اپلیکیشن حضور و غیاب؛ ضرورت و مزایا برای کارکنان

Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image

اپلیکیشن حضور و غیاب؛ ضرورت و مزایا برای کارکنان

مزایای اپلیکیشن حضور و غیاب برای کارمندان را در این محتوا بررسی می کنیم. جهت دریافت برنامه حضور و غیاب بدون دستگاه ابری پرشین سیستم با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن حضور و غیاب کارکنان مزایای متعددی برای شکل دادن به ساختار شرکت و همچنین ردیابی فعالیت های روزانه هر کارمند دارد.

بیشتر بخوانید: سامانه ورود و خروج؛ نحوه شناسایی بهترین روش ردیابی حضور و غیاب

چرا اپلیکیشن حضور و غیاب کارمندان ضروری است؟

سیستم نظارت کارکنان برای هر سازمانی برای ردیابی فعالیت های کارکنان و بهره وری تیم بسیار مهم است. برای اطمینان از اینکه کارمندان کار خود را به خوبی انجام می دهند، باید در هر سازمانی از اپلیکیشن حضور و غیاب ابری برای نظارت موثر استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اپلیکیشن حضور و غیاب؛ روش‌های مختلف پیگیری حضور کارکنان

سیستم حضور و غیاب و نظارت چیست؟

سیستم نظارت بر حضور و غیاب روشی برای ردیابی فعالیت های کارکنان شما در زمان دقیق به روشی بهینه است. در یک روش ردیابی حضور و غیاب دستی اجرا شده شما نمی توانید نتایج دقیق حضور و غیاب را داشته باشید. اما برنامه حضور و غیاب ابری خودکار شانس دستیابی به حداکثر بهره وری شرکت شما را در یک گردش کار ساده افزایش می دهد.

انواع مختلفی از برنامه های حضور و غیاب مانند بیومتریک، تشخیص چهره، حضور و غیاب تلفن همراه و غیره در بازار موجود است تا عملکرد کارکنان خود را پیگیری کنید. برنامه‌های حضور و غیاب به ما کمک می‌کنند تا ساعات کاری، مرخصی، ورود و خروج کارکنان را پیگیری کنیم. ابزارها باید برای محاسبه گزارش دقیق حضور و غیاب هر کارمند یکپارچه باشند.

بیشتر بخوانید: ورود و خروج ابری؛ اهمیت این برنامه در تجارت

مزایای اپلیکیشن حضور و غیاب برای کارمندان

مزایای اپلیکیشن حضور و غیاب برای کارمندان

اجازه دهید به برخی از مزایای استفاده از برنامه حضور و غیاب برای کارمندان اشاره کنیم:

مدیریت یکپارچه گردش کار

یک برنامه حضور و غیاب خودکار برای کارمندان امکان مدیریت آسان گردش کار را فراهم می کند. کارفرمایان می توانند گزارش حضور و غیاب متمرکز، مدیریت مرخصی و زمان پرداخت غرامت بر اساس زمان ورود و خروج بدون ارتباط با کارمندان داشته باشند.

از آنجایی که سیستم کاملاً خودکار است، کارمندان از مزایای گردش کار آسان برخوردار می شوند و یک برنامه حضور و غیاب مبتنی بر زمان برای کارمندان حداکثر بهره وری را برای یک شرکت فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: سامانه حضور و غیاب؛ تکامل سیستم مدیریت حضور و غیاب

ردیابی در زمان واقعی

حضور و غیاب مبتنی بر ابر، حضور در زمان واقعی یک کارمند را با مکان دقیق از طریق نظارت GPS ردیابی می کند. این سیستم به ردیابی حضور مبتنی بر مکان هر کارمند با بینش روشن کمک می کند. گزارش حضور و غیاب شناسایی شده برای مراجعات بعدی در پایگاه داده ذخیره می شود. ویژگی GEO در ردیابی بلادرنگ، کارمندان را محدود می کند تا حضور خود را هنگامی که از یک مکان خاص دور هستند علامت گذاری کنند.

داده های دقیق

برنامه حضور و غیاب بدون دستگاه برای کارمندان داده های قابل اعتماد را با دقت ارائه می دهد. این سیستم به کاهش خطاهای انسانی و ارتقای کارایی و بهره وری کمک می کند. برنامه نظارت بر حضور و غیاب کارمندان، سرقت زمان را در زمان واقعی به حداقل می رساند. و راه را برای زمان دقیق حضور و غیاب بدون هیچ تاخیری هموار می کند.

بیشتر بخوانید: سامانه حضور و غیاب پرشین؛ مزایای این برنامه برای کارفرمایان

بهره وری بیشتر

انگیزه هر شرکتی به دست آوردن بهره وری بالاتر است. عامل اصلی در یک کسب و کار موفق، بهره وری بالاتر و خطای کمتر است. نرم افزار حضور و غیاب کارمندان وظایف دستی را قطع می کند و پردازش موثر حقوق و دستمزد را ترویج می کند. این سیستم به سازمان ها کمک می کند تا گردش کار خوبی را در سازمان حفظ کنند و زمان را برای تمرکز بیشتر روی سایر تصمیمات بهره وری فراهم می کند.

مقرون به صرفه

سامانه حضور و غیاب برای کارمندان مشکلاتی مانند غیبت، علامت گذاری جعلی حضور و غیاب و پردازش نامناسب حقوق و دستمزد را حل می کند. برنامه حضور و غیاب مبتنی بر فناوری باعث می‌شود کارکنان در محل کار احساس امنیت کنند. و گزارش‌های داده‌های ذخیره‌شده را می‌توان بعداً مورد استفاده قرار داد.

بیشتر بخوانید: اپلیکیشن ورود و خروج؛ دلایل پیاده سازی

ادغام آسان

برنامه های حضور و غیاب کارمندان را می توان به راحتی با وب سایت برای مدیریت حضور موثر ادغام کرد. تیم‌های میدانی می‌توانند با ورود به سیستم در هر مکانی با علامت‌گذاری حضور و غیاب مبتنی بر مکان از این برنامه استفاده کنند. از آنجایی که گزارش‌ها کاملاً ایمن هستند، محاسبه و تجزیه و تحلیل سیستم حضور و غیاب و حقوق و دستمزد کارکنان برای منابع انسانی آسان است. این باعث صرفه جویی در زمان و هزینه برای ارائه یک گزارش کارآمد مبتنی بر حضور و غیاب می شود.

بیشتر بخوانید: نرم افزار حضور و غیاب؛ ملاحظات پیاده سازی

محاسبه کمک هزینه بنزین

با اپلیکیشن حضور و غیاب کارمندان، کارمندان فروش را می توان با مکان دقیق ردیابی کرد و کمک هزینه بنزین را محاسبه کرد. حتی مبالغ بازپرداخت را می توان با کمک این برنامه حضور و غیاب کارمند محاسبه کرد. کارفرمایان می توانند مقدار مسافتی را که یک کارمند فروش روزانه طی می کند، بدون هیچ گونه محاسبه اشتباهی تعیین کنند.

بیشتر بخوانید: برنامه کارکرد پرسنل ابری چیست؟

اپلیکیشن حضور و غیاب پرشین

یکی از بهترین سیستم های حضور و غیاب کارمندان، برنامه حضور و غیاب پرشین است. این برنامه برای نظارت بر کارمندان حوزه شما است. سامانه حضور و غیاب پرشین دارای ویژگی های متنوعی مانند حضور و غیاب مبتنی بر مکان، ردیابی در زمان واقعی، تعیین تکلیف، یادداشت های جلسه، گزارش میدانی و غیره است.

این برنامه با ویژگی‌های GPS و GEO برای ردیابی دقیق محل حضور هر کارمند ساخته شده است. نرم افزار حضور و غیاب پرشین را امتحان کنید و بهره وری تیم خود را بدون هیچ مانعی به حداکثر برسانید. داده های ذخیره شده ۱۰۰% محافظتی و ایمن برای استفاده است.

بیشتر بخوانید: بهترین نرم افزار مدیریت سهام

سامانه ورود و خروج

روابط عمومی هلدینگ پرشین سیستم هخامنش

مفتخریم که برنامه حضور و غیاب را در اختیار شما قرار دهیم. با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های زیر به صفحه اصلی نرم افزار حضور و غیاب وارد شوید. برای دریافت برنامه با ما تماس بگیرید.

برنامه حضور و غیاب

نرم افزار حضور و غیاب

اپلیکیشن حضور و غیاب

برنامه حضور و غیاب ابری

سامانه حضور و غیاب

برنامه ورود و خروج

نرم افزار ورود و خروج

اپلیکیشن ورود و خروج

برنامه کارکرد پرسنل

سامانه ورود و خروج

برنامه ورود و خروج ابری

برنامه کارکرد پرسنل

اپلیکیشن کارکرد پرسنل

برنامه کارکرد پرسنل بدون دستگاه

سامانه کارکرد پرسنل

برنامه کارکرد پرسنل ابری

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل

نرم افزار لیست بیمه ماهانه پرسنل

اپلیکیشن لیست بیمه ماهانه پرسنل

سامانه لیست بیمه ماهانه پرسنل

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل ابری

برنامه خروجی بیمه

نرم افزار خروجی بیمه

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل بدون دستگاه

برنامه خروجی بیمه

اپلیکیشن خروجی بیمه

برنامه خروجی بیمه ابری

برنامه خروجی بیمه بدون دستگاه

سامانه خروجی بیمه

نرم افزار کارکرد پرسنل

برنامه حضور و غیاب بدون دستگاه

تماس با پرشین سیستم هخامنش

برای اطلاعات بیشتر با شرکت ما تماس بگیرید

Image-HasTech