ویژگی های مختلف نرم افزارهای ورود و خروج

Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image

ویژگی های مختلف نرم افزارهای ورود و خروج

ویژگی های یک نرم افزار مدیریت حضور و غیاب زمان و آنلاین که مدیریت ورود و خروج را بر عهده دارد به شرح زیر است. یادآوری می کنیم جهت دریافت برنامه ورود و خروج کاملا رایگان پرشین سیستم هخامنش در وقت اداری با ما تماس بگیرید.

ویژگی های سیستم مدیریت ورود و خروج

اکنون که مزایای نرم افزار ورود و خروج را درک کردیم، سعی می کنیم ابزارها و سیستم های استانداردی را که سازمان ها پیاده سازی می کنند، درک کنیم.

بیشتر بخوانید: مدیریت الکترونیک اسناد، انواع کاربر و ویژگی های امنیتی

سیستم حضور و غیاب بیومتریک ورود و خروج

این روزها اکثر شرکت ها سیستم های حضور و غیاب بیومتریک را انتخاب می کنند. با سیستم‌های رجیستر یا کارت‌خوان، همیشه این احتمال پانچ وجود دارد. در حالی که این مسئله در کالج تا حدی قابل قبول بود، اما در محل کار که کارفرمایان روی شما سرمایه گذاری می کنند قطعا غیر قابل قبول است.

راه حل حضور و غیاب اثر انگشت می تواند به طور کامل احتمال کلاهبرداری توسط هر کارمندی را از بین ببرد.

برخی از نرم افزارهای بیومتریک زمان حضور و غیاب را می توان به راحتی با نرم افزار حضور و غیاب ادغام کرد تا داده های زمان واقعی را به دست آورد. این نیز بسیار مقرون به صرفه است. زیرا نیازی به پر کردن چیزی غیر از دستگاه واقعی نیست. ابزار بیومتریک اثر انگشت نیاز به متغیرهای دیگر مانند کارت های پانچ یا لیست حضور را از بین می برد.

با سیستم حضور و غیاب بیومتریک، حتی اگر یک کارمند سازمان را ترک کند، تنها کاری که باید انجام دهید این است که داده های او را حذف کنید. اضافه کردن یک کارمند جدید به همین سادگی است. به سادگی اثر انگشت خود را بلافاصله بدون هیچ زحمتی ثبت کنید

بیشتر بخوانید: آرشیو اسناد: بهترین راه برای ذخیره اسناد چیست؟

نرم افزار ردیابی زمان استراحت

برخی از نرم افزارهای ردیابی زمان نیز دارای ویژگی منحصر به فردی برای سیاست های مدت زمان استراحت هستند. این بدان معناست که با وجود یک خط مشی ردیابی زمان استراحت، کارمندان می توانند چندین بار در طول روز ساعت ورود و خروج را انجام دهند. اولین ثبت ورود در روز، ساعت رسمی حضور در محل کار است.

آخرین باری که یک کارمند ساعت کاری را انجام می دهد، ساعت رسمی کار است. این باید یکی از بهترین ویژگی های نرم افزار ردیابی زمان باشد.

بیشتر بخوانید: سیستم مدیریت اسناد و مزایای آن

ویژگی های سیستم مدیریت ورود و خروج

سیستم ورود به وب ورود و خروج

یک سیستم زمان سنجی همچنین یک سیستم ورود به وب را به عنوان پشتیبان ارائه می دهد. این برای کارمندان از راه دور یا افرادی که به دلیل یک جلسه از مکان دیگری کار می کنند واقعاً مفید است.

اکنون می توانید به سادگی با یک کلیک روی یک دکمه، روی یک دستگاه تلفن همراه یا لپ تاپ وارد ساعت شوید. به غیر از سفر در حین کار، این ویژگی نرم افزار ردیابی زمان کارمند نیز می تواند در مواردی که کارمندی در شیفت شب از مکان دیگری کار می کند یا در منطقه زمانی متفاوتی کار می کند مفید باشد.

از آنجایی که این از طریق وب سایت قابل دسترسی است، تا زمانی که کارمند خط‌مشی‌های شرکت را نقض نکند، هیچ دوره زمانی وجود ندارد که کارمند بتواند وارد عمل شود.

بیشتر بخوانید: ۷ برنامه ارسال صورتحساب الکترونیکی رایگان

سیستم مدیریت حضور و غیاب مبتنی بر ابر

اساسی ترین ویژگی هر نرم افزار منابع انسانی که نرم افزار حضور و غیاب را ارائه می دهد، سیستم نظارت بر حضور و غیاب کارکنان است. پیگیری اینکه چه زمانی هر کارمند وارد دفتر می‌شود، وظیفه‌ای پر مخاطره است. و بیشتر زمانی که نیاز دارید زمان‌ها و زمان‌بندی‌های مختلفی را به تیم‌های راه دور و کارمندان در محل اختصاص دهید.

شما به راحتی می توانید با یک کلیک سیاست های ورود و خروج مختلف را برای هر تیم طراحی کنید. هر چیزی که در یک ردیاب حضور و غیاب نیاز دارید درست در مقابل شما قرار دارد. زمان‌بندی ورود و خروج کارمندان خود را مشاهده کنید یا مرخصی‌ها را بپذیرید/رد/لغو کنید، همه در یک داشبورد وجود دارد.

ردیابی زمان کارمندان با یک ردیاب حضور و غیاب یکپارچه گزینه بهتری نسبت به نرم افزار مدیریت زمان ساده است. زیرا ویژگی هایی مانند ردیابی زمان و مدیریت ساعت کاری و همچنین نظارت بر حضور و غیاب را ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: سامانه مودیان پرشین رایگان؛ سوالات متداول

سیستم یکپارچه سازی حقوق و دستمزد ورود و خروج

راه حل حضور و غیاب تقریباً همیشه با حقوق و دستمزد ادغام می شود. محاسبات حقوق و دستمزد همیشه نیاز به بینش در مورد ساعات کار کارمندان دارد. بنابراین، هنگامی که نرم افزار حضور و غیاب به طور خودکار داده ها را به نرم افزار حقوق و دستمزد منتقل می کند، به نفع بخش منابع انسانی است و پرداخت حقوق را آسان تر می کند.

این دو نرم افزار می توانند به منظور تولید فیش حقوقی دقیق که توسط داده های حضور و غیاب به خوبی مستند شده پشتیبانی می شود، هماهنگ کار کنند. به این ترتیب، هیچ کارمندی نمی تواند از پرداخت نادرست یا اشتباه در سوابق حضور و غیاب خود شکایت کند. شما می توانید رضایت آنها را از طریق مزایا و کسورات محاسباتی بدون خطا تضمین کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین نرم افزار مدیریت سهام

حضور و غیاب ابری

روابط عمومی هلدینگ پرشین سیستم هخامنش

مفتخریم که برای اولین بار در ایران برنامه حضور و غیاب کاملا رایگان را در اختیار شما قرار دهیم. با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های زیر به صفحه اصلی نرم افزار حضور و غیاب وارد شوید. برای دریافت رایگان برنامه با ما تماس بگیرید.

برنامه حضور و غیاب رایگان

نرم افزار حضور و غیاب رایگان

برنامه حضور و غیاب کاملا رایگان

اپلیکیشن حضور و غیاب رایگان

برنامه حضور و غیاب ابری رایگان

سامانه حضور و غیاب رایگان

برنامه ورود و خروج رایگان

نرم افزار ورود و خروج رایگان

برنامه ورود و خروج کاملا رایگان

اپلیکیشن ورود و خروج رایگان

برنامه کارکرد پرسنل کاملا رایگان

سامانه ورود و خروج رایگان

برنامه ورود و خروج ابری رایگان

برنامه کارکرد پرسنل رایگان

اپلیکیشن کارکرد پرسنل رایگان

برنامه کارکرد پرسنل بدون دستگاه رایگان

سامانه کارکرد پرسنل رایگان

برنامه کارکرد پرسنل ابری رایگان

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

نرم افزار لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل کاملا رایگان

اپلیکیشن لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

سامانه لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل ابری رایگان

برنامه خروجی بیمه رایگان

نرم افزار خروجی بیمه رایگان

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل بدون دستگاه رایگان

برنامه خروجی بیمه کاملا رایگان

اپلیکیشن خروجی بیمه رایگان

برنامه خروجی بیمه ابری رایگان

برنامه خروجی بیمه بدون دستگاه رایگان

سامانه خروجی بیمه رایگان

نرم افزار کارکرد پرسنل رایگان

برنامه حضور و غیاب بدون دستگاه رایگان

تماس با پرشین سیستم هخامنش

برای اطلاعات بیشتر با شرکت ما تماس بگیرید

Image-HasTech