برنامه حضور و غیاب ابری؛ روندهای جدید

Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image

برنامه حضور و غیاب ابری؛ روندهای جدید

روندهای جدید در برنامه حضور و غیاب ابری و بدون دستگاه چیست؟ در این روزها برای رونق کسب و کار، سازمان ها و موسسات باید با فناوری های جدید به روز شوند.

بسیاری از کسب و کارها شکست می خورند. زیرا ساعات کاری کارمندان خود را ردیابی نمی کنند. یا برخی از سیستم های نظارت بر حضور و غیاب قدیمی استفاده می کنند که ممکن است در بسیاری از زمینه ها گزینه ای برای ارائه نداشته باشد. این ممکن است باعث زیان های جدی در قالب اضافه پرداخت به کارکنان و از دست دادن زمان در حوزه های اداری و مدیریتی شود.

بنابراین شرکت ها باید به روندهای فعلی و آینده در زمان و سیستم های نظارت بر حضور و غیاب توجه داشته باشند و آن ها را در کسب و کار خود پیاده سازی کنند تا به موفقیت برسند.

بیشتر بخوانید: سامانه صدور صورتحساب الکترونیک: راه حلی جامع برای سازماندهی مالی

روندهای کلیدی مهم برنامه حضور و غیاب ابری

در زیر به برخی از روندهای کلیدی مهم اشاره شده است که در حال حاضر کل مفهوم سیستم های نظارت بر زمان و حضور و غیاب کارکنان را دوباره تعریف می کنند.

ردیابی خودکار زمان با برنامه حضور و غیاب ابری

ردیابی خودکار زمان روش جدیدی از برنامه حضور و غیاب است که بر اساس ابر عمل می کند و می تواند دسترسی بلادرنگ به داده ها را ارائه دهد. این به نوبه خود می تواند به کارمندان روشی کارآمد و کاربرپسند را به جای فرآیند ردیابی زمان منسوخ شده ارائه دهد. سیستم‌های خودکار داشبورد کارمندان و پانچ همه‌کاره را به طرق مختلف به همراه گزینه‌هایی برای ورود از طریق تلفن‌های هوشمند یا دستگاه‌های تبلت کارمندان ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: بهبود نظارت بر حضور و غیاب کارکنان در هر سازمانی

ردیابی حضور و غیاب با WiFi-Enabled

سیستم‌های ردیابی حضور و غیاب مجهز به WiFi می‌توانند از ثبت رکورد تعداد زیادی از زمان و حضور کارکنان پشتیبانی کنند. این سیستم از فناوری بیومتریک استفاده می کند که به تضمین دقت ضربه زدن به زمان کمک می کند. این به نوبه خود باعث افزایش قدرت و دقت می شود.

برنامه کیوسک تبلت

برخی از شرکت ها از اپلیکیشن کیوسک تبلت استفاده می کنند. از طریق اپلیکیشن کیوسک تبلت، کارمندان می‌توانند به راحتی با استفاده از دستگاه‌های موبایل اپل خود وارد و خارج شوند. این یک منبع عالی برای افرادی که در حال حرکت هستند.

با افزایش کاربردی بودن و برنامه کامپیوتری، کارفرمایان قادر به ردیابی بهره وری در زمان واقعی کارمندان خود هستند. همچنین این برنامه می تواند بهره وری کارکنان را افزایش دهد و کارایی کلی سازمان را بهبود بخشد.

بیشتر بخوانید: نرم افزار بایگانی اسناد الکترونیک؛ اهمیت این برنامه در عصر مدرن

روندهای کلیدی مهم برنامه حضور و غیاب ابری

کیوسک بیومتریک

Biometric Kiosk یک سیستم صفحه نمایش لمسی مبتنی بر اندروید است. این به کارکنان اجازه می دهد تا برنامه های کاری را تأیید کنند، برنامه زمانی خود را بررسی و همچنین درخواست مرخصی کنند. در برخی از نسخه ها، کارکنان به سادگی می توانند لیست های شغلی فعلی و گزینه های مختلف را اسکن کنند.

مانند دستگاه های بیومتریک مختلف، اکنون کارفرمایان مجبور نیستند در مورد حپانچ زدن یا دزدی زمان نگران باشند. دستگاه های اثر انگشت و انواع مختلف احراز هویت، از بین بردن سوء رفتار مرتبط با زمان و حضور را تسهیل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: برنامه مودیان سیستم جامع الکترونیکی مالیاتی

ماژول های برنامه ریزی پیشرفته با برنامه حضور و غیاب ابری

زمان‌بندی نیز از طریق نرم‌افزار ورود و خروج مبتنی بر ابر انجام می‌شود. ماژول‌های برنامه‌ریزی پیشرفته به کسب‌وکارها دید و انعطاف‌پذیری بیشتری در مدیریت برنامه‌های کارمندان ارائه می‌دهند. برنامه ها اغلب به صورت دیجیتالی به صورت هفتگی توسط گروه کارمند با الزامات قابلیت از پیش تعریف شده در هر شیفت کارگر نظارت می شود.

علاوه بر آن، کارکنان به وضوح می‌توانند در دسترس بودن خود را به سرپرستان ارائه دهند. و می‌توانند اعلان‌های ایمیلی را بر اساس برنامه‌های تغییر یافته در زمان واقعی دریافت کنند.

برگه ساعت موبایل

اکنون این یک داستان کاملاً فراموش شده از امضای برگه های زمان یا ورود دستی حضور و غیاب است. نرم افزار برگه های زمان موبایل می تواند به عنوان یک برنامه کاربردی در رایانه یا سایر دستگاه های تلفن همراه شما بارگیری شود. این برنامه به کارمندان اجازه می دهد تا به برگه های زمانی خود به صورت آنلاین دسترسی داشته باشند. کارفرمایان می توانند از این اطلاعات برای پردازش حقوق و دستمزد، ثبت سوابق و همچنین امکان پیگیری دقیق حضور کارکنان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اپلیکیشن حضور و غیاب؛ ضرورت و مزایا برای کارکنان

دلایل سرمایه گذاری در برنامه حضور و غیاب ابری

اکنون ایده هایی در مورد روندهای جدید در برنامه های حضور و غیاب ابری داریم. در اینجا دلایلی وجود دارد که چرا باید در سیستم نظارت بر زمان و حضور و غیاب جدید سرمایه گذاری کنید:

صرفه جویی در پول

کاهش خطاها

بهبود دقت

صرفه جویی در زمان

اجرای سیاست های شرکت

انطباق قانونی

مدیریت آسان ساعات کار

برنامه ریزی آسان

مدیریت شیفت

گزارش های سریع و دقیق

در پایان:

موارد ذکر شده در بالا برخی از ویژگی های فوق العاده ای است که صنعت سیستم نظارت بر زمان و حضور و غیاب را ساده و یکپارچه می کند. از آنجایی که فرآیند زمان و سیستم حضور و غیاب آسان نیست، نیازها و الزامات باید به خوبی تعریف شود تا در نرم افزار حضور و غیاب بدون دستگاه گنجانده شود. همچنین تغییرات باید در سیستم ادغام شود تا زمان حضور و غیاب کارکنان شما را ردیابی کند.

اطمینان حاصل کنید که نرم افزاری دارید که می تواند نیازهای سازمانی شما را به خوبی برآورده کند. اگر به دنبال سیستم حضور و غیاب مناسب هستید، ما می توانیم در این زمینه به شما کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: بهترین نرم افزار مدیریت سهام

برنامه حضور و غیاب ابری

روابط عمومی هلدینگ پرشین سیستم هخامنش

مفتخریم که برنامه حضور و غیاب را در اختیار شما قرار دهیم. با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های زیر به صفحه اصلی نرم افزار حضور و غیاب وارد شوید. برای دریافت برنامه با ما تماس بگیرید.

برنامه حضور و غیاب

نرم افزار حضور و غیاب

اپلیکیشن حضور و غیاب

برنامه حضور و غیاب ابری

سامانه حضور و غیاب

برنامه ورود و خروج

نرم افزار ورود و خروج

اپلیکیشن ورود و خروج

برنامه کارکرد پرسنل

سامانه ورود و خروج

برنامه ورود و خروج ابری

برنامه کارکرد پرسنل

اپلیکیشن کارکرد پرسنل

برنامه کارکرد پرسنل بدون دستگاه

سامانه کارکرد پرسنل

برنامه کارکرد پرسنل ابری

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل

سیستم حضور و غیاب

نرم افزار لیست بیمه ماهانه پرسنل

اپلیکیشن لیست بیمه ماهانه پرسنل

سامانه لیست بیمه ماهانه پرسنل

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل ابری

برنامه خروجی بیمه

نرم افزار خروجی بیمه

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل بدون دستگاه

اپلیکیشن خروجی بیمه

برنامه خروجی بیمه ابری

برنامه خروجی بیمه بدون دستگاه

سامانه خروجی بیمه

نرم افزار کارکرد پرسنل

برنامه حضور و غیاب بدون دستگاه

تماس با پرشین سیستم هخامنش

برای اطلاعات بیشتر با شرکت ما تماس بگیرید

Image-HasTech