برنامه‌ریزی مالیاتی و قوانین طلایی

Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image

برنامه‌ریزی مالیاتی و قوانین طلایی

چه یک مالک انحصاری یا صاحب یک کسب و کار کوچک باشید، برنامه‌ریزی مالیاتی می تواند باعث صرفه جویی در وقت، پول و بسیاری از دردسرهای منتهی به ضرب الاجل شود.

برنامه ریزی صحیح مالیاتی تضمین می کند که همه کسرها می توانند به درستی مدیریت شوند. همه اعتبارات قابل مطالبه هستند و در نهایت می توان مقادیر قابل توجهی از پول را در کسب و کار نگه داشت.

بیشتر بخوانید: تاثیر آموزش سواد مالیاتی در توانمندسازی اجتماعی

ایده‌آل‌های اصلی برنامه‌ریزی مالیاتی

استراتژی‌های برنامه‌ریزی مالیاتی از صنعت به صنعت به دلیل اعتبارات و مقادیر متفاوت درآمد ایجاد شده متفاوت است، اما ایده‌آل‌های اصلی برنامه‌ریزی مالیاتی با کیفیت تقریباً به هر کسب‌وکار کوچک یا شرکت انفرادی مربوط می‌شود. در اینجا نگاهی به چند قانون طلایی در رابطه با برنامه‌ریزی مالیاتی در هر زمان و همچنین برخی از استراتژی‌های خاص کووید می‌اندازیم.

پیش بینی های محتاطانه

پیش بینی ها برای مشاغل مهم هستند. زیرا امکان برنامه ریزی در همه جنبه ها را فراهم می کنند. اگرچه آنها همچنین می توانند انگیزه های خوبی باشند، پیش بینی ها را نباید با اهداف اشتباه گرفت. تعیین اهداف دست یافتنی برای کسب و کارتان از منظر انگیزشی به همان اندازه مهم است. اما اهداف به طور کلی چیزی هستند که با بهبود در ذهن تعیین می شوند. از سوی دیگر، پیش‌بینی‌ها باید بر اساس روند شرکت و داده‌های مالی سال‌های گذشته باشد.

در نهایت، این پیش‌بینی‌ها برای تیم آماده‌سازی مالیات شما (خواه داخلی یا شخص ثالث) برای شما مناسب است. زیرا این پیش‌بینی‌ها به تیم اجازه می‌دهد تا زمانی که نوبت به یافتن راه‌هایی برای کاهش درآمد مشمول مالیات و بودجه می‌شود، شروع به تحلیل کند. برای پایان سال یک قانون کلی خوب این است که این پیش بینی ها را بر اساس میانگین های سه سال قبل قرار دهید.

ایده‌آل‌های اصلی برنامه‌ریزی مالیاتی

کاهش درآمد مشمول مالیات

تیم مالیاتی شما می تواند شما را از استراتژی های بودجه ای بالقوه مطلع کند. اما در نهایت این مسئولیت کسب و کار است که هزینه ها و دریافت آنها را برنامه ریزی کند. و نحوه خرج کردن دومی می تواند تأثیر زیادی بر درآمد مشمول مالیات شما داشته باشد. اگر کارمند دارید، چیزهایی مانند برنامه‌های بازنشستگی و مراقبت‌های بهداشتی آن‌ها درآمد مشمول مالیات (به طور کلی) و پاداش نیز نیستند. در تئوری، بخش‌هایی از پاداش کارمندان می‌تواند پولی باشد که در غیر این صورت صرف مالیات می‌شد.

قراردادهای متفاوت نمونه خوبی دیگر برای کاهش درآمد مشمول مالیات است، اما در واقع فقط یک روش تغییر برای قرار دادن پول در یک سال یا سه ماهه متفاوت است. اینجاست که پیش‌بینی‌های ذکر شده در بالا واقعاً می‌توانند کارها را آسان‌تر کنند. به این معنا که اگر متوجه شوید که قرار است در یک سال معین بسیار بیشتر از آنچه پیش‌بینی شده است، سود کنید، یک قرارداد متفاوت می‌تواند اطمینان حاصل کند که به پیش‌بینی فعلی‌تان نزدیک می‌شوید.

بیشتر بخوانید: برنامه صورتحساب الکترونیکی؛ ترویج انطباق داوطلبانه مالیاتی از طریق برنامه کاربر پسند

موارد غیرقابل پیشبینی

برنامه ریزی همیشه خوب است. اما همانطور که به خوبی می دانید، چیزهای پیش بینی نشده می توانند در جهان اتفاق افتد. همه‌گیری COVID-19 نمونه‌ای پر رنگ و مرتبط است. هنگامی که اتفاقاتی برای کسب و کار شما می افتد، درآمد کسب و کار شما خارج از کنترل هر شخص درگیر است. تاریخ نشان می دهد که کمک اغلب به شکل معافیت های مالیاتی در کنار شما خواهد بود.

یاد بگیرید و سازگار شوید

هر سال برنامه‌ریزی مالیاتی باید آسان تر و جدی تر شود. زیرا درس ها آموخته می شود و عادت های خوب جای عادات بد را می گیرند. تنها عامل ثابت در تجارت، تغییر است. بازنگری مجدد این استراتژی ها و بحث در مورد تغییرات با متخصصان مالیاتی می تواند به سود کسب و کار شما باشد. اما نمی توان برای هیچ چیز کاملاً برنامه ریزی کرد و توانایی انطباق در حوزه مالیاتی به اندازه کسب درآمد بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: بهترین برنامه مدیریت سهام

برنامه‌ریزی مالیاتی

روابط عمومی هلدینگ پرشین سیستم

مفتخریم که نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک به سامانه مودیان را در اختیار شما قرار دهیم. با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های زیر به صفحه اصلی سامانه مودیان پرشین وارد شوید. برای دریافت برنامه با ما تماس بگیرید.

سامانه مودیان

نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک

برنامه ارسال صورتحساب الکترونیک

سامانه ارسال صورتحساب الکترونیک

سیستم ارسال صورتحساب الکترونیک

نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک ابری

اتوماسیون ارسال صورتحساب الکترونیک ابری

ارسال صورتحساب الکترونیک

ارسال صورتحساب الکترونیک ابری

سامانه صورتحساب الکترونیک ابری

سامانه فاکتور الکترونیکی

صورتحساب الکترونیک

ارسال الکترونیک صورتحساب

برنامه صورتحساب الکترونیکی

ابطال الکترونیک صورتحساب رایگان

سامانه مودیان رایگان

صدور صورتحساب الکترونیک رایگان

سامانه صدور صورتحساب الکترونیک رایگان

مدیریت صورتحساب الکترونیک

پلتفرم مودیان

برنامه مودیان پرشین

سامانه مودیان پرشین

تماس با پرشین سیستم

برای اطلاعات بیشتر با شرکت ما تماس بگیرید

Image-HasTech