تعهد سامانه برنامه مودیان به امنیت و حریم خصوصی داده ها (بخش دوم)

Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image

تعهد سامانه برنامه مودیان به امنیت و حریم خصوصی داده ها (بخش دوم)

در شماره قبلی مقاله برخی از نکات را بررسی کردیم. در ادامه این محتوا موارد دیگری از حفاظت های تکنولوژیکی که سامانه برنامه مودیان در نظر گرفته است مرور می کنیم.

بیشتر بخوانید: تعهد سامانه برنامه مودیان به امنیت و حریم خصوصی داده ها (بخش اول)

پادمان های تکنولوژیکی در سامانه برنامه مودیان

تعهد سامانه برنامه مودیان به حفظ امنیت و حریم خصوصی و اطلاعات کاربران این سامانه در این محتوا بررسی می شود:

رضایت و محدودیت هدف در سامانه برنامه مودیان

طبق قوانین حفاظت از اطلاعات، مالیات دهندگان باید رضایت صریح خود را برای جمع آوری و پردازش داده های شخصی خود ارائه دهند. به‌علاوه، قوانین الزام می‌کنند که داده‌ها فقط می‌توانند برای اهداف خاصی که برای آنها جمع‌آوری شده‌اند، مانند اداره مالیات و رعایت قوانین، و نه برای اهداف غیرمرتبط دیگر استفاده شوند.

حفظ و دفع داده ها

مقررات دولت همچنین به شیوه های نگهداری و دفع داده ها می پردازد. داده های مالیات دهندگان باید برای مدت مشخصی نگهداری شوند و پس از آن باید به طور ایمن از بین بروند یا ناشناس شوند تا از دسترسی یا سوء استفاده غیرمجاز جلوگیری شود. این تضمین می کند که اطلاعات شخصی و مالی به طور نامحدود نگهداری نمی شود. و خطر نقض داده ها و نقض حریم خصوصی را به حداقل می رساند.

بیشتر بخوانید: سیستم مودیان؛ ویژگی ها و عملکردهای کلیدی ارائه شده توسط این برنامه

طبقه بندی و مدیریت داده ها در سامانه برنامه مودیان

INTA دستورالعمل های روشنی را برای طبقه بندی و رسیدگی به داده های مالیات دهندگان بر اساس سطح حساسیت آن ایجاد کرده است. این شامل تعیین کنترل‌های امنیتی مناسب، محدودیت‌های دسترسی، و روش‌های رسیدگی برای هر سطح طبقه‌بندی داده‌ها می‌شود.

آگاهی و آموزش امنیت اطلاعات

با درک اینکه خطای انسانی عامل مهمی در نقض داده ها است، INTA برنامه های آگاهی امنیت اطلاعات و آموزش منظم را برای همه کارمندان اجرا می کند. هدف این برنامه ها آموزش پرسنل در مورد بهترین شیوه های امنیت داده ها، شناسایی تهدیدهای بالقوه، و درک نقش و مسئولیت آنها در حفاظت از داده های مالیات دهندگان است.

بیشتر بخوانید: ویژگی های برنامه کارکرد پرسنل برای کارگران و کارفرمایان

پاسخ به حادثه و اعلان تخلف در سامانه برنامه مودیان

در صورت نقض داده یا حادثه امنیتی، INTA یک برنامه واکنش به حادثه کاملاً تعریف شده را در اختیار دارد. این طرح اقداماتی را که باید برای مهار و کاهش تأثیر نقض، بررسی علت اصلی و اطلاع رسانی به موقع و شفاف به مالیات دهندگان آسیب دیده انجام شود، تشریح می کند.

پادمان های تکنولوژیکی در سامانه برنامه مودیان

تعامل با کارشناسان امنیت سایبری

INTA فعالانه با کارشناسان پیشرو امنیت سایبری، چه داخلی و چه بین المللی، همکاری می کند تا از آخرین روندها، تهدیدها و بهترین شیوه ها در امنیت داده ها مطلع شود. این همکاری شامل انجام ارزیابی‌های امنیتی منظم، تست نفوذ و ارزیابی آسیب‌پذیری برای شناسایی و رفع ضعف‌های احتمالی در سیستم‌ها و فرآیندهای INTA است.

مشارکت در ابتکارات جهانی حفاظت از داده ها

دولت اهمیت همسویی تلاش‌های خود برای حفاظت از داده‌ها را با استانداردها و ابتکارات جهانی تشخیص می‌دهد. به این ترتیب، INTA فعالانه در انجمن ها و گروه های کاری مختلف بین المللی که بر حفاظت از داده ها و حریم خصوصی متمرکز هستند، شرکت می کند. این رویکرد مشترک تضمین می‌کند که اقدامات امنیت داده‌ها و حریم خصوصی مرتبط و مؤثر در یک چشم‌انداز تهدید در حال تکامل باقی می‌ماند.

بیشتر بخوانید: سیستم مدیریت سند؛ سازمان شما چگونه باید اسناد را مدیریت کند؟

بهبود مستمر و نوآوری

INTA متعهد به بهبود مستمر ذهنیت است و به طور منظم اقدامات امنیتی و حفظ حریم خصوصی داده های خود را بررسی و تقویت می کند. تا با پیشرفت های تکنولوژیکی و تهدیدات نوظهور همگام شود. این شامل سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه، اتخاذ راه حل های امنیتی نوآورانه و پرورش فرهنگ تصمیم گیری آگاهانه امنیتی در سراسر سازمان است.

نتیجه حفاظت از اطلاعات در سامانه برنامه مودیان

هدف INTA از طریق رویکردی چند جانبه شامل پادمان‌های فنی قوی، چارچوب‌های نظارتی جامع، و سیاست‌ها و رویه‌های سازمانی، حفظ اعتماد و اطمینان مالیات دهندگان است.

بیشتر بخوانید: بهترین برنامه مدیریت سهام

سامانه برنامه مودیان

روابط عمومی هلدینگ پرشین سیستم هخامنش

مفتخریم که برای اولین بار در ایران نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک رایگان (سامانه مودیان پرشین) را در اختیار شما قرار دهیم. به زودی با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های زیر به صفحه اصلی صورتحساب الکترونیک ابری وب رایگان وارد شوید. برای دریافت رایگان سامانه مودیان پرشین

با ما تماس بگیرید.

سامانه مودیان

نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک وب رایگان

برنامه ارسال صورتحساب الکترونیک وب رایگان

سامانه ارسال صورتحساب الکترونیک وب رایگان

نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک ابری رایگان

ارسال صورتحساب الکترونیک وب رایگان

ارسال صورتحساب الکترونیک ابری رایگان

سامانه صورتحساب الکترونیک ابری وب رایگان

نرم افزار صورتحساب الکترونیک ابری وب رایگان

برنامه صورتحساب الکترونیک ابری وب رایگان

صورتحساب الکترونیک ابری وب رایگان

صدور الکترونیک صورتحساب رایگان

ابطال الکترونیک صورتحساب رایگان

برگشت الکترونیک صورتحساب رایگان

اصلاح الکترونیک صورتحساب رایگان

صدور صورتحساب الکترونیک رایگان

ابطال صورتحساب الکترونیک رایگان

برگشت صورتحساب الکترونیک رایگان

اصلاح صورتحساب الکترونیک رایگان

تماس با پرشین سیستم هخامنش

برای اطلاعات بیشتر با شرکت ما تماس بگیرید

Image-HasTech