راهنمای برنامه حضور و غیاب ابری

Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image

راهنمای برنامه حضور و غیاب ابری

از برنامه حضور و غیاب ابری چه انتظاری باید داشته باشید؟ پیگیری زمان و حضور و غیاب بخش مهمی از هر کسب و کاری است. این به مدیران منابع انسانی کمک می کند تا برنامه های کاری را برای بهره وری تهیه کنند، بینش هایی در مورد غیبت به دست آورند و میزان دقیق حقوقی را که باید به هر کارگر پرداخت شود محاسبه کنند.

با این حال، با توجه به تعداد زیادی از عملکردهایی که بخش منابع انسانی انجام می دهد، اگر از صفحات گسترده یا فقط قلم و کاغذ استفاده کنند، ممکن است اشتباه کنند. اینجاست که نرم افزار حضور و غیاب وارد می شود.

نرم افزار حضور و غیاب ابری پرشین برای پیگیری برنامه های کارکنان در سازمان شما طراحی شده است. چنین سیستمی سوابق حضور و غیاب دقیق، ردیابی غیبت، مدیریت اضافه کاری و موارد دیگر را ایجاد می کنند.

یکی دیگر از وظایف مهم این نرم افزار در پردازش حقوق و دستمزد است. محاسبه ساعات کار، غیبت و اضافه کاری برای محاسبه دستمزد آنها ضروری است. استفاده از سامانه حضور و غیاب ابری پرشین در اکثر مشاغل با هر اندازه ای رایج است.

بیشتر بخوانید: ۷ برنامه ارسال صورتحساب الکترونیکی رایگان

نرم افزار مدیریت زمان و حضور و غیاب ابری چیست؟

سیستم یا نرم افزار مدیریت حضور و غیاب راه حل های حضور و غیاب و زمان سنجی را مطابق با الزامات شرکت ارائه می دهد.

ابزارها و قابلیت های بسیار متنوعی در چنین سیستم منابع انسانی ارائه می شود. در حالی که یک نرم افزار ردیابی پروژه را انجام می دهد، نرم افزار دیگری می تواند به طور انحصاری حضور و غیاب را ردیابی کند. برنامه زمان سنجی بدون مدیریت حضور و غیاب فقط بینش هایی در مورد ساعاتی که کارمندان برای انجام وظایف خود صرف کرده اند می دهد. تنظیمات آنها با ماژول زمان و حضور و غیاب متفاوت است.

در حالی که برنامه ورود و خروج ابری پرشین گزارش‌های بی‌درنگ و گزارش حضور و غیاب را ارائه می‌دهد. اپلیکیشن حضور و غیاب ابری پرشین یک مرور کامل از ساعات کاری هر کارمند در طول هفته/ماه، مدت زمان کار روزانه، وقت شناسی و برخی ویژگی های اضافی مانند حقوق و دستمزد و ادغام بیومتریک ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: نرم افزار آرشیو اسناد: راهی کارآمد برای سازماندهی و ذخیره اسناد شما

چرا باید برنامه ورود و خروج وب را انتخاب کنید؟

اکنون که متوجه شدیم سیستم‌ حضور و غیاب ابری چگونه کار می‌کند، بگذارید ببینیم چرا شرکت شما باید آن را انتخاب کند:

افزایش بهره وری

حتی اگر کارکنان حقوق بگیر باشند، راه حل های حضور و غیاب می تواند به مدیران کمک کند تا سازمان را به سمت سطوح بهره وری بهینه سوق دهند. اکنون، بخش منابع انسانی برای محاسبه حقوق و دستمزد نیازی به کارت های زمان و ساعت ندارد. در عوض، آنها می توانند از زمان خود برای ایجاد استراتژی های بهتر برای نیروی کار خود استفاده کنند.

کاهش خطاها

زمانی که به صورت دستی کار می کنید، خطای انسانی مورد انتظار است. نرم افزار حضور و غیاب عملاً احتمال خطا را از بین می برد. همچنین دقت بیشتر در جبران خسارت کارکنان و ردیابی نیروی کار را تضمین می کند.

بیشتر بخوانید: سامانه مودیان پرشین رایگان؛ سوالات متداول

اسناد خودکار

اگر مشکلی برای حضور و غیاب کارمند وجود داشته باشد، زمان خودکار و ردیابی حضور و غیاب کمک زیادی می کند. این نرم افزار به گزارش هر زمان که کارمندی در حال ورود و خروج است کمک می کند.

ساعات کاری روزانه به راحتی پیگیری می شود. بنابراین جمع آوری گزارش هایی که الگوهای غیبت را نشان می دهد آسان است. این گزارش‌ها هنگام اخراج کارکنان مشکل‌ساز یا مربیگری کارکنانی که معمولاً دیر می‌کنند، حیاتی هستند.

مدیریت نیروی کار

یک سرویس ساده ردیابی زمان توانایی ایجاد پروژه های جدید و اختصاص ساعت های زمانی به آن پروژه ها را دارد. کارمندان می توانند اهداف خود را بررسی و زمان خود را صرف انجام پروژه های جدید کنند.

تنظیم الگوهای شیفت در نرم افزار حضور و غیاب می تواند به برنامه ریزی کارمندان کمک کند و اطمینان حاصل کند که آنها بیش از حد کار نمی کنند. این یک ویژگی درخشان برای افزودن به کسب و کار شما است زیرا مشارکت کارکنان عامل بسیار مهمی است که باید در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: بهترین نرم افزار مدیریت سهام

حضور و غیاب ابری

روابط عمومی هلدینگ پرشین سیستم هخامنش

مفتخریم که برنامه حضور و غیاب را در اختیار شما قرار دهیم. با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های زیر به صفحه اصلی نرم افزار حضور و غیاب وارد شوید. برای دریافت برنامه با ما تماس بگیرید.

برنامه حضور و غیاب

نرم افزار حضور و غیاب

اپلیکیشن حضور و غیاب

برنامه حضور و غیاب ابری

سامانه حضور و غیاب

برنامه ورود و خروج

نرم افزار ورود و خروج

اپلیکیشن ورود و خروج

برنامه کارکرد پرسنل

سامانه ورود و خروج

برنامه ورود و خروج ابری

برنامه کارکرد پرسنل

اپلیکیشن کارکرد پرسنل

برنامه کارکرد پرسنل بدون دستگاه

سامانه کارکرد پرسنل

برنامه کارکرد پرسنل ابری

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل

نرم افزار لیست بیمه ماهانه پرسنل

اپلیکیشن لیست بیمه ماهانه پرسنل

سامانه لیست بیمه ماهانه پرسنل

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل ابری

برنامه خروجی بیمه

نرم افزار خروجی بیمه

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل بدون دستگاه

برنامه خروجی بیمه

اپلیکیشن خروجی بیمه

برنامه خروجی بیمه ابری

برنامه خروجی بیمه بدون دستگاه

سامانه خروجی بیمه

نرم افزار کارکرد پرسنل

برنامه حضور و غیاب بدون دستگاه

تماس با پرشین سیستم هخامنش

برای اطلاعات بیشتر با شرکت ما تماس بگیرید

Image-HasTech