سامانه عملیات مودیان

Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image

سامانه عملیات مودیان

سامانه عملیات مودیان توسط هلدینگ پرشین سیستم هخامنش طراحی و تولید شده است. به عنوان مودی به راحتی می توانید با این برنامه؛ عملیات ارسال، صدور، ابطال و بازگشت صورتحساب الکترونیکی خود را انجام دهید.

سامانه عملیات مودیان چیست؟

برنامه ای که سادگی، راحتی و انعطاف پذیری را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد. با استفاده از این برنامه، می توانید صورتحساب های الکترونیک خود را به راحتی مدیریت کنید.

برنامه مودیان (سیستم مدیریت الکترونیکی صورتحساب مالیاتی) یک راه حل نرم افزاری است که گزینه هایی را برای یک رویکرد ساده، راحت و انعطاف پذیر برای صورتحساب الکترونیکی در اختیار مالیات دهندگان قرار می دهد.

مالیات دهندگان می توانند به سامانه عملیات مودیان پرشین در دستگاه های محاسباتی مختلف از جمله رایانه ها، لپ تاپ ها، تبلت ها، تلفن های هوشمند و دستیارهای دیجیتال شخصی (PDA) دسترسی داشته باشند.

سامانه عملیات مودیان چیست؟

چه کسی باید از نرم افزار ارسال صورتحساب دیجیتال استفاده کند؟

همه افرادی که در تجارت فعالیت می کنند ملزم به استفاده از نرم افزار مودیان و صدور صورت حساب های مالیاتی به شکل الکترونیکی هستند. قانون ایجاب می‌کند که برای هر شخصی که بتواند هزینه کسب و کار خود را مطالبه کند، هزینه آن باید توسط یک فاکتور مالیاتی الکترونیکی پشتیبانی شود. بنابراین، کلیه اشخاصی که در تجارت فعالیت می کنند، موظف به صدور صورتحساب مالیاتی الکترونیکی هستند، اعم از اینکه برای مالیات بر ارزش افزوده ثبت شده باشند یا نباشند.

چرا سامانه مودیان پرشین؟

این سامانه به کاهش هزینه های انطباق کمک می کند. زیرا راه حل های بسیاری را به صورت رایگان ارائه می دهد. سامانه عملیات مودیان انعطاف پذیری را در راه حل های موجود ارائه و در دستگاه های محاسباتی مختلف قابل دسترسی است.

همچنین ماژول مدیریت به مالیات دهندگان کمک می کند تا داشبورد خود را شخصی سازی کنند. سامانه مودیان به مالیات دهندگان این امکان را می دهد که سابقه ای از صورتحساب های صادر شده در پورتال مالیات دهندگان را حفظ کنند. برنامه مودیان ثبت اظهارنامه ساده را برای مالیات دهندگان تسهیل می کند.  کافی است با ما تماس بگیرید تا کارشناسان با مشاوره رایگان اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار دهند.

بیشتر بخوانید: بهترین برنامه مدیریت سهام

سامانه عملیات مودیان

روابط عمومی هلدینگ پرشین سیستم هخامنش

مفتخریم که نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک به سامانه مودیان را در اختیار شما قرار دهیم. با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های زیر به صفحه اصلی سامانه مودیان پرشین وارد شوید. برای دریافت برنامه با ما تماس بگیرید.

سامانه مودیان

نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک

برنامه ارسال صورتحساب الکترونیک

سامانه ارسال صورتحساب الکترونیک

سیستم ارسال صورتحساب الکترونیک

نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک ابری

اتوماسیون ارسال صورتحساب الکترونیک ابری

ارسال صورتحساب الکترونیک

ارسال صورتحساب الکترونیک ابری

سامانه صورتحساب الکترونیک ابری

سامانه فاکتور الکترونیکی

صورتحساب الکترونیک

ارسال الکترونیک صورتحساب

برنامه صورتحساب الکترونیکی

ابطال الکترونیک صورتحساب رایگان

سامانه مودیان رایگان

صدور صورتحساب الکترونیک رایگان

سامانه صدور صورتحساب الکترونیک رایگان

مدیریت صورتحساب الکترونیک

پلتفرم مودیان

برنامه مودیان پرشین

سامانه مودیان پرشین

تماس با پرشین سیستم هخامنش

برای اطلاعات بیشتر با شرکت ما تماس بگیرید

Image-HasTech