اپلیکیشن کارکرد پرسنل؛ مدیریت پرسنل و مدیریت منابع انسانی

Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image

اپلیکیشن کارکرد پرسنل؛ مدیریت پرسنل و مدیریت منابع انسانی

اپلیکیشن کارکرد پرسنل در این روزها اهمیت زیادی پیدا کرده است. اما قبل از پرداختن به این سامانه در این محتوا می خواهیم در مورد مدیریت پرسنل صحبت کنیم.

مدیریت پرسنل در چند دهه اخیر اهمیت زیادی پیدا کرده است. زیرا کارکنان یکی از مهم ترین منابع یک شرکت هستند. چرا که کیفیت و مهارت های آنها به طور قابل توجهی بر نتایج شرکت تأثیر می گذارد. موفقیت با آنها می ایستد و می افتد. بنابراین مدیریت پرسنل بخش مرکزی شرکت است. همیشه تنش بین نیازهای شرکت و نیازهای کارکنان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اپلیکیشن حضور و غیاب؛ روش‌های مختلف پیگیری حضور کارکنان

اپلیکیشن کارکرد پرسنل چیست؟

این سامانه برای بررسی عملکرد کارکنان شما طراحی و تولید شده است. با استفاده از برنامه کارکرد پرسنل می توانید تمام جزئیات کاری از رفت و آمد، ساعات ورود و خروج، میزان مرخصی، ساعات کاری و … با خبر شوید. نرم افزار کارکرد پرسنل خروجی لیست بیمه به همراه کارکرد پرسنل را در قالب pdf در اختیار شما قرار می دهد.

مدیریت پرسنل چیست؟

مدیریت پرسنل تمام استراتژی ها، اقدامات و زمینه های عمل مربوط به پرسنل را که به توسعه شرکت کمک می کند، ترکیب می کند. این شامل حوزه های مختلف فعالیت مانند برنامه ریزی پرسنل، توسعه و مدیریت یا کنترل پرسنل است. همه اینها مبنایی برای جذب و حفظ کارکنان واجد شرایط است. مدیریت پرسنل با ساختار مناسب فقط وظیفه بخش منابع انسانی نیست. این یک نقش رهبری است. مدیران اجرایی در حصول اطمینان از یک فضای کاری خوب یا ایجاد انگیزه در کارکنان نقش اصلی را ایفا می کنند.

بیشتر بخوانید: چرا پیگیری زمان برای تجارت شما مهم است؟

مدیریت پرسنل چه تفاوتی با مدیریت منابع انسانی دارد؟

سازماندهی و مدیریت پرسنل، خود را به عنوان یک رویکرد سنتی برای کنترل و رهبری کارکنان می بیند. از سوی دیگر مدیریت منابع انسانی جهت گیری ارزش افزا را دنبال می کند و بر مدیریت فعال منابع انسانی ارزشمند تاکید دارد.

بیشتر بخوانید: نرم افزار بایگانی اسناد الکترونیک؛ اهمیت این برنامه در عصر مدرن

در اینجا مهم ترین تفاوت ها در یک نگاه وجود دارد:

مدیریت منابع انسانی

وظایف مدیریت کارکنان، تقویت رفاه کارکنان و روابط کاری کارکنان را به دست آورید، توسعه و انگیزه دهید.

نقش کارکنان  به عنوان عامل تولید افراد به عنوان یک منبع مهم و ارزشمند است.

تمرکز مایل به دستیابی به اهداف شرکت از طریق مدیریت بهینه کارکنان به رضایت کارکنان اهمیت زیادی می دهد.

فرم کار تقسیم سخت کار گروهی و تیمی وجود دارد.

تصمیمات ملاقات با مدیریت شرکت طبق قوانین و مقررات موجود به صورت مشترک با مشارکت کارکنان و در نظر گرفتن تمرکززدایی و رقابت اتخاذ می شود.

مدیریت پرسنل

برخی از مدیران تنها زمانی متوجه می شوند که کارکنان چقدر ارزشمند هستند که کارکنان واجد شرایط کافی برای تکمیل سفارشات آتی نداشته باشند. در زمان تغییرات جمعیتی و کمبود کارگران ماهر، مدیریت منابع انسانی باید بیش از هر چیز به یک هدف دست یابد. هر بخش از شرکت باید همیشه با کارگران ماهر مناسب پر شود. زیرا بدون کارکنان واجد شرایط، هیچ شرکتی نمی تواند در بلندمدت از نظر اقتصادی موفق باشد.

بنابراین وظیفه اصلی مدیریت منابع انسانی انتخاب، استقرار و ارتقای کارکنان مطابق با اهداف شرکت است. اما این امر مستلزم برنامه ریزی استراتژیک و پایدار است.

بیشتر بخوانید: برنامه حضور و غیاب ابری؛ روندهای جدید

اپلیکیشن کارکرد پرسنل چیست؟

اهداف در مدیریت منابع انسانی

مانند بسیاری از حوزه های دیگر شرکت، بخش منابع انسانی بر اهداف تجاری تمرکز دارد. هدف اقتصادی این است که با در نظر گرفتن هزینه های پرسنلی، بهترین تعداد ممکن کارکنان مناسب را برای شرکت فراهم و از آنها به صرفه استفاده کند. اما بخش منابع انسانی نقش خاصی ندارد. اهداف اقتصادی ارتباط تنگاتنگی با اهداف اجتماعی دارند.

درک کارکنان به عنوان مردم و نه فقط به عنوان کارگر تأثیر مثبتی بر موفقیت اقتصادی یک شرکت دارد. بنابراین مدیریت منابع انسانی به نیازها، خواسته ها و امکانات فردی کارکنان نیز علاقه مند است. هدف سازماندهی شرایط کاری به بهترین شکل ممکن و تقویت یا حفظ رضایت کارکنان در راستای اهداف شرکت است. کسانی که از شغل خود راضی هستند عملکرد خوبی دارند و راحت تر با کارفرمای خود شناسایی می شوند. کارکنان با انگیزه خروجی خوب، استاندارد با کیفیت بالا، مسئولیت پذیری زیاد را تضمین می کنند و کمتر بیمار می شوند. این نه تنها منجر به کاهش هزینه های پرسنل می شود، بلکه معمولاً به طور مستقیم و غیرمستقیم به موفقیت یک شرکت کمک می کند. در زمان کمبود کارگران ماهر، حفظ کارمندان خوب در درازمدت بسیار مهم است.

برای دستیابی به اهداف اقتصادی و اجتماعی، مدیران منابع انسانی باید:

اهداف شرکت و خواسته های کارکنان را تطبیق دهید.

رضایت کارکنان را حفظ کنید و افزایش دهید.

هزینه های پرسنل را کاهش دهید و شرکت را رقابتی نگه دارید.

بیشتر بخوانید: ابطال الکترونیک صورتحساب رایگان؛ دلایل و فرآیندها

اهداف در مدیریت پرسنل

اساساً همه چیز در مدیریت پرسنل حول محور کارمندان می چرخد. بین کارکنان بالقوه و کارکنان موجود تمایز قائل می شود. در حالی که مدیریت پرسنل خارجی مراقب کارکنان آینده است و با برنامه ریزی و استخدام پرسنل سر و کار دارد، بخش داخلی با مسائلی مانند مدیریت و توسعه پرسنل و همچنین مدیریت پرداخت، ارزیابی پرسنل و کنترل پرسنل سروکار دارد. استفاده از اپلیکیشن کارکرد پرسنل توصیه می شود.

برخی از وظایف دارای جهت گیری استراتژیک هستند. مانند توسعه پرسنل یا مدیریت پاداش یا توسعه پرسنل. در سایر زمینه های فعالیت، مانند مدیریت پرسنل، اطمینان از رویه ها و فرآیندهای مرتبط با پرسنل است. هدف همه حوزه های مسئولیت توسعه پایدار شرکت و اثبات خود در بازار است.

بیشتر بخوانید: بهترین نرم افزار مدیریت سهام

اپلیکیشن کارکرد پرسنل

روابط عمومی هلدینگ پرشین سیستم هخامنش

مفتخریم که برنامه حضور و غیاب را در اختیار شما قرار دهیم. با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های زیر به صفحه اصلی نرم افزار حضور و غیاب وارد شوید. برای دریافت برنامه با ما تماس بگیرید.

برنامه حضور و غیاب

نرم افزار حضور و غیاب

اپلیکیشن حضور و غیاب

برنامه حضور و غیاب ابری

سامانه حضور و غیاب

برنامه ورود و خروج

نرم افزار ورود و خروج

اپلیکیشن ورود و خروج

برنامه کارکرد پرسنل

سامانه ورود و خروج

برنامه ورود و خروج ابری

برنامه کارکرد پرسنل

اپلیکیشن کارکرد پرسنل

برنامه کارکرد پرسنل بدون دستگاه

سامانه کارکرد پرسنل

برنامه کارکرد پرسنل ابری

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل

نرم افزار لیست بیمه ماهانه پرسنل

اپلیکیشن لیست بیمه ماهانه پرسنل

سامانه لیست بیمه ماهانه پرسنل

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل ابری

برنامه خروجی بیمه

نرم افزار خروجی بیمه

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل بدون دستگاه

برنامه خروجی بیمه

اپلیکیشن خروجی بیمه

برنامه خروجی بیمه ابری

برنامه خروجی بیمه بدون دستگاه

سامانه خروجی بیمه

نرم افزار کارکرد پرسنل

برنامه حضور و غیاب بدون دستگاه

تماس با پرشین سیستم هخامنش

برای اطلاعات بیشتر با شرکت ما تماس بگیرید

Image-HasTech