چرا نرم افزارهای حضور و غیاب بهتر از حضور و غیاب دستی هستند؟

Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image

چرا نرم افزارهای حضور و غیاب بهتر از حضور و غیاب دستی هستند؟

چه در حال رهبری یک تیم فیزیکی یا مجازی باشید، نرم افزارهای حضور و غیاب می تواند یکی از با ارزش ترین ابزارها در سازمان شما باشد.

زمانی بود که مدیریت حضور آسان بود. کارمندان همه به یک دفتر می آمدند و به جز موارد نادری تمام روز را در یک مکان کار می کردند. سپس، در پایان هفته، HR این اطلاعات حضور و غیاب را جمع‌آوری و به شکلی آن را به یک چک حقوق تبدیل می کرد.

آن موقع اوضاع بهتر بود؟ هر دوره سختی های خودش را به همراه دارد و مقایسه آنها اتلاف وقت است. اما یک چیز مسلم است. استفاده از نرم افزارهای حضور و غیاب کارمندان می‌تواند به شما کمک کند تا به کار خود ادامه دهید و با شرایط مدرن سازمانی هماهنگ شوید.

بیشتر بخوانید: نرم‌افزار حضور و غیاب، هر آنچه که باید بدانید

نرم افزارهای حضور و غیاب

قدم مهم در توسعه ثبت زمان، نرم افزاری برای مدیریت حضور و غیاب است. اینها اساساً پلتفرم های مبتنی بر ابر هستند که می توانند برای خودکارسازی فرآیندهای ردیابی و حقوق و دستمزد راه اندازی شوند. آنها می توانند توسط کارفرمایان و کارمندان یا ترکیبی از هر دو استفاده شوند. امکان محاسبه خودکار زمان مرخصی پرداختی یکی دیگر از ویژگی های مفید است.

علاوه بر این، برخی از نرم افزارهای ردیابی یکپارچه سازی با سیستم حقوق و دستمزد شرکت شما را ارائه می دهند. با تأیید مدیر، اطلاعات موجود در درخواست حضور و غیاب کارمندان به طور خودکار به سیستم حقوق و دستمزد منتقل می شود. سپس دستمزد و مالیات کارکنان با دقت کامل محاسبه می شود.

در مجموع، نرم افزار مدیریت زمان بهترین راه حل را برای کارفرمایان و کارمندان ارائه می دهد. این به مدیران اجازه می دهد تا بر مدیریت واقعی بخش های خود تمرکز کنند. این به تنهایی مزایای قابل توجهی به همراه دارد. به این موارد زمان کاهش یافته ای را که کارمندان صرف بحث در مورد ساعات کاری خود می کنند را اضافه کنید. خواهید دید که چرا نرم افزار مدیریت حضور  غیاب ارزش توجه دارد.

مدیریت حضور و غیاب: یکی از وظایف اصلی بخش منابع انسانی

مدیریت حضور و غیاب: یکی از وظایف اصلی بخش منابع انسانی

مدیریت حضور و غیاب کارکنان یکی از مهمترین وظایف روزانه بخش منابع انسانی شما است. اصطلاح مدیریت حضور و غیاب به معنای کم و بیش آن چیزی است که به نظر می رسد، اما چندین مؤلفه مختلف دارد. این به سیستم هایی اشاره دارد که یک شرکت برای ثبت ساعات کار کارکنان و کمک به مدیریت برای به حداکثر رساندن ارزش کارشان استفاده می کند. این سیستم ها زمان، مکان و مدت زمان کار کارکنان را در یک بازه زمانی مشخص ثبت می کنند.

درک عملکردهای پیچیده مرتبط با ردیابی زمان نشان می دهد که چرا نرم افزار مدیریت حضور و غیاب یک ضرورت در محل کار امروزی است. نرم افزار مدیریت حضور و غیاب مرخصی استعلاجی، مرخصی با حقوق (PTO) و مرخصی را ثبت می کند. ارتباط با بخش های حقوق و دستمزد یکی دیگر از بخش های مهم مدیریت حضور و غیاب است. برای محاسبه دقیق ساعات کار استفاده می شود و به تجزیه و تحلیل هزینه های نیروی کار کمک می کند. در نهایت، مدیریت حضور و غیاب شامل نظارت بر وقت شناسی کارکنان شما نیز می شود.

دانستن همه اینها باید به خوبی روشن کند که چرا سیستم های مدیریت حضور و غیاب بسیار مهم هستند. افراد مهم ترین دارایی یک شرکت هستند. بنابراین، دانستن اینکه آنها کجا هستند و در هر زمان چه می کنند، یک ضرورت است.

بیشتر بخوانید: ۵ نکته برای پیش نویس سیاست حضور و غیاب برای اولین بار

چالش های حضورغیاب دستی

همانطور که می بینید، مدیریت حضور و غیاب دستی تعدادی چالش دشوار را به همراه دارد. و این صرف نظر از اندازه شرکت شما اعمال می شود. با توجه به ماهیت بسیار رقابتی بازار جهانی شده، ردیابی زمان در اولویت قرار دارد.

بیان مشکل در سیستم های حضور و غیاب دستی حول ناکارآمدی، فرآیندهای مستعد خطا و نیاز به اتوماسیون می چرخد. ردیابی حضور و غیاب دستی وقت گیر، مستعد خطا، و فاقد اتوماسیون است که منجر به چالش هایی در حفظ سوابق دقیق می شود.

بیشتر بخوانید: بهترین نرم افزار مدیریت سهام

نرم افزارهای حضور و غیاب

روابط عمومی هلدینگ پرشین سیستم هخامنش

مفتخریم که برنامه حضور و غیاب را در اختیار شما قرار دهیم. با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های زیر به صفحه اصلی نرم افزار حضور و غیاب وارد شوید. برای دریافت برنامه با ما تماس بگیرید.

برنامه حضور و غیاب

نرم افزار حضور و غیاب

برنامه مدیریت حضور و غیاب

برنامه حضور و غیاب مبتنی بر ابر

اپلیکیشن حضور و غیاب

سیستم حضور و غیاب ابری

برنامه حضور و غیاب ابری

سامانه حضور و غیاب

برنامه ورود و خروج

نرم افزار ورود و خروج

اپلیکیشن ورود و خروج

برنامه مدیریت حضور و غیاب

برنامه کارکرد پرسنل

سامانه ورود و خروج

برنامه ورود و خروج ابری

ردیاب حضور و غیاب

برنامه کارکرد پرسنل

اپلیکیشن کارکرد پرسنل

برنامه کارکرد پرسنل بدون دستگاه

سامانه کارکرد پرسنل

برنامه کارکرد پرسنل ابری

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل

نرم افزار لیست بیمه ماهانه پرسنل

اپلیکیشن لیست بیمه ماهانه پرسنل

سامانه لیست بیمه ماهانه پرسنل

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل ابری

برنامه خروجی بیمه

نرم افزار خروجی بیمه

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل بدون دستگاه

برنامه خروجی بیمه

اپلیکیشن خروجی بیمه

برنامه خروجی بیمه ابری

برنامه خروجی بیمه بدون دستگاه

سامانه خروجی بیمه

نرم افزار کارکرد پرسنل

برنامه حضور و غیاب بدون دستگاه

تماس با پرشین سیستم هخامنش

برای اطلاعات بیشتر با شرکت ما تماس بگیرید

Image-HasTech