مزایای ارسال صورتحساب الکترونیک وب رایگان

Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image

مزایای ارسال صورتحساب الکترونیک وب رایگان

صورتحساب الکترونیکی به تدریج در حال تبدیل شدن به یک الزام در شرکت ها است. در بسیاری از کشورها نیز این یک الزام قانونی است. اما واقعا مزایای مزایای ارسال صورتحساب الکترونیک وب رایگان کدامند؟ بیایید نگاهی بیندازیم.

فواید ارسال صورتحساب الکترونیک وب رایگان

در اینجا به برخی از مهمترین فواید ارسال صورتحساب الکترونیک می پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مطلب به شماره های قبلی مقالات ما مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: سامانه مودیان

کاهش هزینه های پردازش فاکتور

 صورتحساب الکترونیکی باعث صرفه جویی قابل توجهی می شود، به ویژه برای شرکت هایی که تعداد زیادی فاکتور صادر یا ارسال می کنند.

این کاهش هزینه ناشی از دو عامل است:

حذف فرآیندهای کاغذ (کاغذ، پاکت، پاکت، مهر، دریافت و غیره).

کاهش یا حتی حذف کامل پردازش دستی فاکتور این به تیم های حسابداری اجازه می دهد تا در زمان خود صرفه جویی کنند و روی کارهای استراتژیک تری تمرکز کنند.

بیشتر بخوانید: اصلاح صورتحساب الکترونیک رایگان در سامانه مودیان پرشین

افزایش کارایی برای تیم های حسابداری

صورتحساب الکترونیکی علاوه بر صرفه جویی در زمان و کاهش شدید کارهای وقت گیر و سخت، به بخش های حسابداری اجازه می دهد تا کارآمدتر و سازنده تر شوند:

در سمت ارسال، فاکتورهای الکترونیکی بدون دخالت انسان در چند ثانیه تولید و ارسال می شوند.

از طرفی، به لطف هوش مصنوعی و فناوری‌های یادگیری ماشین، زمان پردازش یک فاکتور الکترونیکی از چند هفته به چند روز یا حتی در برخی شرکت‌ها به کمتر از ۴۸ ساعت کاهش می‌یابد. این فناوری‌ها به‌عنوان مثال، امکان ضبط ۱۰۰% داده‌های صورت‌حساب، تطبیق فاکتورها با یا بدون سفارش خرید و مدیریت خطاها و استثنائات را به‌طور خودکار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: سامانه مودیان کاملا رایگان؛ انتقال به صورتحساب الکترونیکی

پردازش و پرداخت سریعتر با صورتحساب الکترونیک وب

با صورت‌حساب کاغذی، ممکن است چند روز یا حتی هفته‌ها طول بکشد تا فاکتور به دست شخصی که آن را تأیید می‌کند، برسد. بدون هیچ تضمینی مبنی بر پرداخت آن در زمان مقرر. با تغییر به صورتحساب الکترونیکی، فاکتورهای سازمان سریعتر ارسال و پردازش می شوند و در نتیجه سریعتر وصول می شوند.

علاوه بر این، فناوری‌های هوش مصنوعی در حال حاضر امکان دستیابی به نرخ تطبیق خودکار تا ۸۳ درصد از فاکتورهای تامین‌کننده را بدون دخالت انسانی فراهم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: برنامه بایگانی الکترونیک؛ گردش کار ساده و افزایش بهره وری

افزایش دقت و دید در زمان واقعی

صورتحساب الکترونیکی نیاز به وارد کردن دستی داده ها را از بین می برد و خطر خطاهای مرتبط را کاهش می دهد:

از هزینه های مربوط به تصحیح خطاها و صدور مجدد فاکتورها جلوگیری می کند.

فاکتورهای الکترونیکی را می توان به طور خودکار تأیید و تطبیق داد که خطر خطاها و اختلافات در پرداخت را کاهش می دهد.

علاوه بر این، صورت‌حساب الکترونیکی به قابلیت اطمینان داده‌های مالی کمک می‌کند که متمرکز و در زمان واقعی در دسترس هستند. برای تیم‌های حسابداری، این تضمین می‌کند که روی رسیدها، پیشرفت هر فاکتور و هزینه‌های انجام شده یا قرار است انجام شود.

بیشتر بخوانید: نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد؛ قابلیت های بازیابی اطلاعات و دسترسی

کاهش خطر گم شدن فاکتورها با صورتحساب الکترونیک وب

کاهش خطر گم شدن فاکتورها با صورتحساب الکترونیک وب

در قالب کاغذی، صورت‌حساب‌ها ممکن است در داخل یک سازمان قرار نگیرند که منجر به تاخیر در پرداخت و اختلافات احتمالی می‌شود. با صورتحساب الکترونیکی، فاکتورها مستقیماً به مکان مناسب (آدرس ایمیل عمومی، پورتال، ادغام مستقیم با سیستم اطلاعاتی گیرنده از طریق EDI) ارسال می شوند و خطر گم شدن فاکتورها را از بین می برند.

جریان نقدینگی و مدیریت سرمایه در گردش بهتر

با صورت‌حساب الکترونیکی، داده‌های صورت‌حساب، هم از نظر ارسال و هم از نظر صدور، متمرکز می‌شوند. که به بخش‌های مالی یک دید دقیق، جامع و در زمان واقعی از فاکتورهای صادر شده و هزینه‌های انجام شده ارائه می‌دهد. علاوه بر مدیریت دقیق بودجه های سالانه، این اطلاعات به ویژه برای مدیریت کارآمد وجه نقد و پیش بینی بهینه نیازهای سرمایه در گردش مفید است.

بیشتر بخوانید: برنامه ورود و خروج ابری رایگان اندروید

افزایش امنیت و کاهش خطر تقلب

صورتحساب الکترونیکی سطح بالاتری از امنیت را ارائه می دهد. فاکتورها رمزگذاری شده و از طریق کانال های امن ارسال می شوند که خطر تقلب و دسترسی غیرمجاز به اطلاعات حساس را کاهش می دهد.

علاوه بر این، هنگامی که تمام صورتحساب ها غیر مادی و الکترونیکی پردازش می شوند، به طور خودکار در یک مکان ذخیره می شوند و جستجو و بازیابی سریع آنها را به ویژه برای ممیزی های داخلی یا خارجی آسان می کند.

در عین حال، بایگانی الکترونیکی صورتحساب ها خطر تقلب را کاهش می دهد، امنیت و یکپارچگی داده ها را تضمین می کند. و تضمین می کند که فاکتورها برای مدت مورد نیاز در هر جایی که شرکت شما در آن واقع است نگهداری می شود.

بیشتر بخوانید: نرم افزار حضور و غیاب رایگان؛ اهمیت سازمانی این برنامه

رعایت مقررات با صورتحساب الکترونیک وب

مقررات دریافت، ارسال و بایگانی فاکتورها و همچنین قوانین رعایت مالیات از کشوری به کشور دیگر بسیار متفاوت است و دائماً در حال تغییر است. سیستم‌های خودکار ارسال و دریافت صورت‌حساب الکترونیکی، این پیچیدگی را کاهش می‌دهد.

کاهش اثرات زیست محیطی

در نهایت، صورت‌حساب الکترونیکی با کاهش (یا حتی حذف) استفاده از کاغذ، به کاهش ردپای محیطی کسب‌وکارها کمک می‌کند. تعداد درختانی که باید قطع شوند، مواد شیمیایی و منابع (انرژی، آب) مورد نیاز برای تولید کاغذ، استفاده از جوهر برای چاپ فاکتورها یا هزینه CO2 حمل و نقل فاکتورها از یک شرکت به شرکت دیگر را به شدت کاهش می دهد. علاوه بر این، رعایت دقیق دوره های بایگانی فاکتورهای قانونی، تأثیر زیست محیطی تجارت دیجیتال را محدود می کند.

بیشتر بخوانید: بهترین برنامه مدیریت سهام

صورتحساب الکترونیک وب

روابط عمومی هلدینگ پرشین سیستم هخامنش

مفتخریم که برای اولین بار در ایران نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک رایگان به سامانه مودیان را در اختیار شما قرار دهیم. با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های زیر به صفحه اصلی سامانه مودیان پرشین رایگان وارد شوید. برای دریافت رایگان برنامه با ما تماس بگیرید.

سامانه مودیان

نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک وب رایگان

برنامه ارسال صورتحساب الکترونیک وب رایگان

سامانه ارسال صورتحساب الکترونیک وب رایگان

نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک ابری رایگان

ارسال صورتحساب الکترونیک وب رایگان

ارسال صورتحساب الکترونیک ابری رایگان

سامانه صورتحساب الکترونیک ابری وب رایگان

نرم افزار صورتحساب الکترونیک ابری وب رایگان

برنامه صورتحساب الکترونیک ابری وب رایگان

صورتحساب الکترونیک ابری وب رایگان

صدور الکترونیک صورتحساب رایگان

ابطال الکترونیک صورتحساب رایگان

برگشت الکترونیک صورتحساب رایگان

اصلاح الکترونیک صورتحساب رایگان

صدور صورتحساب الکترونیک رایگان

سامانه مودیان پرشین

ابطال صورتحساب الکترونیک رایگان

سامانه مودیان پرشین رایگان

برگشت صورتحساب الکترونیک رایگان

سامانه مودیان رایگان پرشین

اصلاح صورتحساب الکترونیک رایگان

سامانه مودیان کاملا رایگان

تماس با پرشین سیستم هخامنش

برای اطلاعات بیشتر با شرکت ما تماس بگیرید

Image-HasTech