ارسال صورتحساب الکترونیک؛ مزایای این برنامه برای خریداران و تامین کنندگان

Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image

ارسال صورتحساب الکترونیک؛ مزایای این برنامه برای خریداران و تامین کنندگان

صورتحساب الکترونیکی شکلی از فاکتور دیجیتالی است که توسط مشتریان و تامین کنندگان استفاده می شود. در این محتوا در مورد مزایای ارسال صورتحساب الکترونیک برای خریداران و تامین کنندگان صحبت می کنیم.

صورتحساب های الکترونیک حاوی داده های مشابه فاکتورهای کاغذی سنتی هستند. اما در قالب الکترونیکی صادر، ارسال و دریافت می شوند.

مزایای ارسال صورتحساب الکترونیک در یک نگاه

برای دریافت پول توسط مشتریان، مشاغل باید فاکتورهایی ایجاد و ارسال کنند. سپس باید فاکتورهای فروش را به سامانه مودیان ارسال کنند. فاکتورها گواهی ارائه محصول یا خدمات ارائه شده توسط تامین کننده و پرداخت بدهی خریدار را ارائه می دهند. آنها به فروشنده و خریدار اجازه می دهند تا پرداخت ها را پیگیری کرده و امور مالی خود را مدیریت کنند.

صورتحساب الکترونیکی با کاهش هزینه ها، افزایش دقت و امکان پرداخت با نرخ سریعتر، فرآیند صدور صورتحساب سنتی را بهبود می بخشد. ارسال صورتحساب الکترونیک ابری نیازی به ورود اطلاعات دستی ندارد که خطر خطای انسانی را از بین می برد. چرا که فاکتورها با استفاده از نرم افزار ارسال الکترونیک صورتحساب تخصصی ایجاد می شوند تا بتوانند بلافاصله برای خریدار ارسال شوند و به صورت لحظه ای پیگیری شوند.

بیشتر بخوانید: سامانه صدور صورتحساب الکترونیک: راه حلی جامع برای سازماندهی مالی

مزایای فاکتور الکترونیکی برای تامین کنندگان

فاکتورهای الکترونیکی مزایای زیادی برای تامین کنندگان دارد:

پرداخت سریع تر و بهبود جریان نقدی

فاکتورهای الکترونیکی که از طریق نرم افزار صدور صورتحساب الکترونیک ایجاد می شوند بلافاصله برای درخواست پرداخت برای خریدار ارسال می شوند. این فرآیند کارآمد تاخیرها را حذف می کند زیرا داده ها به طور مستقیم در هنگام خرید در دسترس خریدار قرار می گیرند.

اگر فاکتورها به موقع پرداخت شوند، این جریان نقدی تامین کننده را بهبود می بخشد. و به آنها امکان می دهد بودجه سالانه خود را به طور دقیق برآورد کنند. این اطلاعات به ویژه برای مدیریت کارآمد وجه نقد و پیش بینی بهینه نیازهای سرمایه در گردش مفید است.

بیشتر بخوانید: برنامه مودیان مالیاتی؛ مدیریت صورتحساب‌ها به‌صورت ساده و کارآمد

تطبیق حساب بهتر

به طور سنتی، تامین‌کنندگان باید فاکتورها را با صورت‌حساب‌های بانکی تطبیق دهند تا مطمئن شوند که همه چیز درست پیش می رود. برای مثال، اگر مشتریان به دلیل کالاهای معیوب، پرداخت‌های صورت‌حساب را ترکیب کنند یا از تعداد کسر کنند، این می‌تواند شفاف‌سازی جزئیات را گیج‌کننده کند. با برنامه صدور صورتحساب الکترونیک، مشتریان می توانند فاکتورها را در کنار پرداخت های خود برای تطبیق حساب ارسال کنند.

اختلافات کمتر و فاکتورهای رد شده

از آنجایی که برنامه ارسال صورتحساب الکترونیکی یک سرویس خودکار است، مشتری دیگر نیازی به ارائه اطلاعات فاکتور خود به صورت دستی ندارد. این امر باعث کاهش خطا و در نتیجه کاهش تعداد رد فاکتورها و اختلافات می شود. یک فرآیند دیجیتالی تضمین می‌کند که صورت‌حساب‌ها درست و معتبر هستند. بنابراین خریداران می‌توانند به سرعت و بدون تاخیر پرداخت‌ها را انجام دهند.

بهبود رضایت مشتری

سامانه مودیان پرشین به مشتریان این امکان را می دهد که وضعیت فاکتورهای خود را در زمان واقعی برای یک تجربه خرید ساده و شبیه به مصرف کننده نظارت کنند. با دسترسی به اطلاعات فاکتور، خریداران می توانند ببینند که آیا با فاکتور آنها به طور موثر برخورد می شود یا خیر. بهبود رضایت مشتری همچنین می تواند منجر به روابط قوی تر با مشتری، بهبود حفظ مشتری و حفظ شهرت مثبت شود.

بیشتر بخوانید: سامانه صدور صورتحساب الکترونیک برای چه کسانی کاربرد دارد؟

مزایای ارسال صورتحساب الکترونیک در یک نگاه

مزایای فاکتور الکترونیکی برای خریداران

از طرف دیگر، سامانه مودیان مزایای بسیاری برای خریداران دارد. اینها عبارتند از:

افزایش بهره وری و اتوماسیون

فاکتورهای خودکار را می توان به راحتی تأیید و پرداخت کرد که حداکثر بهره وری را ممکن می کند. با صرف زمان کمتر برای وارد کردن داده‌های فاکتور و تعقیب فاکتورها، مشتریان می‌توانند بر روی فعالیت‌های با ارزش بالاتر تمرکز کنند که می‌تواند مستقیماً بهره‌وری یک کسب‌وکار را بهبود بخشد.

بیشتر بخوانید: سامانه مودیان رایگان؛ فرآیند صورتحساب الکترونیکی

استفاده از تخفیف های پرداخت زود هنگام

سامانه مودیان رایگان امکان پرداخت سریع‌تر و تایید فاکتور را فراهم می‌کند و به مشتریان امکان می‌دهد از تخفیف‌های پرداخت زودهنگام استفاده کنند. تخفیف پرداخت زودهنگام زمانی است که خریدار تمام مبلغ فاکتور را قبل از سررسید پرداخت می کند. ارسال و دریافت فوری یک فاکتور الکترونیکی این احتمال را افزایش می دهد که ارسال کننده فرصت دریافت تخفیف پرداخت فوری را داشته باشد.

بهبود روابط تامین کننده

یک فرآیند پرداخت ساده که به راحتی قابل درک و تفسیر است، احتمالاً رابطه بین خریدار و تامین کننده را بهبود می بخشد. خدمات خوب به مشتری و فاکتورهای صحیح می تواند منجر به وفاداری و حفظ مشتری قوی شود. برنامه مودیان سیستم پرداخت کارآمد و در نتیجه سطوح بالاتری از رضایت را در اختیار قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: ابطال الکترونیک صورتحساب رایگان؛ دلایل و فرآیندها

مزایای صورتحساب الکترونیکی برای تامین کنندگان و خریداران

در حالی که بسیاری از مزایای فوق برای خریداران و تامین کنندگان اعمال می شود، تعداد انگشت شماری از مزایا وجود دارد که ارزش برابری را برای هر دو نشان می دهد.

کاهش هزینه های پردازش فاکتور

فاکتورهای کاغذی هزینه های بالایی برای مواد، نیروی کار، چاپ و هزینه پست دارند. با خودکار کردن فرآیند و حذف تمام جنبه های فیزیکی، هزینه صورتحساب را به میزان قابل توجهی کاهش می دهید.

کاهش یا حتی حذف کامل پردازش دستی فاکتورها (دوبار ورود، ارسال فاکتورها، یادآوری فاکتورهای پرداخت نشده، تطبیق با یا بدون سفارش خرید، خطاها، مدیریت استثنا و غیره) به تیم های حسابداری اجازه می دهد در زمان صرفه جویی کرده و بر روی موارد بیشتر تمرکز کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین برنامه مدیریت سهام

ابطال الکترونیک صورتحساب

روابط عمومی هلدینگ پرشین سیستم هخامنش

مفتخریم که نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک به سامانه مودیان را در اختیار شما قرار دهیم. با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های زیر به صفحه اصلی سامانه مودیان پرشین وارد شوید. برای دریافت برنامه با ما تماس بگیرید.

سامانه مودیان

نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک

برنامه ارسال صورتحساب الکترونیک

سامانه ارسال صورتحساب الکترونیک

سیستم ارسال صورتحساب الکترونیک

نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک ابری

اتوماسیون ارسال صورتحساب الکترونیک ابری

ارسال صورتحساب الکترونیک

ارسال صورتحساب الکترونیک ابری

سامانه صورتحساب الکترونیک ابری

صورتحساب الکترونیک

ارسال الکترونیک صورتحساب

ابطال الکترونیک صورتحساب رایگان

سامانه مودیان رایگان

صدور صورتحساب الکترونیک رایگان

سامانه صدور صورتحساب الکترونیک رایگان

مدیریت صورتحساب الکترونیک

برنامه مودیان پرشین

سامانه مودیان پرشین

تماس با پرشین سیستم هخامنش

برای اطلاعات بیشتر با شرکت ما تماس بگیرید

Image-HasTech