کلاهبرداری های مالیاتی بزرگ جهان

Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image

کلاهبرداری های مالیاتی بزرگ جهان

در اینجا لیستی از کلاهبرداری های مالیاتی بزرگی که در سطح جهانی رخ داده است آورده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مالیات و برنامه ارسال الکترونیک صورتحساب مقالات موجود در سایت را مطالعه کنید.

کلاهبرداری های مالیاتی بزرگ

در اینجا مهمترین کلاهبرداری های مالیاتی جهان را مرور می کنیم:

فایل های Cum-Ex

این طرح پیچیده که عمدتاً در اروپا متمرکز شده بود، از خلأ موجود در قوانین مالیات بر سود سهام سوء استفاده کرد. چندین طرف مدعی بازپرداخت با پرداخت مالیات بر سود سهام شدند که میلیاردها یورو برای دولت زیان داشت. این یکی از بزرگترین سرقت های مالیاتی در تاریخ اروپا به حساب می آید.

رسوایی حساب بانکی UBS سوئیس

UBS، بزرگترین بانک سوئیس، به آمریکایی‌های ثروتمند کمک کرد تا میلیاردها دلار را در حساب‌های مخفی خارج از کشور پنهان کنند تا از مالیات آمریکا فرار کنند. در سال ۲۰۰۹، UBS موافقت کرد که ۷۸۰ میلیون دلار جریمه بپردازد و جزئیات هزاران مشتری را به مقامات ایالات متحده تحویل دهد.

بیشتر بخوانید: کارمندان اداره مالیات باید بدانند

اسناد پاناما درز کرد

اگرچه حتی این کلاهبرداری نبود، اما این افشای اطلاعات در سال ۲۰۱۶ شبکه وسیعی از بهشت‌های مالیاتی فراساحلی را افشا کرد که توسط سیاستمداران، افراد مشهور و تجار در سراسر جهان برای فرار از مالیات و پنهان کردن ثروت استفاده می‌شد.

تقلب کاروسل اعتباری کربن

این کلاهبرداری در طرح تجارت انتشار گازهای گلخانه ای اتحادیه اروپا شامل مجرمانی بود که در یکی از کشورهای اتحادیه اروپا اعتبار کربن را بدون مالیات بر ارزش افزوده خریداری می کردند، سپس آنها را در کشور دیگری با مالیات بر ارزش افزوده می فروختند. اما به جای پرداخت آن به دولت ها، مالیات را به جیب می زدند.

تقلب در جامعه تجار گمشده

این کلاهبرداری پیچیده مالیات بر ارزش افزوده که به عنوان کلاهبرداری چرخ و فلک نیز شناخته می شود میلیاردها دلار برای کشورهای اتحادیه اروپا هزینه داشته است. این شامل واردات کالاها بدون مالیات بر ارزش افزوده، فروش آنها در داخل کشور با اضافه کردن مالیات بر ارزش افزوده و سپس ناپدید شدن آنها بدون پرداخت مالیات بر ارزش افزوده به دولت است.

کلاهبرداری های مالیاتی بزرگ

طرح برنارد مدوف پونزی

طرح پونزی ۶۴٫۸ میلیارد دلاری مدوف در حالی که عمدتاً یک کلاهبرداری سرمایه گذاری بود، شامل فرار مالیاتی قابل توجهی نیز بود. زیرا سرمایه گذاران ادعا کردند که سرمایه گذاری های موجود را متضرر کرده اند.

ماجرای مالیات لیختن اشتاین

در سال ۲۰۰۸، مقامات آلمانی اطلاعات سرقتی را از یکی از کارمندان سابق گروه LGT، یک بانک لیختن اشتاین خریداری کردند که نشان می داد چگونه بانک به مشتریان کمک می کند تا از مالیات فرار کنند. این منجر به تحقیقات در چندین کشور شد.

بیشتر بخوانید: ویژگی های اخلاقی کارکنان اداره مالیات یک کشور

طرح فرار مالیاتی Credit Suisse

همانند رسوایی UBS، Credit Suisse در سال ۲۰۱۴ به دلیل کمک به آمریکایی‌ها برای فرار از مالیات، اعتراف کرد و با پرداخت ۲٫۶ میلیارد دلار جریمه موافقت کرد.

استراتژی اجتناب از مالیات فناوری های رنسانس

این صندوق تامینی از ابزارهای مالی پیچیده برای اجتناب از میلیاردها مالیات استفاده می‌کرد و سود سرمایه کوتاه‌مدت را به سود بلندمدت با نرخ پایین‌تری تبدیل می‌کرد.

ساختار مالیات آمازون لوکزامبورگ

در حالی که این مورد قانونی بود، ساختار مالیاتی پیچیده آمازون که شامل یک شرکت تابعه در لوکزامبورگ بود، به آن اجازه داد تا برای سال‌های متمادی نرخ‌های مالیاتی بسیار پایینی بر سود اروپایی‌اش بپردازد.

این کلاهبرداری ها ماهیت متنوع و پیچیده طرح های تقلب مالیاتی و اجتناب را نشان می دهد. آنها اغلب شامل بهره برداری از خلأهای قانونی، استفاده از حساب های خارج از کشور، یا ایجاد شبکه های پیچیده از شرکت های پوسته می شوند. تأثیر مالی کلاهبرداری‌ها می‌تواند بسیار زیاد باشد، که اغلب برای دولت‌ها میلیاردها درآمد از دست داده است.

بیشتر بخوانید: بهترین برنامه مدیریت سهام

کلاهبرداری های مالیاتی

روابط عمومی هلدینگ پرشین سیستم

مفتخریم که نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک به سامانه مودیان را در اختیار شما قرار دهیم. با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های زیر به صفحه اصلی سامانه مودیان پرشین وارد شوید. برای دریافت برنامه با ما تماس بگیرید.

سامانه مودیان

نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک

برنامه ارسال صورتحساب الکترونیک

سامانه ارسال صورتحساب الکترونیک

سیستم ارسال صورتحساب الکترونیک

نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک ابری

اتوماسیون ارسال صورتحساب الکترونیک ابری

ارسال صورتحساب الکترونیک

ارسال صورتحساب الکترونیک ابری

سامانه صورتحساب الکترونیک ابری

سامانه فاکتور الکترونیکی

صورتحساب الکترونیک

ارسال الکترونیک صورتحساب

برنامه صورتحساب الکترونیکی

ابطال الکترونیک صورتحساب رایگان

سامانه مودیان رایگان

صدور صورتحساب الکترونیک رایگان

سامانه صدور صورتحساب الکترونیک رایگان

مدیریت صورتحساب الکترونیک

پلتفرم مودیان

برنامه مودیان پرشین

سامانه مودیان پرشین

تماس با پرشین سیستم

برای اطلاعات بیشتر با شرکت ما تماس بگیرید

Image-HasTech