ورود و خروج ابری؛ اهمیت این برنامه در تجارت

Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image

ورود و خروج ابری؛ اهمیت این برنامه در تجارت

در این محتوا در مورد اهمیت نرم افزار سیستم مدیریت حضور و غیاب آنلاین و برنامه ورود و خروج ابری در تجارت صحبت می کنیم. یادآوری می کنیم برای دریافت نرم افزار حضور و غیاب پرشین با ما تماس بگیرید.

اهمیت برنامه ورود و خروج ابری آنلاین در تجارت

مدیریت زمان در بازار بسیار رقابتی امروزی اهمیت فزاینده ای پیدا می کند. این واقعیتی که همه شرکت ها با آن موافق هستند. وظیفه پیگیری حضور و غیاب روزانه تیم منابع انسانی زمانی که باید حضور و غیاب را به صورت دستی ثبت کرده و آن را در پوشه‌ها و جمع‌آوری‌ها ثبت کنند، خسته‌کننده می‌شود و در محل کار زمان می‌برد. یک برنامه حضور و غیاب ابری برای بهبود کارایی و کاهش زمان تلف شده در نظارت سنتی حضور و غیاب به منظور رسیدگی به چنین روش‌های ناکارآمدی در محل کار استفاده می‌شود.

علاوه بر این، انتظار از کارکنان برای ثبت دستی حضور در محیط کاری مدرن و انعطاف‌پذیرتر ممکن است تأثیر مخربی بر فعالیت‌های مشارکت کارکنان داشته باشد. این شرکت می تواند با استفاده از یک نرم افزار سیستم مدیریت حضور و غیاب آنلاین، حضور و غیاب کارکنان را بدون زحمت پیگیری، مدیریت و حفظ کند.

بیشتر بخوانید: ارسال صورتحساب الکترونیک مالیاتی چیست؟

برنامه ورود و خروج مدیریت حضور و غیاب چیست؟

سیستم مدیریت حضور و غیاب آنلاین یک برنامه نرم افزاری مبتنی بر ابر است که به کسب و کارها کمک می کند زمان کارمندان را در محل کار نظارت کرده و فرآیندهای مدیریت حضور و غیاب را ساده کنند. این به طور دقیق حضور، استراحت، خروج، و زمان ورود و خروج کارمند را ردیابی می کند.

مدیران می توانند با پشتیبانی از سوابق حضور و غیاب روزانه که توسط اپلیکیشن حضور و غیاب آنلاین تولید می شود، حضور کارگران را دقیق تر و کارآمدتر نظارت کنند. استفاده از GPS یکی از ویژگی‌های پلتفرم حضور و غیاب است که هویت واقعی کارکنان را در حین ورود یا خروج از ساعت و محل کار تأیید می‌کند. کارکنان منابع انسانی به دلیل ادغام آنها در یک سیستم کامپیوتری از هر کجا و در هر زمان به این سوابق حضور و غیاب دسترسی دارند.

بیشتر بخوانید: برنامه بایگانی الکترونیک؛ گردش کار ساده و افزایش بهره وری

اهمیت نرم افزار حضور و غیاب ابری در میان کارکنان و سازمان ها

اگر به این فکر می کنید که چرا یک سامانه حضور و غیاب آنلاین برای یک محیط کاری ضروری است، باید بدانید که هر کارمند یک برنامه کاری دریافت می کند. پیاده سازی یک نرم افزار حضور و غیاب ابری مناسب برای کارمندان، صرف نظر از اندازه کسب و کار بسیار مهم است. جدول زمانی کلی کار و تکمیل پروژه ها می تواند توسط کارمندانی که به طور مکرر مرخصی می گیرند یا خط مشی حضور و غیاب را نقض می کنند به تعویق بیفتد.

زمانی که سیستم حضور و غیاب کارمندان وجود نداشته باشد، کسب‌وکارها با مشکلاتی از جمله چک‌های دستمزد ناسازگار و مسائل مربوط به مسئولیت‌پذیری از جمله موارد دیگر دست و پنجه نرم می‌کنند. کسب‌وکارها می‌توانند با تغییر از برگه‌های زمانی مبتنی بر کاغذ به نرم‌افزار کارکرد پرسنل، در زمان صرفه‌جویی کنند، نیروی انسانی را کاهش دهند و از شر روش‌های طولانی خلاص شوند.

بیشتر بخوانید: سامانه مودیان رایگان؛ تفاوت صورتحساب مالیاتی با رسید

برنامه ورود و خروج مدیریت حضور و غیاب چیست؟

انواع نرم افزار ورود و خروج ابری آنلاین

برنامه حضور و غیاب بدون دستگاه در جامعه دیجیتال امروزی اهمیت بیشتری دارد. این فناوری توسط بسیاری از مشاغل برای نظارت خودکار زمان ورود و خروج کارکنان مورد استفاده قرار می گیرد. انواع برنامه ورود و خروج به ترتیب  زیر است:

کارت های زمان:

این نسخه دیجیتال مدرن شده ساعت پانچ است که به طور سنتی استفاده می شود. این دستگاه‌ها از کارت‌های زمانی استفاده می‌کنند که حاوی شماره شناسایی کارمند و سایر اطلاعات شخصی مربوطه است. با استفاده از کارت زمانی که کارمندان باید آن را بکشند، یک روش کارت زمانی، ردیابی زمان را ساده می کند.

بیشتر بخوانید: سامانه ارسال صورتحساب الکترونیک؛ ۶ دلیل برای استفاده از این برنامه

اثر انگشت:

این یک سامانه ورود و خروج است. همانطور که از اصطلاح نشان می دهد، که کارکنان را ملزم می کند با استفاده از اثر انگشت خود برای شناسایی وارد و خارج شوند. مزیت این روش دشواری دستکاری آن است. با این حال، اگر انگشتان کثیف یا مرطوب باشند، ممکن است دستگاه نتواند اثر انگشت را شناسایی کند.

تشخیص چهره:

در مقایسه با سیستم اثر انگشت، تشخیص چهره آسان تر است. به صورت و عنبیه افراد نگاه می کند. کارمندان می توانند به طور موثری از چهره خود با جزئیات ذخیره شده در پایگاه داده ارتباط برقرار کنند.

بیشتر بخوانید: سامانه مودیان؛ مرور کلی بر برنامه مودیان مالیاتی

مبتنی بر ابر:

راه‌حل‌های حضور و غیاب آنلاین مبتنی بر ابر، انقلابی در مدیریت زمان و نظارت بر حضور و غیاب ایجاد می‌کنند. از طریق استفاده از رایانش ابری، کارمندان می توانند بدون زحمت تقریباً از هر جایی با دسترسی به اینترنت با استفاده از برنامه یا مرورگر وب وارد سیستم شوند.

پاسخ صوتی تعاملی:

کارمندان می‌توانند تنها از تلفن‌های هوشمند لمسی خود برای ورود به سامانه حضور و غیاب ابری، مشاهده برنامه‌های کاری، دریافت پیام‌های عملیاتی و جستجوی مرخصی به دلیل فناوری تلفن گویا یا پاسخ صوتی تعاملی استفاده کنند. از مکالمه تلفنی گرفته تا پیام های صوتی ضبط شده حرفه ای، همه جنبه های آن متناسب با نیازهای هر شرکت طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین نرم افزار مدیریت سهام

برنامه ورود و خروج ابری

روابط عمومی هلدینگ پرشین سیستم هخامنش

مفتخریم که برنامه حضور و غیاب را در اختیار شما قرار دهیم. با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های زیر به صفحه اصلی نرم افزار حضور و غیاب وارد شوید. برای دریافت برنامه با ما تماس بگیرید.

برنامه حضور و غیاب

نرم افزار حضور و غیاب

اپلیکیشن حضور و غیاب

برنامه حضور و غیاب ابری

سامانه حضور و غیاب

برنامه ورود و خروج

نرم افزار ورود و خروج

اپلیکیشن ورود و خروج

برنامه کارکرد پرسنل

سامانه ورود و خروج

برنامه ورود و خروج ابری

برنامه کارکرد پرسنل

اپلیکیشن کارکرد پرسنل

برنامه کارکرد پرسنل بدون دستگاه

سامانه کارکرد پرسنل

برنامه کارکرد پرسنل ابری

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل

نرم افزار لیست بیمه ماهانه پرسنل

اپلیکیشن لیست بیمه ماهانه پرسنل

سامانه لیست بیمه ماهانه پرسنل

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل ابری

برنامه خروجی بیمه

نرم افزار خروجی بیمه

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل بدون دستگاه

برنامه خروجی بیمه

اپلیکیشن خروجی بیمه

برنامه خروجی بیمه ابری

برنامه خروجی بیمه بدون دستگاه

سامانه خروجی بیمه

نرم افزار کارکرد پرسنل

برنامه حضور و غیاب بدون دستگاه

تماس با پرشین سیستم هخامنش

برای اطلاعات بیشتر با شرکت ما تماس بگیرید

Image-HasTech