نرم افزار کارکرد پرسنل رایگان برای بخش منابع انسانی

  • صفحه اصلی
  • نرم افزار کارکرد پرسنل رایگان برای بخش منابع انسانی

بسیاری از کارفرمایان از طریق پیگیری زمان، حضور و غیاب و کنترل ورود و خروج پرسنل، مدیریت منابع انسانی خود را بصورت آنلاین انجام می دهند. بخش های منابع انسانی می توانند از معیارهای نرم افزار کارکرد پرسنل رایگان برای اطمینان از بهینه سازی استفاده کنند.

اگر کارمند ساعتی دارید، می دانید که ثبت دقیق و سازگار ساعت کارمندان چقدر مهم است. ثبت امور مربوط به کارمندان بر روی کاغذ، چالش برانگیز است. همچنین به طور سنتی بار اداری قابل توجهی برای بخش منابع انسانی وارد می کند.

قابلیت های برنامه کارکرد پرسنل رایگان برای بخش منابع انسانی

کارفرمایان بیشتر از طریق برنامه ورود و خروج، مدیریت منابع انسانی خود را بصورت آنلاین انجام می دهند. اما از کجا می دانید که راه حل مناسبی برای سازمان خود دارید؟ آیا فرایندهای ردیابی زمان شما برای انطباق و کارایی بهینه شده اند؟ به طور کلی، پنج معیار وجود دارد که به بخش منابع انسانی کمک می کند تا بهترین برنامه حضور و غیاب را برای نیازهای خود ارزیابی کند.

بیشتر بخوانید: سامانه مودیان؛ منطق و اهداف فرم مالیاتی آنلاین (بخش اول)

در اینجا یادآوری می کنیم که برنامه حضور و غیاب رایگان پرشین سیستم تنها نرم افزار کاملا رایگان در بازار است.

نرم افزار کارکرد پرسنل رایگان: قابلیت ثبت ساعت

ممکن است تعجب کنید که بسیاری از سیستم های ناکارآمد، در واقع به کارمند اجازه ورود و خروج از سیستم را نمی دهند. برخی از آنها سیستم های ورود دستی هستند که کارمندان را ملزم می سازد که چند ساعت کار خود را ثبت کنند. این امر باعث ایجاد انگیزه در فرهنگ “فقط هشت ساعت” می شود. صرف نظر از اینکه کارمندان واقعاً چه مدت کار می کنند.

اگر ممیزی انطباق انجام شود، این کارفرما را در موقعیت بدی قرار می دهد. اگر سازمان شما قصد دارد برای پیگیری سازگار زمان و هزینه خود در نرم افزار حضور و غیاب رایگان پرشین سرمایه گذاری کند، بهتر است بدانید که این سیستمی است که زمان دقیق کار کردن و ساعت کاری کارمندان را ردیابی و ثبت می کند.

بیشتر بخوانید: سامانه مودیان؛ منطق و اهداف فرم مالیاتی آنلاین (بخش دوم)

قابلیت های برنامه کارکرد پرسنل رایگان برای بخش منابع انسانی

نرم افزار کارکرد پرسنل رایگان: قابلیت ویرایش اطلاعات

ردیابی ساعت کارمندان معمولاً منجر به ویرایش های زیادی می شود. کارمندان ممکن است فراموش کنند که باید ساعت را ثبت یا وقت استراحت ناهار را فراموش کنند. این نیاز به ویرایش در جدول برنامه ورود و خروج پرسنل دارد.

یک ویژگی خوب برای داشتن یک سامانه حضور و غیاب و کنترل ورود و خروج پرسنل، پرسیدن از کارکنان است که آیا در لحظه ورود یا خروج نیاز به درخواست ویرایش دارند یا خیر؟ بسیاری از سیستم های حضور و غیاب از این توانایی برخوردار نیستند. کارمندان برای درخواست ویرایش مجبورند برای مدیر خود ایمیل ارسال کنند یا حتی یادداشتی را روی میز کار خود بگذارند. نتیجه یک سیستم الکترونیکی ناقص است که مدیران را مجبور می کند تعداد زیادی ویرایش را به صورت دستی انجام دهند.

یک مزیت اصلی اپلیکیشن ورود و خروج رایگان شرکت پرشین سیستم هخامنش؛ که ویرایش ها را به صورت طبیعی مدیریت می کند، این است که بخش منابع انسانی می تواند الگوهای ویرایش را ردیابی کند. در صورت وجود مسائل ثابت در مورد ردیابی زمان کارمند، مدیریت می تواند آنها را برطرف کند.

بیشتر بخوانید: نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد؛ قابلیت های بازیابی اطلاعات و دسترسی

موقعیت مکانی مبتنی بر وب

در برخی از برنامه های حضور و غیاب ناکارآمد کارمندان فقط وقتی در دفتر حضور دارند، می توانند از طریق موبایل خود ساعت را وارد یا خارج کنند. در برنامه کارکرد پرسنل رایگان پرشین این مشکل برطرف شده است. کارمندان در هر کجا و هر زمان که باشند می توانند ساعت ورود و خروج خود به حوزه کاری را ثبت کنند. این شامل ماموریت ها، دورکاری و … می شود.

بیشتر بخوانید: نرم افزار مدیریت اسناد؛ نحوه صرفه جویی در هزینه

نرم افزار کارکرد پرسنل رایگان: صفحه زمان ورود و خروج پرسنل

نمایش بصری افرادی که هر لحظه در آن حضور دارند برای مدیران، به ویژه برای سازمان های بزرگتر مهم است. با این کار می توان به راحتی متوجه شد که چه کسی در محل کار حاضر است. این امر در سیستم کنترل ورود و خروج پرسنل قابل اعمال است.

گزارش ردیابی زمان برای حقوق و دستمزد

گزارش ردیابی زمان برای حقوق و دستمزد فرآیندی با پیچیدگی بسیار است. آسان ترین روش این  است که از برنامه حضور و غیاب بدون دستگاه رایگان پرشین استفاده کنید. در ضمن یک برنامه حضور و غیاب و سامانه کارکرد پرسنل، باید بتواند حساب کند که در کل چند ساعت کار شده است. چه تعداد از این ساعات اضافه کار هستند. چه تعداد با نرخ دستمزد معمولی و چه تعداد از آنها در صورت وجود ساعات مرخصی پرداخت می شود.

به طور سنتی، فهمیدن همه اینها بار سنگینی بر دوش بخش منابع انسانی است. بدون برنامه حضور و غیاب ابری رایگان پرشین، ردیابی این امر مستلزم محاسبه تمام این ساعات در چندین گزارش و سیستم عامل است.

بیشتر بخوانید: مزایای استفاده از نرم‌افزار کنترل اسناد برای کارمندان جدید

راه حل ساده: برنامه حضور و غیاب رایگان

استفاده از برنامه حضور و غیاب کاملا رایگان پرشین این روند را ساده می کند. این سامانه به کارفرمایان این امکان را می دهد تا ساختار نیروی کار خود را بهینه کنند. به خصوص برای سازمان هایی که در حالت رشد هستند. یک نقطه اوج وجود دارد که در آن ساعت های ردیابی کاری ضروری می شوند.

با توجه به پیچیدگی و الزامات انطباق با ردیابی ساعت کارمندان، این منطقه کارفرمایانی است که اغلب مشتاق استفاده از نرم افزار های آنلاین هستند. با استفاده از معیارهای فوق برای ارزیابی برنامه ورود و خروج پرسنل، می توانید اطمینان حاصل کنید که سازمان شما برنامه ای را استفاده  می کند که نیاز شما را برآورده کند.

بیشتر بخوانید: بهترین نرم افزار مدیریت سهام

نرم افزار کارکرد پرسنل رایگان

روابط عمومی هلدینگ پرشین سیستم هخامنش

مفتخریم که برای اولین بار در ایران برنامه حضور و غیاب کاملا رایگان را در اختیار شما قرار دهیم. با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های زیر به صفحه اصلی نرم افزار حضور و غیاب وارد شوید. برای دریافت رایگان برنامه با ما تماس بگیرید.

برنامه حضور و غیاب رایگان

نرم افزار حضور و غیاب رایگان

برنامه حضور و غیاب کاملا رایگان

اپلیکیشن حضور و غیاب رایگان

برنامه حضور و غیاب ابری رایگان

سامانه حضور و غیاب رایگان

برنامه ورود و خروج رایگان

نرم افزار ورود و خروج رایگان

برنامه ورود و خروج کاملا رایگان

اپلیکیشن ورود و خروج رایگان

برنامه کارکرد پرسنل کاملا رایگان

سامانه ورود و خروج رایگان

برنامه ورود و خروج ابری رایگان

برنامه کارکرد پرسنل رایگان

اپلیکیشن کارکرد پرسنل رایگان

برنامه کارکرد پرسنل بدون دستگاه رایگان

سامانه کارکرد پرسنل رایگان

برنامه کارکرد پرسنل ابری رایگان

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

نرم افزار لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل کاملا رایگان

اپلیکیشن لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

سامانه لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل ابری رایگان

برنامه خروجی بیمه رایگان

نرم افزار خروجی بیمه رایگان

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل بدون دستگاه رایگان

برنامه خروجی بیمه کاملا رایگان

اپلیکیشن خروجی بیمه رایگان

برنامه خروجی بیمه ابری رایگان

برنامه خروجی بیمه بدون دستگاه رایگان

سامانه خروجی بیمه رایگان

نرم افزار کارکرد پرسنل رایگان

برنامه حضور و غیاب بدون دستگاه رایگان