پورتال سلف سرویس برنامه حضور و غیاب کارکنان

Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image

پورتال سلف سرویس برنامه حضور و غیاب کارکنان

کارمندان با استفاده از پورتال سلف سرویس برنامه حضور و غیاب پرشین کارکنان چه فعالیت هایی را می توانند انجام دهند؟

به اضافه کردن، ویرایش و به روز رسانی داده های کل نیروی کار بدون یک سیستم سلف سرویس کارآمد فکر کنید. این رویکرد معمولا باعث می شود که تیم های منابع انسانی حدود نیمی از هفته خود را صرف مدیریت اطلاعات کارکنان کنند. پورتال سلف سرویس نرم افزار حضور و غیاب کارمند می تواند یک موهبت مطلق برای تیم منابع انسانی شما باشد. به خصوص زمانی که کارمندان شما از راه دور کار می کنند یا از مدل ترکیبی پیروی می کنند.

امکانات پورتال سلف سرویس برنامه حضور و غیاب کارکنان

با استفاده از پورتال سلف سرویس کارکنان، می توانید به کارمندان خود قدرت دهید تا اطلاعات خود را به تنهایی مدیریت کنند. این نه تنها مسئولیت پذیری کارکنان را ارتقا می دهد، بلکه فرآیند را کارآمدتر و کمتر مستعد خطا می کند. تمام اطلاعات لازم مانند جزئیات پرداخت، اهداف عملکرد، داده های جدول زمانی و مانده مرخصی تنها با چند کلیک در دسترس کارمندان شما است.

بیشتر بخوانید: چه زمانی به برنامه مدیریت حضور و غیاب نیاز دارید؟

در اینجا لیستی از تمام فعالیت‌هایی که نیروی کار شما می‌توانند با استفاده از پورتال سلف‌سرویس کارمند انجام دهند آورده شده است:

اطلاعات شخصی را اضافه، ویرایش و به روز کنید

هنگامی که کارمندان وارد پورتال سلف سرویس برنامه ورود و خروج ابری خود می شوند، به یک صفحه نمایه با اطلاعات حرفه ای و شخصی خود دسترسی خواهند داشت. این شامل تعیین و بخش، مدیر گزارش‌دهی و گزارش‌دهندگان، اطلاعات تماس و هر هدف، مهارت و صلاحیت ذکر شده است.

با فعال بودن مجوزهای مناسب، کارمندان می توانند داده های مورد نیاز را اضافه کرده و هر زمان که تغییری ایجاد شود، فیلدها را ویرایش کنند. این تضمین می کند که سوابق کارمندان بدون خطا و به روز می مانند. که به نوبه خود به سازمان شما کمک می کند تا با مقررات محلی، منطقه ای و ملی مطابقت داشته باشد.

فعالیت های مرتبط با حضور و غیاب را مدیریت کنید

از طریق پورتال سلف سرویس برنامه کارکرد پرسنل، کارمندان شما قادر خواهند بود هر فعالیت مرتبط با حضور و غیاب را مدیریت کنند. این امر باعث می‌شود که علامت‌گذاری حضور خود در ابتدای روز برای آنها ساده باشد. کارمندان می توانند از پورتال برای اطلاع از زمان های ورود و خروج روزانه و همچنین ساعات اضافه کاری خود استفاده کنند.

آنها همچنین می توانند در صورت وجود هرگونه مغایرت در ساعات کاری ثبت شده، درخواست های تنظیم را ارسال کنند. اگر سیستم شما مجوزهای لازم را فعال کرده باشد، کارمندان می توانند از طریق پورتال سلف سرویس خود برای استراحت و غیبت کوتاه درخواست دهند.

بیشتر بخوانید: سامانه ورود و خروج؛ ویژگی های کلیدی در راه‌حل های مدیریت ابری

امکانات پورتال سلف سرویس برنامه حضور و غیاب کارکنان

درخواست مرخصی بدهید

درست مانند حضور و غیاب، کارمندان شما می توانند از پورتال برای درخواست و لغو مرخصی تنها در چند مرحله استفاده کنند. در حین درخواست مرخصی، آنها می توانند از سیستم استفاده کنند تا تیم خود را از غیبت برنامه ریزی شده خود مطلع کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند مانده مرخصی‌ها و لیست تعطیلات آینده‌شان را با یک کلیک بررسی کنند و برنامه‌ریزی برای مسئولیت‌های کاری و شخصی را برایشان آسان‌تر می‌کند.

علاوه بر این، مدیران می توانند از اطلاعات مرخصی گزارشگر مطلع باشند و همچنین می توانند از طرف آنها برای مرخصی درخواست دهند.

با سلف سرویس برنامه حضور و غیاب در جریان اطلاعیه ها باشید

پورتال سلف‌سرویس نرم افزار ورود و خروج به کارمندان اجازه می‌دهد تا هر اعلامیه‌ای را که توسط تیم منابع انسانی، رهبران سطح بالا، مدیران و حتی همتایان ارسال می‌شود، مشاهده کنند.

آنها همچنین می توانند نظرات و بازخوردهای خود را از طریق بخش نظرات در اطلاعیه ها به اشتراک بگذارند، که می تواند منجر به بهبود همکاری شود. علاوه بر این، کارمندان شما به دایرکتوری سراسری شرکت دسترسی خواهند داشت که اطلاعات تماس کامل اعضای تیم و همتایان آنها از سایر بخش‌ها را به همراه نام‌هایشان ارائه می‌کند. به این ترتیب، آنها می دانند که برای چه چیزی با چه کسی تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید: سامانه مودیان رایگان؛ فرآیند صورتحساب الکترونیکی

دسترسی ۲۴ ساعته به اطلاعات داشته باشید

هر گونه اطلاعات منابع انسانی که ممکن است کارمندان شما به آن نیاز داشته باشند به راحتی در پورتال سلف سرویس سامانه حضور و غیاب پرشین همیشه در دسترس خواهد بود.

به عنوان مثال، کارمندان می توانند اهداف و پروژه هایی را که از طریق پورتال به آنها اختصاص داده شده است، ردیابی کنند و همچنین مجموعه مهارت ها و شایستگی های خود را به روز کنند. اسناد منابع انسانی مانند کتابچه راهنمای شرکت، خط‌مشی رسانه‌های اجتماعی، سیاست‌های ضد آزار و اذیت و نامه‌های منابع انسانی را می‌توان برای دسترسی سریع در مخزن اسناد مرکزی ذخیره کرد.

علاوه بر این، کارمندان می توانند از طریق خود پورتال سلف سرویس به اطلاعات حقوق، فیش حقوقی، بازپرداخت و جزئیات کسر دسترسی داشته باشند.

نتیجه

پورتال سلف سرویس برنامه حضور و غیاب بدون دستگاه پرشین کارمند می تواند کارمندان شما را از دردسر ارتباط با منابع انسانی برای هر موضوعی نجات دهد، که بار اداری تیم های منابع انسانی را کاهش می دهد. به طور کلی، یک پورتال سلف سرویس، استقلال بیشتری را برای کارمندان و انعطاف پذیری بیشتری را برای متخصصان منابع انسانی فراهم می کند.

نرم افزار مدیریت حضور و غیاب دارای یک پورتال داخلی خدمات کارکنان است. این پورتال کارمندان را قادر می سازد تا مجموعه ای از عملکردهای منابع انسانی مانند درخواست مرخصی، علامت گذاری حضور و غیاب، ردیابی زمان، مدیریت اطلاعات خود و موارد دیگر را تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین نرم افزار مدیریت سهام

سلف سرویس برنامه حضور و غیاب

روابط عمومی هلدینگ پرشین سیستم هخامنش

مفتخریم که برنامه حضور و غیاب را در اختیار شما قرار دهیم. با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های زیر به صفحه اصلی نرم افزار حضور و غیاب وارد شوید. برای دریافت برنامه با ما تماس بگیرید.

برنامه حضور و غیاب

نرم افزار حضور و غیاب

اپلیکیشن حضور و غیاب

برنامه حضور و غیاب ابری

سامانه حضور و غیاب

برنامه ورود و خروج

نرم افزار ورود و خروج

اپلیکیشن ورود و خروج

برنامه مدیریت حضور و غیاب

برنامه کارکرد پرسنل

سامانه ورود و خروج

برنامه ورود و خروج ابری

برنامه کارکرد پرسنل

اپلیکیشن کارکرد پرسنل

برنامه کارکرد پرسنل بدون دستگاه

سامانه کارکرد پرسنل

برنامه کارکرد پرسنل ابری

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل

نرم افزار لیست بیمه ماهانه پرسنل

اپلیکیشن لیست بیمه ماهانه پرسنل

سامانه لیست بیمه ماهانه پرسنل

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل ابری

برنامه خروجی بیمه

نرم افزار خروجی بیمه

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل بدون دستگاه

برنامه خروجی بیمه

اپلیکیشن خروجی بیمه

برنامه خروجی بیمه ابری

برنامه خروجی بیمه بدون دستگاه

سامانه خروجی بیمه

نرم افزار کارکرد پرسنل

برنامه حضور و غیاب بدون دستگاه

تماس با پرشین سیستم هخامنش

برای اطلاعات بیشتر با شرکت ما تماس بگیرید

Image-HasTech