سیستم زمان بندی کارمندان؛ فواید این برنامه برای سازمان شما

Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image

سیستم زمان بندی کارمندان؛ فواید این برنامه برای سازمان شما

مدیریت زمان کارآمد و سیستم زمان بندی کارمندان برای رشد یک کسب و کار ضروری است. بیشتر سازمان ها در ضرب الاجل ها پیشرفت می کنند. این بدان معنی است که نحوه برنامه ریزی کارکنان شما برای زمان و اولویت بندی کار خود مستقیماً بر بهره وری، موفقیت و نتیجه نهایی سازمان شما تأثیر می گذارد.

با این حال، ردیابی ساعات کار کارکنان به صورت دستی می تواند دردسرساز باشد. به همین دلیل است که بسیاری از سازمان ها برای مدیریت ساعات کار کارکنان خود به سمت سیستم های زمان بندی زمان کارمندان رفته اند. اتوماسیون های سنجش زمان دارای ویژگی های زیادی هستند که به گونه ای طراحی شده اند که ردیابی زمان را تا حد امکان آسان و موثر می کنند.

بیشتر بخوانید: ۵ نکته برای پیش نویس سیاست حضور و غیاب برای اولین بار

سیستم زمان بندی کارمندان چیست؟

برنامه و سیستم زمان بندی کارمندان یک راه حل نرم افزاری است که به سازمان ها کمک می کند تا زمانی را که کارکنان در سازمان خود می گذرانند به طور کلی و پشت پروژه های مختلفی که روی آنها کار می کنند ثبت کنند. با ردیابی ساعات کاری کارمندان در زمان واقعی، سیستم ساعت کار کارکنان بهره وری کارکنان را بهینه می کند، سیاست های سازمانی مربوط به زمان حضور و غیاب کارکنان را مدیریت می کند و از رعایت آن اطمینان می دهد.

با سیستم زمان بندی کارمندان چه کاری می توانید انجام دهید؟

یک سیستم زمان بندی زمان کارمندان می تواند به بخش منابع انسانی، کارکنان شما و مدیران گزارش دهی آنها کمک زیادی کند. زیرا فرآیند ردیابی زمان را خودکار می کند. یک سیستم زمان بندی زمان کارمند به موارد زیر کمک می کند:

مدیریت حضور و غیاب

به عنوان یک مدیر منابع انسانی، اهمیت مدیریت حضور موثر را درک می کنید. داده های حضور و غیاب نادرست می تواند به بهره وری، نتیجه نهایی و نرخ حفظ سازمان شما آسیب برساند. از سوی دیگر، یک برنامه حضور و غیاب با مدیریت خوب می‌تواند کارمندان شما را بهره‌ورتر، راضی‌تر و خوشحال‌تر کند. به همین دلیل است که ردیاب حضور و غیاب ضروری است.

کارمندان شما می توانند حضور خود را از طریق وب یا برنامه تلفن همراه با IP مناسب و محدودیت های جغرافیایی علامت گذاری کنند. این به ویژه برای کارگران از راه دور مفید است. خط‌مشی‌های حضور و غیاب برای یک کارمند، شیفت یا مکان خاص را می‌توان سفارشی‌سازی نمود. همچنین گزارش‌ها را می‌توان برای شفاف‌تر شدن الگوهای حضور و غیاب سازمان شما تولید کرد.

بیشتر بخوانید: برنامه حضور و غیاب بدون دستگاه؛ اهمیت زیرساخت ابری برای مشاغل

مدیریت برگه زمانی

مدیریت دستی چندین پروژه و مشتری آسان نیست. خطاهای داده می تواند منجر به نارضایتی مشتری و کارمند شود. با استفاده از جدول زمانی آنلاین، لازم نیست نگران عدم تطابق در گزارش های زمانی باشید. پروژه های متعددی را می توان برای یک روز، هفته یا ماه کامل تنها در چند مرحله ایجاد کرد. کارمندان شما می توانند ساعت های صرف شده در پروژه های مختلف را فقط با روشن کردن ردیاب زمان ثبت کنند.

این ورودی‌های زمانی را می‌توان مستقیماً برای تأییدیه‌های آنلاین به مدیران گزارش‌دهنده ارسال و یک فاکتور دقیق ایجاد و برای مشتریان شما ارسال کرد. این امر هر گونه گلوگاه عملیاتی را از بین می برد و از تاخیر پروژه جلوگیری می کند. کارمندان می‌توانند ساعات کاری خود را ثبت کرده و مدیران گزارش‌دهنده می‌توانند آن‌ها را مستقیماً از دستگاه تلفن همراه خود تأیید کنند.

مدیریت شیفت

در حالی که کارمندان شما به صورت شبانه روزی کار می کنند، مهم است که اطمینان حاصل کنید که برنامه نوبت کاری آنها به طور موثر مدیریت می شود تا از هرگونه درگیری یا سردرگمی جلوگیری شود. یک سیستم مدیریت نوبت آنلاین می تواند برای شما و کارمندانتان بسیار مفید باشد. شیفت های کارمندان را می توان روزانه، هفتگی، ماهانه یا سه ماهه برنامه ریزی کرد و هرگونه تغییر در این شیفت ها را می توان به راحتی حتی پس از ایجاد آنها انجام داد.

هر زمان که تغییری رخ دهد، کارکنان فوراً برای جلوگیری از درگیری های شیفت مطلع می شوند. از زمان‌بندی‌های خودکار نیز می‌توان برای چرخش شیفت‌ها به صورت دوره‌ای استفاده کرد. در مجموع، ویژگی زمانبندی شیفت مدیریت نوبت را تا حد امکان شفاف و آسان می کند و روحیه کارکنان را بهبود می بخشد.

مدیریت حقوق و دستمزد

ساعات کار کارمندان و حقوق و دستمزد دست به دست هم می دهند. داشتن یک سیستم یکپارچه می تواند پردازش حقوق و دستمزد را با زمان کارآمدتر و دقیق تر کند. با یک سیستم زمان بندی کارمندان، می توانید گزارش های دقیقی ایجاد کنید که تمام اطلاعات مربوط به ساعات کار کارمند، زمان مرخصی، اضافه کاری، از دست دادن حقوق و موارد دیگر را در خود دارد. این کار محاسبه حقوق و دستمزد را خودکار و تضمین می کند که سازمان شما الزامات قانونی را برآورده می کند.

بیشتر بخوانید: مدیریت حضور و غیاب چیست؟

با سیستم زمان بندی کارمندان چه کاری می توانید انجام دهید؟

مزایای استفاده از برنامه زمان بندی چیست؟

استفاده از یک سیستم ساعت کارآمد زمان می تواند مزایای زیادی داشته باشد. در این بخش به مهمترین آنها اشاره می کنیم:

بهبود بهره وری کلی سازمان

مدیریت زمان و بهره وری ارتباط نزدیکی با هم دارند. از آنجایی که کارمندان زمان صرف شده برای پروژه های مختلف را ثبت می کنند، تمایل دارند روی پروژه های خود تمرکز بهتری داشته باشند. سرقت زمان، که اغلب مانع بهره وری کارکنان می شود، می تواند به میزان قابل توجهی کاهش یابد. از آنجایی که پروژه ها را می توان از قبل برنامه ریزی کرد، کارکنان نیز می توانند کار خود را بر اساس آن برنامه ریزی کنند. این کار از کار لحظه آخری جلوگیری می کند و فشار روی کارمندان شما را کاهش می دهد.

افزایش دقت و مسئولیت پذیری

یک سیستم زمان بندی کارمندان آنلاین می تواند تصویر دقیق تری از ساعات کاری پروژه که توسط هر کارمند انجام می شود به شما ارائه دهد. این از خطاهای ورود اطلاعات جلوگیری می کند. با کارت‌های زمانی دستی، نمی‌توانید مطمئن باشید که کارمندانتان زمان درست را ثبت کرده‌اند یا خیر. سیستم های ساعت آنلاین زمان پاسخگویی کارکنان را بهبود می بخشد. زیرا موارد کاری آنها را پیگیری می کند. این به کارمندان این امکان را می دهد که وقت شناس تر باشند و تمام ضرب الاجل های خود را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: ۵ دلیل برای اینکه هر سازمانی باید زمان حضور و غیاب را پیگیری کند

کاهش وظایف و هزینه های اداری

مدیریت ساعات کار کارکنان به صورت دستی می تواند بار بزرگی برای بخش منابع انسانی باشد. بررسی و تأیید ورودی‌های زمانی دستی، سهم عادلانه‌ای از زمان شما را می‌گیرد و خطر خطا را افزایش می‌دهد. این خطاها می تواند هزینه زیادی برای سازمان شما داشته باشد. با یک سیستم ساعت آنلاین زمان، تأیید ثبت زمان و تهیه فاکتور فقط چند دقیقه طول می کشد.

اطمینان از انطباق کامل

یک سیستم زمان بندی زمان کارمند، انطباق با مقررات را تضمین می کند، بنابراین مطمئن می شود که سازمان شما همیشه آماده حسابرسی است. طبق قانون استانداردهای عادلانه کار، هر کارمندی که بیش از ۴۰ ساعت کار می کند، باید برای ساعات اضافه کاری خود دستمزد دریافت کند. عدم انجام این کار می تواند جریمه های سنگینی را برای سازمان شما به همراه داشته باشد.

با استفاده از سیستم زمان بندی، لازم نیست نگران باشید. زیرا همه تصمیمات مبتنی بر داده است. همچنین از سایر مسائل مربوط به انطباق از جمله اشتباهات حقوق و دستمزد، مشت زدن دوستان، کار بیش از حد بدون صرف زمان تعطیلات و موارد دیگر جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید: مدیریت حضور و غیاب؛ اشتباهات اصلی که مانع مدیریت موثر می شوند

تسهیل پردازش حقوق و دستمزد

مدیریت و پردازش حقوق و دستمزد کارکنان می تواند خسته کننده باشد. حتی یک خطای کوچک می تواند منجر به اضافه پرداخت یا کم پرداختی شود. با این حال، با یک سیستم ساعت زمان، شما لازم نیست نگران پردازش حقوق و دستمزد باشید. سیستم ساعت زمان به شما تصویر دقیقی از روزها و ساعاتی که هر کارمند کار کرده است، می دهد، حقوق به موقع را تسهیل و از ورود دو برابری جلوگیری می کند.

نتیجه

به طور کلی، یک سیستم ساعت زمان دارای هر ویژگی است که برای مدیریت سریع، موثر و راحت ساعات کار کارکنان لازم است. بار اداری را از دوش شما برمی دارد و فرآیند را مسئولیت پذیرتر می کند. کارکنان شما انگیزه خواهند داشت تا ضرب الاجل خود را رعایت کنند و بهره وری بیشتری داشته باشند.

نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم هخامنش می تواند به عنوان یک راه حل عالی برای نیازهای ردیابی زمان سازمان شما باشد. توانایی این برنامه برای تسهیل زمان‌بندی دقیق، سودآوری کسب‌وکار شما را بهبود می‌بخشد و اعتماد مشتری را به سازمان شما افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین نرم افزار مدیریت سهام

سیستم زمان بندی کارمندان

روابط عمومی هلدینگ پرشین سیستم هخامنش

مفتخریم که برنامه حضور و غیاب را در اختیار شما قرار دهیم. با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های زیر به صفحه اصلی نرم افزار حضور و غیاب وارد شوید. برای دریافت برنامه با ما تماس بگیرید.

برنامه حضور و غیاب

نرم افزار حضور و غیاب

برنامه مدیریت حضور و غیاب

اپلیکیشن حضور و غیاب

برنامه حضور و غیاب ابری

سامانه حضور و غیاب

برنامه ورود و خروج

نرم افزار ورود و خروج

اپلیکیشن ورود و خروج

برنامه مدیریت حضور و غیاب

برنامه کارکرد پرسنل

سامانه ورود و خروج

برنامه ورود و خروج ابری

برنامه کارکرد پرسنل

اپلیکیشن کارکرد پرسنل

برنامه کارکرد پرسنل بدون دستگاه

سامانه کارکرد پرسنل

برنامه کارکرد پرسنل ابری

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل

نرم افزار لیست بیمه ماهانه پرسنل

اپلیکیشن لیست بیمه ماهانه پرسنل

سامانه لیست بیمه ماهانه پرسنل

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل ابری

برنامه خروجی بیمه

نرم افزار خروجی بیمه

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل بدون دستگاه

برنامه خروجی بیمه

اپلیکیشن خروجی بیمه

برنامه خروجی بیمه ابری

برنامه خروجی بیمه بدون دستگاه

سامانه خروجی بیمه

نرم افزار کارکرد پرسنل

برنامه حضور و غیاب بدون دستگاه

تماس با پرشین سیستم هخامنش

برای اطلاعات بیشتر با شرکت ما تماس بگیرید

Image-HasTech