررسی کنند. به طور مشابه، اگر کارمندانی دارید که از محل مشتری خود یا یک دفتر سخنران کار می کنند، می توانید محدودیت های جغرافیایی تعیین کنید تا مطمئن شوید که کارکنان شما فقط زمانی می توانند حضور خود را علامت گذاری کنند که در مکان تعریف شده باشند.

بیشتر بخوانید: ۷ برنامه ارسال صورتحساب الکترونیکی رایگان

بهره وری کارکنان را بهبود می بخشد

وقتی نرم افزار ورود و خروج ابری را در اختیار دارید، می‌توان از اعمال منفی که مانع بهره‌وری کارمندان می‌شود، مانند پانچ زدن و دزدی زمان، به‌کلی پیشگیری کرد. از آنجایی که ساعات کاری کارمندان به طور خودکار ردیابی می شود و هر ساعت شمارش می شود، کارمندان پاسخگوتر خواهند شد. علاوه بر این، از آنجایی که اپلیکیشن حضور و غیاب پرشین گزارش های روشنگری ارائه می دهد، می توانید غیبت کارکنان را بهتر پیگیری کنید.

سرمایه گذاری در نرم افزار حضور و غیاب پرشین

برنامه حضور و غیاب پرشین واقعاً می‌تواند تیم منابع انسانی شما را از گذراندن چندین ساعت روی کاغذبازی‌های پیش پا افتاده نجات دهد. این به آنها کمک می کند تا فرآیندهای حضور و غیاب را ساده کرده و کارمندان را بهره وری تر کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین نرم افزار مدیریت سهام

نرم افزار حضور و غیاب پرشین

روابط عمومی هلدینگ پرشین سیستم هخامنش

مفتخریم که برنامه حضور و غیاب را در اختیار شما قرار دهیم. با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های زیر به صفحه اصلی نرم افزار حضور و غیاب وارد شوید. برای دریافت برنامه با ما تماس بگیرید.

برنامه حضور و غیاب

نرم افزار حضور و غیاب

اپلیکیشن حضور و غیاب

برنامه حضور و غیاب ابری

سامانه حضور و غیاب

برنامه ورود و خروج

نرم افزار ورود و خروج

اپلیکیشن ورود و خروج

برنامه کارکرد پرسنل

سامانه ورود و خروج

برنامه ورود و خروج ابری

برنامه کارکرد پرسنل

اپلیکیشن کارکرد پرسنل

برنامه کارکرد پرسنل بدون دستگاه

سامانه کارکرد پرسنل

برنامه کارکرد پرسنل ابری

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل

نرم افزار لیست بیمه ماهانه پرسنل

اپلیکیشن لیست بیمه ماهانه پرسنل

سامانه لیست بیمه ماهانه پرسنل

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل ابری

برنامه خروجی بیمه

نرم افزار خروجی بیمه

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل بدون دستگاه

برنامه خروجی بیمه

اپلیکیشن خروجی بیمه

برنامه خروجی بیمه ابری

برنامه خروجی بیمه بدون دستگاه

سامانه خروجی بیمه

نرم افزار کارکرد پرسنل

برنامه حضور و غیاب بدون دستگاه

تماس با پرشین سیستم هخامنش

برای اطلاعات بیشتر با شرکت ما تماس بگیرید

Image-HasTech