برنامه کارکرد پرسنل ابری چیست؟

Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image

برنامه کارکرد پرسنل ابری چیست؟

اگر می خواهید در مورد برنامه کارکرد پرسنل ابری بدانید در ادامه محتوا همراه ما باشید. به نظر شما چه چیزی برنامه ورود و خروج را موثر می کند؟ این برنامه اینکه چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

ردیابی ساعات کاری کارکنان همیشه مهم بوده است. چه با استفاده از کارت های پانچ قدیمی یا کارت های دسترسی مدرن تر و فناوری بیومتریک و یا نرم افزار حضور و غیاب. هنگامی که کارمندان برای کار خود گزارش می دهند، انتظار می رود که زمان ورود خود را پیگیری کرده و زمان خروج خود را ثبت کنند. بیشتر کارمندان قبل از رفتن به روز برای تکمیل جدول زمانی خود عجله دارند.

در بدترین حالت، این فرآیند فقط در آخرین روز هفته یا ماه، درست قبل از اینکه برگه‌های زمانی به منابع انسانی تحویل داده شود، رخ می‌دهد. تکنیک های زمان سنجی دستی بر روحیه و بهره وری کارکنان تأثیر منفی می گذارد. پر کردن ساعات کاری پس از روز کاری واقعی تنها منجر به خطا، تقلب در جدول زمانی و سایر مشکلات می شود.

بدون برنامه حضور و غیاب، سازمان ها باید با مشکلات انطباق، اشتباهات حقوق و دستمزد و موارد دیگر مقابله کنند. سازمان‌ها می‌توانند کار اداری را کاهش دهند، سوابق حضور و غیاب صحیح را نگه دارند و با تغییر از برگه‌های زمانی کاغذی به نرم‌افزار حضور و غیاب مناسب، روند مدیریت را بهبود بخشند.

بیشتر بخوانید: سامانه مودیان

برنامه کارکرد پرسنل ابری

برنامه ورود و خروج ابری پرشین نرم افزاری است که به شرکت ها کمک می کند تا زمان و داده های حضور و غیاب کارکنان را مدیریت و ردیابی کنند. این می تواند چندین کار مرتبط با حضور و غیاب از جمله نظارت بر حضور و غیاب، تعیین ساعات کاری، کنترل اضافه کاری و تهیه گزارش را خودکار کند.

این سیستم معمولاً شامل چندین بخش است: یک رابط ساعت درون/ساعت بیرون، یک پایگاه داده برای ذخیره داده‌های حضور و غیاب، و یک ماژول گزارش برای ارائه گزارش‌های حضور و غیاب مختلف. عملکردهای دیگری مانند برنامه ریزی، ادغام حقوق و دستمزد و مدیریت مرخصی نیز در این برنامه قابل انجام است. برنامه حضور و غیاب بدون دستگاه به لطف استفاده از فناوری‌های پیشرفته، مؤثرتر، دقیق‌تر و ایمن‌تر است.

با توجه به توانایی آن در افزایش حضور و غیاب کارکنان و غیبت کمتر، سامانه حضور و غیاب می تواند برای مشاغل در هر اندازه مفید باشد. علاوه بر این، برنامه ورود و خروج ابری به سازمان ها در رعایت قوانین و مقررات کار کمک و در زمان و تلاش کارکنان منابع انسانی صرفه جویی می کند.

بیشتر بخوانید: نرم افزار آرشیو الکترونیک اسناد؛ بهبود فرآیندهای مدیریت اسناد

چه چیزی برنامه حضور و غیاب آنلاین موثر را ممکن می کند؟

اپلیکیشن حضور و غیاب آنلاین با پیگیری ساعات کاری ما، مدیریت زمان ما را خودکار کرده است. در سال های اخیر این فناوری پیشرفت چشمگیری داشته است. بهترین چیز در مورد برنامه حضور و غیاب پرشین آنلاین این است که فرآیند دستی را که قبلا کند و ناکارآمد بود حذف می کند و استفاده از کاغذ برای حفظ حضور و غیاب را کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید: صدور الکترونیک صورتحساب رایگان؛ مزایای ثبت الکترونیکی مالیات بر درآمد

آیا استفاده از برنامه حضور و غیاب آنلاین بر سایر رویکردها ارجحیت دارد؟

بله. در حال حاضر، مدیریت حضور و غیاب آنلاین به طور عمده جایگزین اشکال قبلی فناوری شده است. بر اساس جنبه های ذکر شده، برنامه کارکرد پرسنل پرشین باعث افزایش تولید و کارایی یک شرکت می شود.

کاربر پسند:

استفاده از رابط کاربری بسیار ساده است. داده ها به گونه ای ارائه می شوند که درک آن را ساده می کند. ذخیره سازی و به روز رسانی اطلاعات آنلاین ساده است.

گزارش‌های خودکار:

تهیه گزارش‌های حضور و غیاب سریع و ساده است. مدیریت حضور افراد ساده است و کل فرآیند خودکار است..

حذف اشتباهات :

ما می دانیم که انسان ها اشتباه می کنند، اما ماشین ها این کار را نمی کنند. آنها قادرند ساعت های زیادی را در یک زمان بدون اشتباه وقت بگذارند.

بیشتر بخوانید: برنامه بایگانی الکترونیک؛ گردش کار ساده و افزایش بهره وری

در نتیجه، سیستم مدیریت حضور و غیاب ابری نظارت بر حضور و غیاب را ساده می کند و دید کاملی را در ساعات کاری کارمندان به شما ارائه می دهد. قابلیت های یک سیستم مدیریت حضور و غیاب در ساده سازی زمان و ردیابی حضور و غیاب حیاتی است.

برای جمع‌آوری و نگهداری داده‌های حضور و غیاب کارکنان، سامانه ورود و خروج با منابع داده‌های مختلف، از جمله ساعت‌های زمانی، و رابط‌های مبتنی بر وب ادغام می‌شوند. پس از آن، سیستم از این اطلاعات برای ایجاد گزارش ها، کنترل برنامه ها و تعیین حقوق و مزایای کارکنان استفاده می کند.

بیشتر بخوانید: بهترین نرم افزار مدیریت سهام

برنامه کارکرد پرسنل ابری

روابط عمومی هلدینگ پرشین سیستم هخامنش

مفتخریم که برنامه حضور و غیاب را در اختیار شما قرار دهیم. با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های زیر به صفحه اصلی نرم افزار حضور و غیاب وارد شوید. برای دریافت برنامه با ما تماس بگیرید.

برنامه حضور و غیاب

نرم افزار حضور و غیاب

اپلیکیشن حضور و غیاب

برنامه حضور و غیاب ابری

سامانه حضور و غیاب

برنامه ورود و خروج

نرم افزار ورود و خروج

اپلیکیشن ورود و خروج

برنامه کارکرد پرسنل

سامانه ورود و خروج

برنامه ورود و خروج ابری

برنامه کارکرد پرسنل

اپلیکیشن کارکرد پرسنل

برنامه کارکرد پرسنل بدون دستگاه

سامانه کارکرد پرسنل

برنامه کارکرد پرسنل ابری

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل

نرم افزار لیست بیمه ماهانه پرسنل

اپلیکیشن لیست بیمه ماهانه پرسنل

سامانه لیست بیمه ماهانه پرسنل

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل ابری

برنامه خروجی بیمه

نرم افزار خروجی بیمه

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل بدون دستگاه

برنامه خروجی بیمه

اپلیکیشن خروجی بیمه

برنامه خروجی بیمه ابری

برنامه خروجی بیمه بدون دستگاه

سامانه خروجی بیمه

نرم افزار کارکرد پرسنل

برنامه حضور و غیاب بدون دستگاه

تماس با پرشین سیستم هخامنش

برای اطلاعات بیشتر با شرکت ما تماس بگیرید

Image-HasTech