مودیان مالیاتی چه راه هایی برای پرداخت الکترونیکی صورتحساب خود دارند؟

Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image

مودیان مالیاتی چه راه هایی برای پرداخت الکترونیکی صورتحساب خود دارند؟

مودیان مالیاتی چه راه هایی برای پرداخت الکترونیکی صورتحساب خود دارند؟ صورتحساب الکترونیکی فرآیند پرداخت را به طور کامل وارد عصر دیجیتال می کند.

بیشتر بخوانید: ارسال صورتحساب الکترونیک؛ مزایای این برنامه برای خریداران و تامین کنندگان

رابطه مودیان مالیاتی و فاکتورها

هر بار که کالا و خدمات خرید و فروش می شود، یک فاکتور ایجاد می شود. این اولین مرحله در فرآیند پرداخت است. در گذشته پرداخت ها عموماً به صورت نقدی و حسابداری به صورت دستی انجام می شد. اکنون که در عصر دیجیتال هستیم، برنامه مودیان مالیاتی نظر مودیان پرشین، پرداخت کارتی و حواله الکترونیکی داریم. مداخله دستی، که با هزینه بسیار بالاتری همراه است، تا حد زیادی در طول فرآیند پرداخت حذف شده است. به جز مواردی که به صورتحساب و حسابداری نهایی مربوط می شود.

تعداد زیادی از شرکت ها هنوز فاکتورهای کاغذی را چاپ و ارسال می کنند و برخی هنوز به صورت دستی حسابداری را انجام می دهند. با این حال، امکان خودکارسازی و حذف مداخله دستی در این بخش‌های فرآیند پرداخت نیز وجود دارد. برخی از شرکت‌ها در حال حاضر این کار را انجام می‌دهند. اما هنوز بسیاری هستند که تمام مزایایی را که یک فرآیند پرداخت کاملا دیجیتال می‌تواند به همراه داشته باشد، از دست می‌دهند.

بیشتر بخوانید: ابطال الکترونیک صورتحساب رایگان؛ دلایل و فرآیندها

صورتحساب الکترونیکی چیست؟

صورتحساب الکترونیکی (e-invoicing) مبادله قبض و جزئیات پرداخت بین تامین کننده و خریدار در قالب الکترونیکی است. این بدان معنی است که فاکتور در قالب الکترونیکی ساختاریافته صادر، ارسال و دریافت می شود که امکان پردازش خودکار و الکترونیکی آن را فراهم می کند.

برخی راه حل ها صورتحساب الکترونیکی را با پرداخت ترکیب می کنند. به این معنی که فاکتور الکترونیکی با ابزار پرداخت موجود یکپارچه شده است. این سرویس اغلب توسط یک بانک یا یک ارائه دهنده خدمات به تامین کننده ارائه می شود و به تامین کننده اجازه می دهد تا فاکتور الکترونیکی را به محیط بانکداری اینترنتی خریدار، یک کیف پول دیجیتال مناسب یا برنامه مودیان ارسال کند.

بیشتر بخوانید: سامانه مودیان رایگان؛ فرآیند صورتحساب الکترونیکی

رابطه مودیان مالیاتی و فاکتورها

چرا بهتر است از برنامه مودیان مالیاتی استفاده کنیم؟

از آنجایی که فاکتورهای الکترونیکی حاوی تمام اطلاعات مورد نیاز برای پرداخت هستند، احتمال اشتباهاتی مانند ارسال مبلغ اشتباه یا اشتباه تایپی در هنگام وارد کردن جزئیات پرداخت را از بین می‌برد. با استفاده از سامانه مودیان پرشین و خودکار کردن این بخش از فرآیند پرداخت، هم فرستنده و هم سازمان مالیاتی می توانند از صرفه جویی زیادی در هزینه بهره مند شوند.

به عنوان مثال، تامین کننده پولی را پس انداز می کند که در غیر این صورت صرف چاپ و ارسال فاکتورها، پاسخ به درخواست های مشتری برای کپی یا مفقود شدن فاکتورها، ارسال یادآوری ها و رسیدگی به اشتباهات در پرداخت می شود.

هزینه های نیروی کار برای انجام همه این وظایف می تواند به سرعت افزایش یابد. علاوه بر این، ارسال صورتحساب الکترونیک کل فرآیند را سریعتر می کند. به همین ترتیب، مودیان مالیاتی در زمان و هزینه‌های نیروی کار مرتبط با پردازش صورت‌حساب‌های کاغذی صرفه‌جویی می‌کند. و از کارمزدهای بانکی و هزینه‌های اضافی اداری که ممکن است در هنگام پرداخت قبوض ایجاد شود، اجتناب می‌کند.

بیشتر بخوانید: سامانه صدور صورتحساب الکترونیک برای چه کسانی کاربرد دارد؟

چه کسی در حال حاضر از صورتحساب الکترونیکی استفاده می کند؟

حجم فاکتورهای الکترونیکی ارسال شده توسط مشاغل به سرعت در حال گسترش است. بسیاری از افراد به جای صرف زمان و هزینه برای پرداخت دستی فاکتورهای مالی خود از برنامه صدور صورتحساب الکترونیک استفاده می کنند. تمام افرادی که درآمدی بیشتر از سقف تعیین شده توسط نهاد مالیاتی کشور دارند ملزم به پرداخت مالیات هستند. برای مدیریت و ارسال صورتحساب الکترونیکی خود با سامانه مودیان رایگان با ما تماس بگیرید.

دولت برای تسهیل صورتحساب الکترونیکی برای مشاغل چه می کند؟

یکی از اهداف استراتژی دولت، حذف موانع نظارتی و فنی است که از پذیرش انبوه صورت‌حساب الکترونیکی جلوگیری می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که صورت‌حساب الکترونیکی به روش غالب صورت‌حساب تبدیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین برنامه مدیریت سهام

مودیان مالیاتی

روابط عمومی هلدینگ پرشین سیستم هخامنش

مفتخریم که نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک به سامانه مودیان را در اختیار شما قرار دهیم. با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های زیر به صفحه اصلی سامانه مودیان پرشین وارد شوید. برای دریافت برنامه با ما تماس بگیرید.

سامانه مودیان

نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک

برنامه ارسال صورتحساب الکترونیک

سامانه ارسال صورتحساب الکترونیک

سیستم ارسال صورتحساب الکترونیک

نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک ابری

اتوماسیون ارسال صورتحساب الکترونیک ابری

ارسال صورتحساب الکترونیک

ارسال صورتحساب الکترونیک ابری

سامانه صورتحساب الکترونیک ابری

صورتحساب الکترونیک

ارسال الکترونیک صورتحساب

ابطال الکترونیک صورتحساب رایگان

سامانه مودیان رایگان

صدور صورتحساب الکترونیک رایگان

سامانه صدور صورتحساب الکترونیک رایگان

مدیریت صورتحساب الکترونیک

برنامه مودیان پرشین

سامانه مودیان پرشین

تماس با پرشین سیستم هخامنش

برای اطلاعات بیشتر با شرکت ما تماس بگیرید

Image-HasTech