زمان حضور و غیاب؛ چرا این ۳ مورد برای ردیابی زمان حضور مهم نیست؟

Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image

زمان حضور و غیاب؛ چرا این ۳ مورد برای ردیابی زمان حضور مهم نیست؟

چرا این ۳ مورد برای زمان و حضور مهم نیست؟ در اینجا سه مورد وجود دارد که استفاده از آنها به معنی مدیریت موثر زمان حضور و غیاب نیست.

وقتی صحبت از ردیابی زمان سایت شغلی کارمند می شود، طبیعتاً می خواهید از بهترین سیستم ممکن استفاده کنید. یک برنامه حضور و غیاب که به شما امکان می دهد ساعات کاری آنها را به طور دقیق و آسان ردیابی کنید.

با وجود راه‌حل‌های بسیار مختلف برای پیگیری زمان کارمندان برای انتخاب، تصمیم گیری اینکه کدام یک برای شرکت شما بهترین است، می‌تواند چالش برانگیز باشد.

بیشتر بخوانید: سامانه حضور و غیاب ابری؛ نحوه ردیابی حضور روزانه کارکنان از راه دور یا میدانی

نکات غیر ضروری برنامه زمان حضور و غیاب

با این حال، خوشبختانه، یافتن راه حل مناسب برای شرکت شما چندان دشوار نیست. به کمک توانایی جدا کردن ویژگی‌های مهم و مفید از تبلیغات انواع برنامه، به این واقعیت مجهز می‌شوید که باید راه‌حلی را انتخاب کنید که مناسب شرکت شما باشد. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا نگاهی به چند نکته می اندازیم که ممکن است شنیده باشید برای زمان و حضور مهم هستند، اما لزوما آنقدرها که فکر می کنید حیاتی نیستند:

اسکنر اثر انگشت

اگرچه ممکن است اسکنرهای اثر انگشت ایده بدی به نظر نرسند، اما همیشه موثرترین گزینه نیستند. داده های اثر انگشت همیشه صحیح نیستند و دقت آن بسته به طیفی از عوامل مختلف می تواند متفاوت باشد.

به عنوان مثال، همه انواع پوست یکسان نیستند و همه با اسکنر اثر انگشت به خوبی کار نمی کنند. انواع پوست های بیش از حد خشک یا چرب می توانند خواندن اثر انگشت را برای دستگاه های خاصی سخت یا غیرممکن کنند. علاوه بر این، دست‌های سرد، خیس یا کثیف نیز اغلب روی اسکنر ثبت نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید: سامانه ورود و خروج؛ نحوه شناسایی بهترین روش ردیابی حضور و غیاب

نکات غیر ضروری برنامه زمان حضور و غیاب

مسئله تغییر اثر انگشت وجود دارد.

باور کنید یا نه، اثر انگشت با افزایش سن تغییر می کند و بریدگی و خراش روی انگشتان نیز می تواند باعث مشکلاتی در خوانش شود. اگر کارمندی نتواند وارد سیستم شود، برخی از سیستم‌ها یک رمز عبور درخواست می‌کنند که نشان دهنده دردسر اضافی است و سیستم شما را برای کسانی که ممکن است برای یک همکار وارد سیستم شوند باز می‌گذارد.

اگر از دستگاهی با تأیید اثر انگشت استفاده می‌کنید، باید مطمئن شوید که برای اطمینان از صحت آن، باید به طور معمول آن را کالیبره کنید. در نهایت، ممکن است نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی در میان شرکت‌هایی که تصمیم به جمع‌آوری داده‌های اثر انگشت دارند، وجود داشته باشد.

این مسائل، همراه با این واقعیت که این اسکنرها اغلب پرهزینه هستند و نیاز به تعمیر و نگهداری گران قیمت دارند، به این معنی است که در پایان روز، این ممکن است گزینه ای نباشد که ارزش بررسی را داشته باشد، مگر اینکه مطمئن باشید که واقعاً می تواند برای شرکت شما مفید باشد.

بیشتر بخوانید: برنامه ورود و خروج ابری؛ آینده ردیابی حضور و غیاب

گران ترین پکیج زمان حضور و غیاب

در حالی که ممکن است وسوسه شوید که بسته‌های گران‌تر ممکن است برای شما بهترین باشد، باید چند دقیقه به تفاوت‌های بین بسته‌ها توجه کنید تا مشخص کنید کدام یک بهترین است.

در بسیاری از موارد، گران‌تر بودن به‌طور خودکار با کیفیت بهتر برابری نمی‌کند. یک سیستم ردیابی زمان حضور و غیاب می تواند بدون هزینه گزاف موثر و کارآمد باشد. در نهایت شما بهترین برنامه ردیابی زمان GPS را می خواهید که به شما در صرفه جویی کمک کند، نه اینکه هزینه ای برای شما بتراشد.

بیشتر بخوانید: شش مزیت نرم‌افزار حضور و غیاب رایگان پرشین برای ردیابی حضور و غیاب کارکنان

یک سیستم خاص سایت

در حالی که سیستم‌های نرم‌افزاری در محل زمانی راهگشا بودند، امروزه گزینه‌های دیگری برای شرکت‌ها وجود دارد که شما را به یک مکان محدود نمی‌کنند. کسب‌وکارهایی که بیش از یک مکان دارند یا با کارمندانی که خارج از سایت کار می‌کنند، می‌توانند از نرم‌افزارحضور و غیاب ردیابی زمان که مختص سایت نیست بهره‌مند شوند. با انتقال به سیستم‌های مبتنی بر ابر، اکنون دریافت همه مزایا آسان‌تر از همیشه است.

مهم نیست که شرکت شما چند شعبه مختلف دارد یا تیم شما ممکن است در چند مکان مختلف کار کند. برنامه ورود و خروج ابری کار را برای شرکت هایی با نیروی کار از راه دور، کارگران قراردادی یا حتی کسانی که به تیم خود اجازه می دهند یک یا دو روز در هفته از خانه کار کنند، ساده می کند.

انتخاب سامانه حضور و غیاب مناسب برای شرکت شما یک تصمیم مهم است. سیستم مناسب نه تنها در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کند، بلکه به کاهش ناامیدی در بین تیم شما نیز کمک می کند. برای اطمینان از مناسب بودن سیستم حضور و غیاب وقت بگذارید و به دنبال راه حلی باشید که متناسب با نیازهای شما باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین نرم افزار مدیریت سهام

زمان حضور و غیاب

روابط عمومی هلدینگ پرشین سیستم هخامنش

مفتخریم که برنامه حضور و غیاب را در اختیار شما قرار دهیم. با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های زیر به صفحه اصلی نرم افزار حضور و غیاب وارد شوید. برای دریافت برنامه با ما تماس بگیرید.

برنامه حضور و غیاب

نرم افزار حضور و غیاب

اپلیکیشن حضور و غیاب

برنامه حضور و غیاب ابری

سامانه حضور و غیاب

برنامه ورود و خروج

نرم افزار ورود و خروج

اپلیکیشن ورود و خروج

برنامه مدیریت حضور و غیاب

برنامه کارکرد پرسنل

سامانه ورود و خروج

برنامه ورود و خروج ابری

برنامه کارکرد پرسنل

اپلیکیشن کارکرد پرسنل

برنامه کارکرد پرسنل بدون دستگاه

سامانه کارکرد پرسنل

برنامه کارکرد پرسنل ابری

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل

نرم افزار لیست بیمه ماهانه پرسنل

اپلیکیشن لیست بیمه ماهانه پرسنل

سامانه لیست بیمه ماهانه پرسنل

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل ابری

برنامه خروجی بیمه

نرم افزار خروجی بیمه

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل بدون دستگاه

برنامه خروجی بیمه

اپلیکیشن خروجی بیمه

برنامه خروجی بیمه ابری

برنامه خروجی بیمه بدون دستگاه

سامانه خروجی بیمه

نرم افزار کارکرد پرسنل

برنامه حضور و غیاب بدون دستگاه

تماس با پرشین سیستم هخامنش

برای اطلاعات بیشتر با شرکت ما تماس بگیرید

Image-HasTech