سامانه حضور و غیاب ابری؛ نحوه ردیابی حضور روزانه کارکنان از راه دور یا میدانی

Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image

سامانه حضور و غیاب ابری؛ نحوه ردیابی حضور روزانه کارکنان از راه دور یا میدانی

برنامه های ردیابی حضور و غیاب کارمندان و سامانه حضور و غیاب ابری به بخش مهمی از هر سازمان تبدیل شده اند. مدیران باید از زمان ورود و خروج کارکنانشان به محل کار آگاه باشند، حتی اگر آنها از راه دور یا در محل کار می کنند.

روش سنتی نگهداری دفترچه ثبت گزارش برای امضا و ثبت زمان ورودی و خروجی با کارت های پانچ و بیومتریک برای پیگیری کارمندان تغییر یافت. با این حال، با پیشرفت تکنولوژی، این تکنیک‌ها اخیراً با اپلیکیشن‌ حضور و غیاب کارمندان جایگزین شده‌اند که وارد میدان شده و به سرعت در بازار پیشرفت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: نرم‌افزار حضور و غیاب؛ روندهای آینده

سامانه حضور و غیاب ابری کارکنان چیست؟

برنامه حضور و غیاب کارکنان ابزار مفیدی برای پیگیری زمان ورود و خروج کارکنان از راه دور/حوزه شما و ثبت داده ها برای تیم مدیریت شرکت است. یک برنامه عالی نظارت بر حضور و غیاب کارمندان می تواند سوابق حضور و غیاب کارمندان شما را سازماندهی کند، برنامه ریزی وظایف، مرخصی ها و مجوزها را فعال و ردیابی کند.

بهترین نرم افزار حضور و غیاب مستقل است و نیاز به توجه کمی از سوی مدیران یا سایر مدیران شرکت دارد. هدف آن توانمندسازی کارکنان شما و در عین حال حفظ شفافیت در سراسر نیروی کار شما است. مدیران می‌دانند چه کسی چه زمانی کار می‌کند. و می‌توانند ببینند که هر کارمند چقدر زمان کار کرده و چقدر زمان استراحت را صرف کرده است.

نحوه ردیابی حضور روزانه کارکنان از راه دور یا میدانی

در دنیای فناوری مدرن امروزی، پیگیری حضور و غیاب کارکنان دیگر نیازی به انجام دستی ندارد. نظارت بر حضور و غیاب کارمندان از راه دور یا میدانی و ردیابی زمان بدون لحظه ای تأخیر یکی از چالش برانگیزترین وظایف مدیران بود. برای پردازش به موقع حقوق و دستمزد، شرکت باید سوابق دقیقی از شیفت کاری، مرخصی و حضور و غیاب کارکنان داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اپلیکیشن حضور و غیاب؛ ضرورت و مزایا برای کارکنان

مزایای سامانه حضور و غیاب ابری کارمندان از راه دور / میدانی

مزایای سامانه حضور و غیاب ابری کارمندان از راه دور / میدانی

یک سامانه حضور و غیاب ابری خوب می تواند در این زمینه به شما کمک کند:

خودداری از ردیابی دستی

ردیابی حضور و غیاب دستی زمان زیادی می برد. بنابراین کسب و کارها باید یک متخصص متعهد را برای مدیریت دستی و ارزیابی مرخصی کارکنان در پایان هر ماه استخدام کنند. خطاهای انسانی یک احتمال متمایز است و ممکن است گزارشی حاوی نادرستی تهیه شود. مشکل نگهداری سوابق دستی با برنامه نظارت بر حضور و غیاب کارمندان کاهش می یابد و کارمندان با حضور منظم منظم تر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: سامانه ورود و خروج؛ نحوه شناسایی بهترین روش ردیابی حضور و غیاب

دقت بهتر و بدون خطا

مهمترین دارایی یک سازمان دقت در کار آن است. خطاها می تواند ناشی از عدم دقت باشد و اصلاح آنها می تواند زمان بر و پرهزینه باشد. مدیریت حضور و غیاب دستی ممکن است در معرض اشتباهات انسانی باشد. اما جایی برای فریب یا خطا در برنامه ردیابی حضور و غیاب کارمندان از راه دور یا میدانی وجود ندارد. در نتیجه، داشتن نرم افزار حضور و غیاب خودکار، سوابق زمانی دقیق و داده های دقیقی را برای عملکرد واقعی سیستم حقوق و دستمزد ارائه می دهد.

مقرون به صرفه

غیرممکن به نظر می رسد که یک برنامه ردیابی حضور و غیاب کارمندان بتواند هزینه ها را کاهش دهد. وقتی صحبت از فرآیندهای دستی می شود، مهم است که به یاد داشته باشید که یک شرکت همیشه در معرض خطر متحمل شدن هزینه است. یک کسب و کار موفق بر اساس حداکثر بهره وری با کمترین خطا ساخته می شود. با استفاده از سامانه حضور و غیاب ابری خودکار، بسیاری از شرکت‌ها مقدار قابل توجهی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده‌اند. یک برنامه نظارت بر حضور و غیاب کارمندان مبتنی بر تلفن همراه نیز به شما در کاهش هزینه های کلی منابع کمک می کند.

بیشتر بخوانید: ورود و خروج ابری؛ اهمیت این برنامه در تجارت

صرفه جویی در زمان با سامانه حضور و غیاب ابری

استفاده از فناوری‌های معاصر مانند برنامه‌های ردیابی حضور و غیاب کارکنان به مدیریت زمان و بهبود محیط کار کمک می‌کند. این مزیت حذف کاغذبازی را دارد که باعث صرفه جویی در زمان برای جمع آوری سوابق دقیق حضور و غیاب کارکنان می شود. رویه های وقت گیر مانند تخصیص دستی کار، ردیابی شیفت و غیره را می توان تنها با چند کلیک ردیابی و تخصیص داد.

بهره وری افزایش یافته

کار از راه دور، پیگیری پیشرفت کارمندان را برای مدیران دشوارتر می کند. هیچ کس نمی داند که آیا کارمند کار می کند یا در عوض چرت می زند. برنامه ردیابی حضور و غیاب کارمندان به شما در ردیابی بهره وری کمک می کند و در نتیجه به شما امکان می دهد خروجی را به حضور و غیاب مرتبط کنید. علاوه بر این، هر سازمانی سیاست حضور و غیاب خاص خود را دارد که باید در طول زمان تغییر کند تا کارکنان را در خود جای دهد. با نصب سامانه حضور و غیاب صحیح، می‌توانید پیشرفت‌هایی ایجاد کنید که به کارمندانتان کمک می‌کند بدون محدود کردن آزادی‌شان، بهره‌ورتر شوند.

بیشتر بخوانید: بهترین نرم افزار مدیریت سهام

سامانه حضور و غیاب

روابط عمومی هلدینگ پرشین سیستم هخامنش

مفتخریم که برنامه حضور و غیاب را در اختیار شما قرار دهیم. با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های زیر به صفحه اصلی نرم افزار حضور و غیاب وارد شوید. برای دریافت برنامه با ما تماس بگیرید.

برنامه حضور و غیاب

نرم افزار حضور و غیاب

اپلیکیشن حضور و غیاب

برنامه حضور و غیاب ابری

سامانه حضور و غیاب

برنامه ورود و خروج

نرم افزار ورود و خروج

اپلیکیشن ورود و خروج

برنامه کارکرد پرسنل

سامانه ورود و خروج

برنامه ورود و خروج ابری

برنامه کارکرد پرسنل

اپلیکیشن کارکرد پرسنل

برنامه کارکرد پرسنل بدون دستگاه

سامانه کارکرد پرسنل

برنامه کارکرد پرسنل ابری

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل

نرم افزار لیست بیمه ماهانه پرسنل

اپلیکیشن لیست بیمه ماهانه پرسنل

سامانه لیست بیمه ماهانه پرسنل

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل ابری

برنامه خروجی بیمه

نرم افزار خروجی بیمه

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل بدون دستگاه

اپلیکیشن خروجی بیمه

برنامه خروجی بیمه ابری

برنامه خروجی بیمه بدون دستگاه

سامانه خروجی بیمه

نرم افزار کارکرد پرسنل

برنامه حضور و غیاب بدون دستگاه

تماس با پرشین سیستم هخامنش

برای اطلاعات بیشتر با شرکت ما تماس بگیرید

Image-HasTech