اصلاح صورتحساب الکترونیک رایگان در سامانه مودیان پرشین

Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image

اصلاح صورتحساب الکترونیک رایگان در سامانه مودیان پرشین

چگونه فاکتورهای الکترونیکی را اصلاح کنیم؟ آیا امکان اصلاح صورتحساب الکترونیک وجود دارد؟ من در فاکتور اشتباه و قبلاً یک فاکتور الکترونیکی ایجاد کرده ام. آیا می توانم فاکتور الکترونیکی را اصلاح کنم؟ برنامه اصلاح صورتحساب الکترونیک رایگان پرشین برای شماست.

اینها برخی از موقعیت های مکرر و رایجی است که برخی از ما از زمانی که صورتحساب الکترونیکی معرفی شده است، با آن مواجه شده ایم. بهترین راه حل اسفاده از  نرم افزار صورتحساب الکترونیکی سامانه مودیان پرشین است.

بیشتر بخوانید: سامانه مودیان کاملا رایگان؛ انتقال به صورتحساب الکترونیکی

مهم نیست که در هنگام صدور فاکتور چقدر هوشیار باشید، گاهی اوقات این اتفاق می افتد و شما را در موقعیتی قرار می دهد که شما را ملزم به ویرایش یا اصلاح فاکتور الکترونیکی می کند. در حالی که به نظر می‌رسد موقعیت‌هایی اتفاق می‌افتد، اما سوال مهم این است که آیا می‌توان صورت‌حساب‌های الکترونیکی را پس از تولید کد QR اصلاح یا ویرایش کرد.

بیشتر بخوانید: نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد؛ قابلیت های بازیابی اطلاعات و دسترسی

اصلاح الکترونیک صورتحساب رایگان

اصلاح الکترونیک صورتحساب

مودیان مالیاتی طبق دستورالعمل صورتحساب الکترونیکی نمی توانند صورتحساب های الکترونیکی صادر شده را پس از ۲۴ ساعت لغو کنند. اگر مالیات دهنده بخواهد در صورتحساب الکترونیکی اصلاحاتی انجام دهد، تنها راه برای تغییر یا ابطال صورتحساب ها تهیه یادداشت های بدهکار/اعتبار است. پس از سپری شدن محدودیت زمانی برای لغو فاکتور الکترونیکی، باید از یادداشت بدهی یا اعتباری برای باطل کردن اطلاعات فاکتور استفاده کنید. بعد، یک فاکتور جدید ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید: چرا نرم افزار حضور و غیاب رایگان پرشین مهم است؟

لغو فاکتور الکترونیکی

در تمام مواردی که نیاز به اصلاح صورت‌حساب الکترونیکی دارند، تنها گزینه‌ای که می‌توان استفاده کرد لغو کد تولید شده با اطلاعات اشتباه است. به عبارت ساده، شما باید فاکتور الکترونیکی را که با جزئیات اشتباه تولید شده است لغو کنید. بعداً یک فاکتور جدید با جزئیات صحیح ثبت کنید و آن را برای تولید کد جدید آپلود کنید. به یاد داشته باشید، نمی توانید از همان شماره فاکتور استفاده کنید، باید یک شماره جدید باشد و مهمتر از آن، لغو قبل از ۲۴ ساعت از زمان تولید کد مجاز است.

بیشتر بخوانید: راهنمای برنامه حضور و غیاب ابری رایگان

یادداشت بدهی و یادداشت اعتباری

فراتر از محدودیت زمانی برای لغو فاکتور الکترونیکی، باید از یادداشت بدهی یا یادداشت اعتباری برای باطل کردن اطلاعات فاکتور استفاده کنید. بعد، یک فاکتور جدید ثبت کنید و کد تازه ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار مدیریت اسناد؛ نحوه صرفه جویی در هزینه

تغییر در پورتال

تغییر در فاکتور ارسال شده قابل انجام نیست. اما تغییرات لازم برای جزئیات فاکتور گزارش شده را می توان از طریق پورتال در حین تشکیل پرونده انجام داد. از آنجایی که سیستم ها با هم در ارتباط هستند، به محض اینکه فاکتور الکترونیکی تولید شود، جزئیات فاکتور به صورت خودکار در پرونده تکمیل می شود که می تواند تغییر کند.

موارد بالا گزینه هایی هستند که می توان برای اصلاح فاکتور الکترونیکی استفاده کرد. بر اساس ماهیت تغییر و وضعیت، می‌توانید هر یک از گزینه‌های اصلاح جزئیات صورت‌حساب الکترونیکی را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: ۷ برنامه ارسال صورتحساب الکترونیکی رایگان

سامانه مودیان پرشین

سامانه مودیان پرشین شما را قادر می سازد تا به راحتی صورتحساب الکترونیک خود را ارسال کنید. ارسال، صدور، ابطال و اصلاح صورتحساب الکترونیک به سادگی در سامانه مودیان پرشین قابل انجام است. امکان لغو و اصلاح فاکتور الکترونیکی بدون محدودی زمانی در سامانه مودیان پرشین وجود دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین برنامه مدیریت سهام

اصلاح صورتحساب الکترونیک

روابط عمومی هلدینگ پرشین سیستم هخامنش

مفتخریم که برای اولین بار در ایران نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک رایگان به سامانه مودیان را در اختیار شما قرار دهیم. با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های زیر به صفحه اصلی سامانه مودیان پرشین رایگان وارد شوید. برای دریافت رایگان برنامه با ما تماس بگیرید.

سامانه مودیان

نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک وب رایگان

برنامه ارسال صورتحساب الکترونیک وب رایگان

سامانه ارسال صورتحساب الکترونیک وب رایگان

نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک ابری رایگان

ارسال صورتحساب الکترونیک وب رایگان

ارسال صورتحساب الکترونیک ابری رایگان

سامانه صورتحساب الکترونیک ابری وب رایگان

نرم افزار صورتحساب الکترونیک ابری وب رایگان

برنامه صورتحساب الکترونیک ابری وب رایگان

صورتحساب الکترونیک ابری وب رایگان

صدور الکترونیک صورتحساب رایگان

ابطال الکترونیک صورتحساب رایگان

برگشت الکترونیک صورتحساب رایگان

اصلاح الکترونیک صورتحساب رایگان

صدور صورتحساب الکترونیک رایگان

سامانه مودیان پرشین

ابطال صورتحساب الکترونیک رایگان

سامانه مودیان پرشین رایگان

برگشت صورتحساب الکترونیک رایگان

سامانه مودیان رایگان پرشین

اصلاح صورتحساب الکترونیک رایگان

سامانه مودیان کاملا رایگان

تماس با پرشین سیستم هخامنش

برای اطلاعات بیشتر با شرکت ما تماس بگیرید

Image-HasTech