سامانه حضور و غیاب؛ راهی ساده برای مدیریت کارکنان

Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image

سامانه حضور و غیاب؛ راهی ساده برای مدیریت کارکنان

همه از ضرورت های سیستم مدیریت حضور و غیاب و سامانه حضور و غیاب پرشین آگاه هستند. اما اکنون وقت آن است که به برخی از ویژگی هایی که ممکن است کارایی کارمندان را افزایش داده و در زمان و انرژی صرفه جویی کنند، نگاهی بیاندازیم. 

بیشتر بخوانید: عواقب حضور و غیاب ضعیف چیست؟

ویژگی های سامانه حضور و غیاب

نرم افزار حضور و غیاب ابری برای مدیریت کارکنان راه حلی مدرن، خودکار و ایمن برای مدیریت حضور و غیاب، زمان و مرخصی کارکنان ارائه می دهد. به سازمان ها کمک می کند تا کارایی را افزایش دهند، هزینه ها را کاهش دهند و از رعایت آنها اطمینان حاصل کنند. اپلیکیشن حضور و غیاب دارای ویژگی های زیر است:

محاسبه ساعت کار به صورت خودکار

یکی از جنبه های ضروری برنامه ورود و خروج ابری برای کارمندان، محاسبه خودکار ساعات کار است. از آنجایی که اقدامات دستی دیگر ضروری نیست، احتمال اشتباه و نادرستی کاهش می یابد. این نرم‌افزار به‌طور خودکار ساعات کاری کارمند را تعیین می‌کند، از جمله ساعات منظم، اضافه‌کاری و استراحت، و میزان حضور و غیاب کارمند و داده‌های زمان را در زمان واقعی ردیابی می‌کند.

با ساده‌سازی ادغام ساعات کار کارکنان در سیستم حقوق و دستمزد، این ویژگی فرآیند حقوق و دستمزد را ساده می‌کند و زمان و تلاش مورد نیاز برای محاسبات انسانی را کاهش می‌دهد. مدیران ممکن است عملکرد کارکنان را پیگیری و تضمین کنند که قوانین و مقررات کار با محاسبه خودکار ساعات کار رعایت می شود. عملکرد مدیریت ساعت کار کارکنان نرم افزار کارکرد پرسنل راه حلی عملی و کارآمد ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: نرم افزار مدیریت امور سهام

پیگیری زمان و حضور در سامانه حضور و غیاب

پیگیری زمان و حضور و غیاب کارکنان را ردیابی زمان و حضور و غیاب می نامند. این شامل زمان شروع و پایان شیفت های آنها و همچنین هرگونه وقفه یا اضافه کاری است. برای مدیریت مؤثر نیروی کار، تعیین دقیق حقوق کارکنان و رعایت قوانین و مقررات کار، کسب و کارها باید زمان حضور و غیاب را به طور دقیق پیگیری کنند.

برگه‌های زمانی دستی، یک روش سنتی مورد انتظار برای نظارت بر زمان و حضور، مستعد اشتباهات و ناهماهنگی‌ها، افزایش هزینه‌ها و کاهش بهره‌وری است. اتوماسیون زمان و ردیابی حضور و غیاب در حال حاضر به دلیل توسعه نرم افزار حضور و غیاب پرشین امکان پذیر است که همچنین بینش داده های زمان واقعی را ارائه و احتمال خطا را کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید: آرشیو اسناد: بهترین راه برای ذخیره اسناد چیست؟

یکپارچه سازی حقوق و دستمزد

حضور و غیاب ردیابی نرم افزاری باید دارای یکپارچه سازی حقوق و دستمزد باشد تا حقوق و دستمزد را به طور موثر پردازش کند. نیازی به وارد کردن دستی داده ها نیست. زیرا این برنامه به طور خودکار داده های حضور و غیاب کارکنان را ثبت و آن را با سیستم حقوق و دستمزد ترکیب می کند. پردازش حقوق و دستمزد به دلیل صرفه جویی در زمان و کاهش خطا در این ادغام دقیق تر و موثرتر می شود.

بهبود در انطباق با قوانین مالیاتی و سایر قوانین مؤثر بر پاداش کارکنان نیز با ادغام حقوق و دستمزد امکان پذیر می شود. سازمان ها ممکن است در زمان و پول صرفه جویی کنند. در عین حال از دقت و انطباق با خودکار کردن فرآیند نظارت بر زمان و حضور و غیاب و مرتبط کردن آن با حقوق و دستمزد اطمینان حاصل کنند.

بیشتر بخوانید: نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد؛ قابلیت های بازیابی اطلاعات و دسترسی

مدیریت غیبت کارکنان در سامانه حضور و غیاب

با توجه به عملکرد ضروری مدیریت مرخصی سامانه حضور و غیاب، سازمان ها ممکن است به طور موثر به درخواست های مرخصی کارکنان رسیدگی کنند. کارمندان ممکن است درخواست های مرخصی را به صورت الکترونیکی ارسال کنند. مدیران ممکن است به دلیل خودکارسازی فرآیند مدیریت مرخصی توسط نرم افزار، فوراً آنها را تأیید یا رد کنند.

مدیران ممکن است با موفقیت سطوح پرسنل و تخصیص منابع را با استفاده از اپلیکیشن خروجی لیست بیمه مدیریت و امکان ردیابی بی‌درنگ مانده مرخصی‌ها و درخواست‌های کارکنان را فراهم کنند. سیستم مرخصی و غیاب، بهره وری سازمانی را ساده می کند و با خودکار کردن فرآیند مدیریت مرخصی، احتمال خطا را کاهش می دهد.

بنابراین بار اداری مربوط به مدیریت دستی مرخصی کارکنان را به حداقل می رساند. به طور کلی، مدیریت مرخصی یک عملکرد مفید از نرم افزار ورود و خروج برای کارمندان است که به کسب و کارها این امکان را می دهد تا به سرعت و با موفقیت درخواست های مرخصی کارکنان را رسیدگی کنند.

بیشتر بخوانید: نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک وب رایگان

گزارش در زمان واقعی

یکی از جنبه های مفید نرم افزار خروجی بیمه ، گزارش لحظه ای است که به مدیران امکان می دهد به جدیدترین اطلاعات در مورد زمان حضور و غیاب کارکنان دسترسی داشته باشند. مدیران می توانند اطلاعات حضور و غیاب را فوراً دریافت کنند. زیرا نرم افزار به طور خودکار گزارش تولید می کند. مدیران می توانند از این عملکرد برای نظارت بر عملکرد کارگران، نظارت بر اضافه کاری و غیبت و تصمیم عاقلانه در مورد نحوه تخصیص منابع و سطوح پرسنل استفاده کنند.

آگاهی بیشتر از نیروی کار یکی دیگر از مزایای گزارش‌دهی بی‌درنگ برای کسب‌وکارها است که آنها را قادر می‌سازد روندها، الگوها و فرصت‌های توسعه را شناسایی کنند. گزارش‌دهی هم‌زمان بخش اصلی سامانه حضور و غیاب برای کارمندان است که به مدیران اطلاعات روشن‌تری درباره عملکرد و حضور و غیاب می‌دهد و آنها را برای تصمیم‌گیری عاقلانه و افزایش اثربخشی سازمانی توانمند می‌سازد.

بیشتر بخوانید: سامانه مودیان پرشین

رعایت قوانین کار در سامانه حضور و غیاب

ردیابی مناسب داده های حضور و غیاب کارمندان و زمان آن توسط نرم افزار لیست بیمه ماهانه پرسنل خودکار می شود و به کسب و کارها کمک می کند تا به قوانین و مقررات کار پایبند باشند. کارفرمایان می توانند ساعات کار کارکنان را با استفاده از برنامه نظارت و کنترل و اطمینان حاصل کنند که آنها از قوانین اضافه کاری، زمان استراحت و حداکثر ساعات کار پیروی می کنند.

گزارش‌هایی که برنامه حضور و غیاب بدون دستگاه تولید می‌کند همچنین به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا سوابق دقیقی از حضور و غیاب کارکنان داشته باشند و از رعایت تعهدات قانونی اطمینان حاصل کنند.

با استفاده از برنامه کارکرد پرسنل بدون دستگاه برای کارمندان، شرکت‌ها می‌توانند از مشکلات قانونی جلوگیری و از جریمه‌های پرهزینه، مسائل حقوقی و آسیب به شهرت جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین نرم افزار مدیریت سهام

نرم افزار حضور غیاب رایگان

روابط عمومی هلدینگ پرشین سیستم هخامنش

مفتخریم که برنامه حضور و غیاب را در اختیار شما قرار دهیم. با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های زیر به صفحه اصلی نرم افزار حضور و غیاب وارد شوید. برای دریافت برنامه با ما تماس بگیرید.

برنامه حضور و غیاب

نرم افزار حضور و غیاب

اپلیکیشن حضور و غیاب

برنامه حضور و غیاب ابری

سامانه حضور و غیاب

برنامه ورود و خروج

نرم افزار ورود و خروج

اپلیکیشن ورود و خروج

برنامه کارکرد پرسنل

سامانه ورود و خروج

برنامه ورود و خروج ابری

برنامه کارکرد پرسنل

اپلیکیشن کارکرد پرسنل

برنامه کارکرد پرسنل بدون دستگاه

سامانه کارکرد پرسنل

برنامه کارکرد پرسنل ابری

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل

نرم افزار لیست بیمه ماهانه پرسنل

اپلیکیشن لیست بیمه ماهانه پرسنل

سامانه لیست بیمه ماهانه پرسنل

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل ابری

برنامه خروجی بیمه

نرم افزار خروجی بیمه

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل بدون دستگاه

برنامه خروجی بیمه

اپلیکیشن خروجی بیمه

برنامه خروجی بیمه ابری

برنامه خروجی بیمه بدون دستگاه

سامانه خروجی بیمه

نرم افزار کارکرد پرسنل

برنامه حضور و غیاب بدون دستگاه

تماس با پرشین سیستم هخامنش

برای اطلاعات بیشتر با شرکت ما تماس بگیرید

Image-HasTech