انواع قالب های اکسل ردیاب حضور و غیاب کارکنان

Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image

انواع قالب های اکسل ردیاب حضور و غیاب کارکنان

ردیاب حضور و غیاب کارکنان برای هر شرکتی ضروری است. این به مدیران در نظارت بر ساعات کار، تشخیص روند غیبت، و اطمینان از حضور کارکنان در جایی که قرار است باشند، کمک می کند.

به خوبی شناخته شده است که غیبت از محل کار ممکن است تأثیر نامطلوب عمده ای بر بهره وری و روحیه کارکنان داشته باشد. کارمندانی که اغلب کار خود را رها می کنند با بهره وری پایین تر، مهلت های از دست رفته و فضای کاری ناخوشایند مواجه می شوند. نظارت بر حضور و غیاب کارکنان و مقابله با مشکلاتی که به این دلیل ممکن است ایجاد شود بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اپلیکیشن حضور و غیاب؛ ضرورت و مزایا برای کارکنان

ردیاب حضور و غیاب کارکنان اکسل چیست؟

پایگاه داده ای از صفحات گسترده که به پیگیری اطلاعات مربوط به حضور و غیاب، مانند غیبت، تأخیر، مرخصی و غیره کمک می کند، به عنوان ردیاب حضور و غیاب کارمندان اکسل شناخته می شود. افراد به منظور پیگیری حضور و غیاب کارکنان، مرخصی ها و مدت زمانی که آنها در وظایف مختلف شرکت می کنند، از برگه حضور و غیاب کارمندان در رویکرد اکسل استفاده می کنند. صفحات گسترده اکسل بر الگوهای چاپی برای مستندسازی حضور کارکنان ارجحیت دارند. زیرا احتمال عدم دقت کاهش می یابد و اکسل محاسبات را به صورت خودکار انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک؛ اظهارنامه مالیات بر درآمد چیست؟

انواع قالب های اکسل ردیاب حضور و غیاب کارکنان

با استفاده از برگه ردیاب حضور و غیاب کارمندان، می‌توانید ردیابی افرادی که وارد دفتر می‌شوند و از آن خارج می‌شوند را پیگیری کنید و هرگونه تمایل به غیبت را مشاهده کنید. به منظور رسیدگی به نگرانی های حضور و غیاب و اطمینان از اینکه کارگران شما به موقع به محل کار خود گزارش می دهند، این داده های صفحه گسترده ممکن است بسیار مفید باشد.

قالب اکسل پیگیری ورود و خروج روزانه کارکنان

می توانید با استفاده از برگه حضور و غیاب روزانه کارکنان در اکسل، حضور چندین کارمند را در طول روز پیگیری کنید. این الگو اغلب شامل ستون هایی برای نام کارمند، تاریخ، مدت زمان مرخصی و وضعیت حضور و غیاب است. با استفاده از قالب اکسل می توانید غیبت و تاخیرهای زمانی کارمندان را ثبت کنید. علاوه بر این، می‌توانید با استفاده از کل ساعات کار برگه حضور و غیاب، حقوق کارگران را به صورت ساعتی پرداخت کنید.

بیشتر بخوانید: برنامه آرشیو اسناد؛ اطمینان از انطباق و امنیت

قالب اکسل پیگیری ورود و خروج هفتگی کارکنان

با استفاده از برگه حضور و غیاب هفتگی کارکنان در قالب اکسل می توانید حضور و غیاب کارمندان را به صورت هفته مشاهده کنید. قبل از اضافه کردن داده های اساسی برای هر کارگر، مدت زمان ماه و فاصله هفته از تاریخ ها را مشخص کنید.

قالب اکسل ردیاب ورود و خروج ماهانه کارکنان

با استفاده از برگه حضور و غیاب ماهانه کارمندان در اکسل می توانید حضور و غیاب کارکنان را در طول یک ماه پیگیری کنید. اطلاعات اولیه پرسنل، وضعیت حضور، تاریخ و جزئیات بیشتر اغلب در قالب گزارش حضور و غیاب ماهانه گنجانده شده است. این الگوی ثبت ماهانه حضور و غیاب ممکن است به محاسبه حقوق و دستمزد همراه با ثبت جزئیات حضور و غیاب مانند زمان پرداخت و زمان بیماری کمک کند. شما می توانید به سرعت دستمزد یک کارگر را با پیگیری چند روز کار آنها در طول یک ماه محاسبه کنید.

بیشتر بخوانید: سامانه مودیان رایگان پرشین؛ آیا پرداخت مالیات اجباری است؟

قالب اکسل ردیابی حضور و غیاب هفتگی کارکنان

الگوی اکسل پیگیری ورود و خروج سالانه کارکنان

برگه حضور و غیاب سالانه کارکنان در اکسل امکان ردیابی حضور و غیاب کارکنان را در طول یک سال کامل فراهم می کند. برگه اکسل مربوط به ماه جاری را برای شروع انتخاب کنید و سپس جزئیات لازم را برای هر یک از کارکنان وارد کنید. هر بار که سابقه حضور یک کارمند را ایجاد می کنید، اگر آن کارمند در مرخصی بود، خواه کارمند به موقع حاضر نشده باشد، یا اگر آن کارمند برای اطلاع از غیبت خود تماس گرفته باشد، اکسل به طور خودکار تجزیه و تحلیل داده های نهایی را جمع آوری می کند.

بیشتر بخوانید: ورود و خروج ابری؛ اهمیت این برنامه در تجارت

قالب اکسل پیگیری حضور در جلسه

از برگه حضور و غیاب کارکنان جلسه در قالب اکسل برای پیگیری حضور در جلسات ماهانه یا هفتگی استفاده کنید. یک سازمان باید از یک کارمند به دلیل حضور مداوم و ورود سریع برای همه جلسات قدردانی کند. این شامل نام کارمند به همراه رویداد، مکان و هدف جلسه است. برای احراز هویت این سابقه در صورت وجود هرگونه نگرانی قانونی، امضای هر کارمندی که در جلسه شرکت می کند ضروری است.

بیشتر بخوانید: سامانه مودیان؛ مرور کلی بر برنامه مودیان مالیاتی

قالب اکسل ردیابی ورود و خروج آموزشی

برگه حضور و غیاب کارکنان آموزشی در اکسل برای پیگیری سوابق حضور و غیاب کارمندان در طول جلسات آموزشی استفاده می شود. باید شامل نام کامل مربی، نام کارآموز و زمان ورود و خروج او باشد. می توانید برگه های حضور و غیاب کارمندان آموزشی را که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد چاپ کنید. این فرمت برای پیگیری کارمندان در هر نوع برنامه آموزشی، از جمله برنامه هایی که توانایی های فنی، آگاهی از تنوع، و برنامه ریزی را آموزش می دهند، به خوبی کار می کند.

بیشتر بخوانید: اپلیکیشن حضور و غیاب؛ روش‌های مختلف پیگیری حضور کارکنان

قالب اکسل ترک کارمند

الگوهای اکسل برای پیگیری مرخصی و غیبت کارمندان بیش از هر زمان دیگری مهم هستند. مقدار کلی روزهای تعطیل و مرخصی پزشکی را که هر کارمند حق دریافت آن را دارد محاسبه کنید. اگر به دنبال راهی ساده برای پیگیری جزئیات زیر در مورد کارمندان خود هستید، این صفحه گسترده فوق‌العاده است. کل میزان مرخصی پزشکی و زمان تعطیلات که هر سال مجاز به استفاده از آن هستند. مجموع مرخصی پزشکی، استراحت شخصی و زمان تعطیلاتی که استفاده کرده اند. و تعداد مرخصی استعلاجی و زمان تعطیلات که هنوز باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: برنامه ورود و خروج ابری؛ آینده ردیابی حضور و غیاب

نتیجه

اگرچه این رویکرد به تنهایی مکانیزم گزارش دهی خودکار ندارد، اما هنوز برای کسب و کارهای با بودجه کوچک مفید است. با این حال، همچنان می‌توانید گزارش‌ها را شخصی‌سازی کرده و به مقامات مربوطه ارسال کنید. فضای زیادی برای عدم دقت در این فرآیند وجود ندارد. زیرا اکسل اشتباهات محاسباتی را مرتکب نمی شود مگر اینکه شخص به روز رسانی داده ها مرتکب اشتباهی شده باشد.

استفاده از چندین فرمول حیاتی موجود در برنامه صفحه گسترده اکسل می تواند به شما کمک کند محاسبات را سریعتر انجام دهید. با این حال، این روش ردیابی حضور و غیاب کارمندان، کار فشرده و تا حدی سختگیرانه استپ. نمی تواند رکورد زمان را به صورت خودکار حفظ کند. اما می توان آن را به صورت دستی به روز کرد و تغییر داد.

بیشتر بخوانید: بهترین نرم افزار مدیریت سهام

ردیابی حضور و غیاب

روابط عمومی هلدینگ پرشین سیستم هخامنش

مفتخریم که برنامه حضور و غیاب را در اختیار شما قرار دهیم. با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های زیر به صفحه اصلی نرم افزار حضور و غیاب وارد شوید. برای دریافت برنامه با ما تماس بگیرید.

برنامه حضور و غیاب

نرم افزار حضور و غیاب

اپلیکیشن حضور و غیاب

برنامه حضور و غیاب ابری

سامانه حضور و غیاب

برنامه ورود و خروج

نرم افزار ورود و خروج

اپلیکیشن ورود و خروج

برنامه کارکرد پرسنل

سامانه ورود و خروج

برنامه ورود و خروج ابری

برنامه کارکرد پرسنل

اپلیکیشن کارکرد پرسنل

برنامه کارکرد پرسنل بدون دستگاه

سامانه کارکرد پرسنل

برنامه کارکرد پرسنل ابری

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل

نرم افزار لیست بیمه ماهانه پرسنل

اپلیکیشن لیست بیمه ماهانه پرسنل

سامانه لیست بیمه ماهانه پرسنل

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل ابری

برنامه خروجی بیمه

نرم افزار خروجی بیمه

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل بدون دستگاه

اپلیکیشن خروجی بیمه

برنامه خروجی بیمه ابری

برنامه خروجی بیمه بدون دستگاه

سامانه خروجی بیمه

نرم افزار کارکرد پرسنل

برنامه حضور و غیاب بدون دستگاه

تماس با پرشین سیستم هخامنش

برای اطلاعات بیشتر با شرکت ما تماس بگیرید

Image-HasTech