سامانه حضور و غیاب؛ مروری کلی بر برنامه ورود و خروج (بخش دوم)

Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image

سامانه حضور و غیاب؛ مروری کلی بر برنامه ورود و خروج (بخش دوم)

داده‌های مربوط به ساعات کاری کارکنان با سامانه حضور و غیاب پرشین ساده می شود و تیم منابع انسانی شما زمان کمتری را برای پیگیری حضور و غیاب کارکنان صرف می‌کند.

دلایل استفاده از سامانه حضور غیاب برای مدیریت حضور و غیاب

محصول مدیریت منابع انسانی، یعنی برنامه حضور و غیاب پرشین سیستم هخامنش کسب‌وکارها را قادر می‌سازد تا حضور کارکنان را به روش‌های مختلف ردیابی کنند و کل فرآیند ردیابی زمان را خودکار کنند.

بیشتر بخوانید: سامانه ارسال صورتحساب الکترونیک؛ عملکردهای مورد انتظار

یکپارچه سازی ساده با برنامه حضور و غیاب:

در حالی که یک نرم‌افزار حضور و غیاب می‌تواند هر کاری را که شما انجام دهید انجام دهد، سیستم‌های مختلف متعددی در دسترس هستند که می‌توانند با هر تجهیزات حضور و غیبت خارجی ادغام شوند و حضور و غیبت مبتنی بر GPS را با برنامه‌های قابل حمل ردیابی کنند.

با نرم افزار کارکرد پرسنل، می توانید روش های حضور و غیاب خود را برای رفع نیازهای کسب و کار خود تغییر دهید. هر شیفت حضور و غیبت می‌تواند طرح‌بندی منحصربه‌فردی داشته باشد. با گزینه‌هایی برای تعریف چرخه‌های حضور، روش‌های علامت‌گذاری/خروج، کسر مرخصی، و رویدادهای اختیاری.

بیشتر بخوانید: سامانه مودیان کاملا رایگان؛ انتقال به صورتحساب الکترونیکی

نظم و انضباط در برنامه حضور و غیاب:

مسائل انضباطی در داخل شرکت باعث عدم پیش بینی، تاخیر و تغییر در برنامه و کیفیت تحویل می شود. علاوه بر این، بی ادبی ممکن است مانند آتش سوزی گسترش یابد. سایر کارمندان را تشویق می کند تا رفتار نامطلوب داشته باشند و مشکل تشدید شود.

کارمندان آگاه در ابتدا وقتی مشاهده می کنند که بی انضباطی پذیرفته شده و نادیده گرفته می شود، ناراضی و عصبانی می شوند. در نتیجه، ممکن است در نهایت شرکت را ترک کنند و به دنبال محل کار بهتری بگردند، در حالی که برند کارفرما آسیب جدی ببیند. شیوه های مدیریت زمان به کاهش غیرقابل پیش بینی بودن و تاخیر از دیدگاه مدیریت کمک می کند.

بیشتر بخوانید: نرم افزار آرشیو الکترونیک اسناد؛ بهبود فرآیندهای مدیریت اسناد

اشتباهات حقوق و دستمزد:

داده های حضور و غیبت کارمندان شما در صورت ردیابی دستی در معرض خطای انسانی است. بنابراین، اگر از همان داده های نادرست برای پردازش حقوق و دستمزد استفاده کنید و دستمزد ناخالص کارکنان خود را به اشتباه محاسبه کنید، روحیه و رضایت کارفرما ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد. علاوه بر این، با استفاده از این روش، پردازش حقوق و دستمزد می تواند بسیار طولانی تر شود. زیرا کارکنان شما باید به صورت دستی ساعات کار، زمان تعطیلات و اطلاعات اضافه کاری کارکنان شما را محاسبه کنند. در نتیجه، ممکن است نتوانید حقوق و دستمزد را به موقع تکمیل کنید.

بیشتر بخوانید: صدور الکترونیک صورتحساب رایگان؛ مزایای ثبت الکترونیکی مالیات بر درآمد

بررسی ساده کارکرد با حضور و غیاب:

با استفاده از اپلیکیشن حضور و غیاب، می توانید به سرعت و به راحتی بینش هایی را در مورد حضور و غیبت کارکنان خود به دست آورید. آیا می خواهید خلاصه ای سریع از تمام کاستی های ناگوار برنامه ریزی شده و برنامه ریزی نشده برای یک نماینده یا گروه داشته باشید؟

شما می توانید گزارش های جامعی در مورد ساعات صرف شده، کاستی های تاسف بار و زمان اضافی ایجاد کنید و تنها با چند کلیک یک گزارش خلاصه ماهانه برای هر گونه اطلاعات/گروه های داخل سازمان دریافت کنید.

هر گزارش اصلاح شده را می توان با داده های یکنواخت، افزایش نفوذپذیری و وضوح در انجمن ایجاد کرد. مدیران همچنین می توانند از دیدگاه های گرافیکی گزارش برای درک سریع و آسان داده های حضور و غیبت استفاده کنند. مدیران ممکن است آگاهانه شیوه کار خود را در مرخصی، ساعات کاری، فرهنگ محیط کار، اجرا، غرامت، و غیره با یک مرکز اطلاعات حضور و غیاب یکپارچه و دقیق توسعه دهند و به آنها قدرت دهد تا نحوه کار خود را تغییر دهند.

بیشتر بخوانید: برنامه بایگانی الکترونیک؛ گردش کار ساده و افزایش بهره وری

یک کار اساسی برای اطمینان از انطباق:

اگر سیستم خوبی برای ردیابی حضور و غیبت کارمندان نداشته باشید، ممکن است داده‌های حضور و غیبت شما پراکنده شده و به‌طور نادرست گزارش شود. این داده ها باید کاملاً مستند شوند تا مطابق با قوانین کار مختلف حفظ شود. مانند قوانینی که کسب و کارها را ملزم می کند تعداد روزهای مرخصی مشخصی را به کارگران بدهند و به آنها برای هر اضافه کاری پرداخت کنند. تیم شما ممکن است در سازماندهی داده های حضور و غیاب در طول ممیزی ها با مشکل مواجه شده و در صورت عدم رعایت با جریمه های پرهزینه مواجه شود.

بیشتر بخوانید: بهترین نرم افزار مدیریت سهام

نرم افزار حضور غیاب رایگان

روابط عمومی هلدینگ پرشین سیستم هخامنش

مفتخریم که برنامه حضور و غیاب را در اختیار شما قرار دهیم. با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های زیر به صفحه اصلی نرم افزار حضور و غیاب وارد شوید. برای دریافت برنامه با ما تماس بگیرید.

برنامه حضور و غیاب

نرم افزار حضور و غیاب

اپلیکیشن حضور و غیاب

برنامه حضور و غیاب ابری

سامانه حضور و غیاب

برنامه ورود و خروج

نرم افزار ورود و خروج

اپلیکیشن ورود و خروج

برنامه کارکرد پرسنل

سامانه ورود و خروج

برنامه ورود و خروج ابری

برنامه کارکرد پرسنل

اپلیکیشن کارکرد پرسنل

برنامه کارکرد پرسنل بدون دستگاه

سامانه کارکرد پرسنل

برنامه کارکرد پرسنل ابری

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل

نرم افزار لیست بیمه ماهانه پرسنل

اپلیکیشن لیست بیمه ماهانه پرسنل

سامانه لیست بیمه ماهانه پرسنل

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل ابری

برنامه خروجی بیمه

نرم افزار خروجی بیمه

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل بدون دستگاه

برنامه خروجی بیمه

اپلیکیشن خروجی بیمه

برنامه خروجی بیمه ابری

برنامه خروجی بیمه بدون دستگاه

سامانه خروجی بیمه

نرم افزار کارکرد پرسنل

برنامه حضور و غیاب بدون دستگاه

تماس با پرشین سیستم هخامنش

برای اطلاعات بیشتر با شرکت ما تماس بگیرید

Image-HasTech