سامانه حضور و غیاب رایگان پرشین سیستم، مزایا

  • صفحه اصلی
  • سامانه حضور و غیاب رایگان پرشین سیستم، مزایا

مدیریت کارمندان بدون استفاده از سامانه حضور و غیاب رایگان پرشین سیستم، بسیار دشوار است. ردیابی ورود و خروج پرسنل برای بسیاری از کارفرمایان در اولویت است. چرا که مزایای بی شماری دارد.

نه تنها برنامه ریزی مرخصی سالانه و شناسایی هرگونه مشکل؛ حضور و غیاب را آسان می کند، همچنین باعث می شود روحیه کارکنان در صورت پرداخت صحیح حقوق هر فرد برای ساعاتی که کار کرده اند، نیز بهبود یابد.

روش های مختلفی برای ردیابی حضور کارمندان وجود دارد. از جمله:

  • ورود دستی ساعت کارمند در صفحه

  • کشیدن کارت

  • اسکن اثر انگشت و شبکیه با فناوری پیشرفته

  • ردیابی کارمندان از طریق سیستم GPS

  • ثبت نام حضور و غیاب سنتی

با این حال، برای صاحبان مشاغل کوچک، بسیاری از این گزینه ها قابل استفاده نیستند. زیرا ممکن است هزینه آن ها بسیار زیاد باشد. مانند ردیابی GPS و اسکن اثر انگشت. یا استفاده از صفحه گسترده دستی و ثبت نام حضور که احتیاج به مدیریت گسترده ای دارد. هلدینگ پرشین سیستم هخامنش تمام آنچه را که از یک سامانه حضور و غیاب انتظار دارید به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می دهد. کافیست با ما تماس بگیرید.

کارفرمایان به سیستمی برای ردیابی حضور و غیاب نیاز دارند که قابل اعتماد و عاری از خطا باشد. همچنین وقت زیادی از آنها نگیرد. ما معتقدیم که نرم افزار حضور و غیاب رایگان پرشین سیستم کار را برای کارفرمایان آسوده کرده است.

مزایای سامانه حضور و غیاب رایگان پرشین سیستم

در این مقاله، مزایای اصلی نرم افزار ورود و خروج رایگان پرشین سیستم و اینکه چگونه می تواند نحوه اداره مشاغل شما را بهبود بخشد، بیان می کنیم.

مدیریت تعطیلات:

یکی از پرکاربردترین ویژگی های سامانه ورود و خروج رایگان پرشین سیستم توانایی مدیریت مرخصی سالانه است. عنصر سلف سرویس باعث صرفه جویی زیادی در وقت کارفرمایان می شود. کارمندان می توانند حق تعطیلات باقیمانده خود را مشاهده کرده و در عرض چند ثانیه مرخصی بگیرند.

شما اطلاعیه درخواست آنها را دریافت خواهید کرد و می توانید بلافاصله آن را تأیید یا رد کنید. همچنین می توانید تقویم کاملی از شرکت را مشاهده کنید تا ببینید کدام یک از کارمندان وقت تعطیل دارند. چه زمانی است و چه مدت طول می کشد. به این ترتیب می توانید درخواست ها را سازماندهی کنید تا همیشه پرسنل کافی در اختیار داشته باشید.

مدیریت غیبت در سامانه حضور و غیاب رایگان:

وقتی کارمندان بیمار نیستند، می توانید به راحتی عدم حضور آنها را در پرونده کارمندان آنها ثبت کنید تا برای تیم قابل مشاهده باشد. کارکنان همچنین می توانند غیبت ها را از قبل رزرو کنند. به عنوان مثال اگر نیاز به مراجعه به پزشک دارند.

همچنین اپلیکیشن حضور و غیاب رایگان پرشین سیستم به شما امکان می دهد فاکتور Bradford Factor را محاسبه کنید. فاکتور بردفورد یا فرمول بردفورد در مدیریت منابع انسانی به عنوان ابزاری برای اندازه گیری غیبت کارکنان استفاده می شود. طبق این نظریه غیبت های کوتاه، مکرر و برنامه ریزی نشده بیشتر از غیبت های طولانی تر مخرب است.

علاوه بر عدم حضور به علت بیماری، برنامه کارکرد پرسنل رایگان همچنین به شما نشان می دهد که کارکنان چه ساعاتی در خانه کار می کنند. به این معنی که شما می توانید با یک نگاه بررسی کنید که همه افراد چه موقع سر کار هستند. برنامه خروجی بیمه رایگان مجهز به GPS است.

مزایای سامانه حضور و غیاب رایگان پرشین سیستم

زمان محاسبه در سامانه حضور و غیاب رایگان:

سامانه حضور و غیاب رایگان پرشین سیستم به طور خودکار محاسباتی را برای شما انجام می دهد. در وقت شما صرفه جویی می کند و دقت بالاتری را تضمین می کند. به عنوان مثال، نرم افزار می تواند حق تعطیلات را برای هر یک از کارکنان تعیین کند. حتی اگر آنها به صورت نیمه وقت کار کنند یا ساعات کاری شناوری داشته باشند.

همچنین می توانید بفهمید که یک کارمند به جای چه میزان از مرخصی، کار کرده و حق تعطیلات ویژه کارگران نیمه وقت چیست. با این کار می توانید با لیستی از ارقام را داشته باشید. این به شما کمک می کند تا مقداری از استرس منابع انسانی را کاهش دهید.

برگه های زمانی:

اگر کارمندانی دارید که ساعتی دستمزد می گیرند یا ساعات انعطاف پذیری دارند، به احتمال زیاد با جدول های زمانی روبرو خواهید شد. جدول های زمانی وقت گیر و گاهی اوقات نادرست هستند. همچنین شامل محاسبات خسته کننده ای می شوند. با این حال، با استفاده از سامانه ورود و خروج رایگان پرشین سیستم، پیگیری ساعات کار آسان است.

کارمندان به سادگی ساعت های خود را تایپ می کنند و جدول زمان بندی خود را ارائه می دهند. برای مشاهده آنها اعلانی دریافت خواهید کرد و سپس بسته به اینکه فکر می کنید صحیح است یا خیر، می توانید آن را تأیید یا رد کنید. این نرم افزار همچنین دستمزد صحیح بدهی را با توجه به ساعات کار شده و همچنین استحقاق تعطیلات محاسبه خواهد کرد. این کل روند را از ابتدا تا انتها ساده می کند. به شما امکان می دهد تا روی آنچه واقعاً می خواهید انجام دهید تمرکز کنید.

گزارش منابع انسانی:

برنامه ورود و خروج کاملا رایگان پرشین سیستم می تواند برای تطابق با قانون جدید شرکت، گزارش تعهد تعطیلات تهیه کند. که به موجب آن مشاغل موظف هستند هرگونه مرخصی بدون استفاده سالانه را گزارش دهند. این اطلاعات را می توان در عرض چند ثانیه ارائه داد که همین امر باعث نگرانی کمتر می شود.

ادغام حقوق و دستمزد در سامانه حضور و غیاب رایگان:

ما در طراحی برنامه حضور و غیاب ابری رایگان پرشین سیستم یک گام جلوتر رفته ایم. به این صورت که این نرم افزار با حقوق و دستمزد ادغام می شود تا اطمینان حاصل شود که حقوق و دستمزد به درستی محاسبه می شود.

نرم افزار ورود و خروج پرشین سیستم اطلاعات مربوط به ساعات کارکنان، دستمزد، بیماری و حقوق بارداری و … را استخراج کرده و از آنها برای تعیین رقم مناسب برای فیش حقوقی خود استفاده می کند. سپس نرم افزار می تواند آن تغییرات را به HMRC منتقل کند تا بدون کوچکترین فشردگی کاری، مالیات را هم در نظر بگیرید. برنامه حضور و غیاب رایگان بدون دستگاه و بر بستر وب است.

بیشتر بخوانید: بهترین نرم افزار مدیریت سبد سهام

سامانه حضور و غیاب رایگان

روابط عمومی هلدینگ پرشین سیستم هخامنش

مفتخریم که برای اولین بار در ایران برنامه حضور و غیاب کاملا رایگان را در اختیار شما قرار دهیم. با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های زیر به صفحه اصلی نرم افزار حضور و غیاب وارد شوید. برای دریافت رایگان برنامه با ما تماس بگیرید.

برنامه حضور و غیاب رایگان

نرم افزار حضور و غیاب رایگان

برنامه حضور و غیاب کاملا رایگان

اپلیکیشن حضور و غیاب رایگان

برنامه حضور و غیاب ابری رایگان

سامانه حضور و غیاب رایگان

برنامه ورود و خروج رایگان

نرم افزار ورود و خروج رایگان

برنامه ورود و خروج کاملا رایگان

اپلیکیشن ورود و خروج رایگان

برنامه کارکرد پرسنل کاملا رایگان

سامانه ورود و خروج رایگان

برنامه ورود و خروج ابری رایگان

برنامه کارکرد پرسنل رایگان

اپلیکیشن کارکرد پرسنل رایگان

برنامه کارکرد پرسنل بدون دستگاه رایگان

سامانه کارکرد پرسنل رایگان

برنامه کارکرد پرسنل ابری رایگان

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

نرم افزار لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل کاملا رایگان

اپلیکیشن لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

سامانه لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل ابری رایگان

برنامه خروجی بیمه رایگان

نرم افزار خروجی بیمه رایگان

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل بدون دستگاه رایگان

برنامه خروجی بیمه کاملا رایگان

اپلیکیشن خروجی بیمه رایگان

برنامه خروجی بیمه ابری رایگان

برنامه خروجی بیمه بدون دستگاه رایگان

سامانه خروجی بیمه رایگان

نرم افزار کارکرد پرسنل رایگان

برنامه حضور و غیاب بدون دستگاه رایگان