سامانه حضور و غیاب رایگان؛ وجه تمایز پرشین سیستم با دیگر برنامه ها

  • صفحه اصلی
  • سامانه حضور و غیاب رایگان؛ وجه تمایز پرشین سیستم با دیگر برنامه ها

هنگام ایجاد یک محیط کار با قابلیت دیجیتال، یک بستر برای مدیریت حضور و غیاب پرسنل ضروری است. سامانه حضور و غیاب رایگان نه تنها مسئولیت نظارت بر کارمندان را دارد، بلکه رعایت قوانین را نیز ساده  می کند.

هر راه حلی که به نظارت بر زمان کارمندی در دفتر کار کمک کند، برنامه حضور و غیاب نامیده می شود. یک برنامه حضور و غیاب ابری رایگان مانند پرشین سیستم مزایای انعطاف پذیری، بهینه سازی هزینه و سهولت دسترسی در دستگاه ها و سیستم عامل ها را ارائه می دهد. و چندین ویژگی این ابزارها را برای سازمان های مدرن ضروری می کند.

وجه تمایز سامانه حضور و غیاب رایگان

قابلیت های در حال ظهور مانند ابر، سلف سرویس، تجزیه و تحلیل و پشتیبانی از کارکنان برنامه می تواند به بهینه سازی عملکرد و ساده سازی وظایف منابع انسانی کمک کند. اپلیکیشن حضور و غیاب رایگان پرشین دارای تمام گزینه هایی است که بدان نیاز دارید.

پشتیبانی از موبایل و ابر

نرم افزار حضور و غیاب بدون دستگاه رایگان پرشین به طور گسترده ای از هر دستگاهی قابل دسترسی است. این همچنین به معنای یکپارچه سازی مرورگر است. این بدان معنی است که سیستم می تواند بدون نصب برنامه باز شود. همچنین، سیستم عامل تلفن همراه می تواند به افزایش کارگران میدانی و بهره وری کارمندان از راه دور کمک کند. سامانه ورود و خروج رایگان ضبط حضور دقیق از هر مکان را امکان پذیر می کند.

سلف سرویس کارکنان

سلف سرویس یک تغییر دهنده برای برنامه ورود و خروج شما است. کارمندان شما دیگر نیازی به ورود به درب دفتر ندارند. در عوض، آنها می توانند پشت میز خود (در فضای اصلی یا از راه دور) بنشینند و با استفاده از یک برنامه/مرورگر وارد سیستم شوند. درخواست های مربوط به مرخصی، اصلاح سوابق حضور و غیاب و انطباق با خود نیز بدون مداخله منابع انسانی یا مدیر انجام می شود.

تجزیه و تحلیل پیشرفته

برنامه کنترل پرسنل رایگان پرشین با تجزیه و تحلیل پیشرفته، دید بسیار خوبی را در الگوهای حضور و غیاب ارائه می دهد. این افراد را که مرتباً در وقت کاری، اضافه کاری می کنند یا از ساعت های برنامه ریزی شده متفاوت عمل می کنند، برجسته می کند. رفتارهایی از این قبیل را می توان به درستی یادداشت و اصلاح کرد. همچنین سطح بهره وری مطلوب را در دفتر حفظ می کند.

استفاده از برنامه حضور و غیاب کاملا رایگان دیجیتال می تواند نحوه مدیریت نیروی کار شما را تغییر دهد. ویژگی ها و عملکردهای تعبیه شده در این سیستم عامل در روند کار روزمره کارمندان شما ضروری است. برنامه خروجی لیست بیمه رایگان پرشین دیجیتال از خطاهایی که منجر به دردسرهای آخر ماه و چالش های انطباق می شود جلوگیری می کند.

نرم افزار مدیریت الکترونیک حضور و غیاب رایگان پرشین سیستم، تمام موارد ذکر شده در این مقاله را شامل می شود. پس شما هم مدیریت سازمان و شرکت خود را به روز کنید.

وجه تمایز سامانه حضور و غیاب رایگان

ویژگی های موجود در برنامه حضور و غیاب رایگان

چهار قابلیت پایه و اساس ردیابی کارکنان را در برنامه حضور و غیاب رایگان تشکیل می دهد:

ورود و خروج

این یک امر ضروری برای مدیریت حضور و غیاب است. کارمندان باید بتوانند با استفاده از نرم افزار ورود و خروج رایگان ساعت، دوره های استراحت، اضافه کاری و … را ثبت کنند.

مدیریت مرخصی

مدیریت مرخصی یکی دیگر از مواردی است که سامانه حضور و غیاب رایگان پرشین سیستم در آن نقش داشته دارد. یک روز از دست رفته نباید به طور خودکار به عنوان “غیبت” ثبت شود. در عوض، باید به کارمند هشدار داده شود که برای مرخصی اقدام کند یا درخواست حضور و غیاب ویژه (مانند نیمه روز) را ارائه دهد.

ادغام حقوق و دستمزد

برنامه لیست بیمه ماهانه رایگان به لیست حقوق و دستمزد مرتبط است. سازگاری هرگونه مرخصی مصوب یا مرخصی پرداخت شده (PTO) محاسبه می شود. به یاد داشته باشید، این فقط به معنای حقوق روزانه نیست. برنامه حضور و غیاب ابری رایگان از غرامت ساعتی و پرداخت انعطاف پذیر نیز پشتیبانی می کند.

گزارش دهی

ایجاد و نگهداری سوابق حضور و غیاب کارکنان مسئولیت اصلی منابع انسانی در هر سازمانی است. تولید گزارش پایه، مانند تعداد ساعات، اضافه کاری، روزهای از دست رفته و غیره، باید در قالب گزارش قابل صادرات موجود باشد. در سامانه ورود و خروج رایگان پرشین خروجی گزارش ها در قالب pdf در دسترس است.

این برنامه می تواند به کارمندان شما کمک کند تا بهره وری بیشتری داشته باشند و همچنین باعث صرفه جویی در وقت و تلاش شما می شوند.

هشدارهای ساعت 

غالباً، یک کارمند ممکن است بعد از استراحت ثبت ساعت کاری را فراموش کند. یا با عجله برای رفتن بعد از روز کاری خارج شود. با استفاده از سامانه ابری حضور و غیاب رایگان هشدارهای خودکار، مدیران و کارمندان را از این ناهنجاری ها مطلع می کند.

ادغام تقویم

اپلیکیشن خروجی بیمه رایگان همچنین می تواند با تقویم های دیجیتالی و موارد مشابه همگام سازی شود. این به همه اعضای تیم اجازه می دهد تا از دسترسی فرد مطلع شوند. ادغام تقویم به ویژه برای تیم های از راه دور که در آن شما می توانید به سادگی حضور یک شخص را از طریق یک تقویم مشترک بررسی کنید، مهم است.

بیشتر بخوانید: بهترین نرم افزار مدیریت سبد سهام

سامانه حضور و غیاب

روابط عمومی هلدینگ پرشین سیستم هخامنش

مفتخریم که برای اولین بار در ایران برنامه حضور و غیاب کاملا رایگان را در اختیار شما قرار دهیم. با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های زیر به صفحه اصلی نرم افزار حضور و غیاب وارد شوید. برای دریافت رایگان برنامه با ما تماس بگیرید.

برنامه حضور و غیاب رایگان

نرم افزار حضور و غیاب رایگان

برنامه حضور و غیاب کاملا رایگان

اپلیکیشن حضور و غیاب رایگان

برنامه حضور و غیاب ابری رایگان

سامانه حضور و غیاب رایگان

برنامه ورود و خروج رایگان

نرم افزار ورود و خروج رایگان

برنامه ورود و خروج کاملا رایگان

اپلیکیشن ورود و خروج رایگان

برنامه کارکرد پرسنل کاملا رایگان

سامانه ورود و خروج رایگان

برنامه ورود و خروج ابری رایگان

برنامه کارکرد پرسنل رایگان

اپلیکیشن کارکرد پرسنل رایگان

برنامه کارکرد پرسنل بدون دستگاه رایگان

سامانه کارکرد پرسنل رایگان

برنامه کارکرد پرسنل ابری رایگان

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

نرم افزار لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل کاملا رایگان

اپلیکیشن لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

سامانه لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل ابری رایگان

برنامه خروجی بیمه رایگان

نرم افزار خروجی بیمه رایگان

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل بدون دستگاه رایگان

برنامه خروجی بیمه کاملا رایگان

اپلیکیشن خروجی بیمه رایگان

برنامه خروجی بیمه ابری رایگان

برنامه خروجی بیمه بدون دستگاه رایگان

سامانه خروجی بیمه رایگان

نرم افزار کارکرد پرسنل رایگان

برنامه حضور و غیاب بدون دستگاه رایگان