نرم افزار حضور و غیاب رایگان؛ مزایای دیجیتالی شدن حضورغیاب

  • صفحه اصلی
  • نرم افزار حضور و غیاب رایگان؛ مزایای دیجیتالی شدن حضورغیاب

حضور کارکنان می تواند در نرم افزار حضور و غیاب رایگان مدیریت و پیگیری شود. این امر از طریق سیستم مدیریت مرخصی موجود در ماژول منابع انسانی (HR) به دست می آید.

میزان حضور کارکنان با شمارش مرخصی های گرفته شده توسط کارکنان برای یک دوره زمانی محاسبه می شود. بدین منظور، نرم افزار مدیریت حضور و غیاب رایگان پرشین به درخواست مرخصی و مراحل تأیید یا رد مرخصی در بخش های مختلف رسیدگی می کند.

حضور کارکنان مستقل از تعطیلات مشخص شده در تقویم موجود است. اگر کارکنان برای یک روز کاری از مرخصی استفاده می کنند، باید برای مرخصی در برنامه ورود و خروج رایگان اقدام کنند. در صورت عدم درخواست مرخصی برای کارمند، مدیر می تواند مرخصی را در نرم افزار کنترل پرسنل رایگان پرشین با استفاده از امتیازات مدیریت علامت گذاری کند. این معمولاً زمانی اتفاق می افتد که کارمند برگ های اختصاص داده شده را تمام کرده و نیاز به مرخصی اضافی دارد.

گزارش حضور کارکنان؛ جزئیات مرخصی همه کارکنان یک بخش خاص را نشان می دهد. این در واحد مدیریت منابع انسانی تحت مدیریت مرخصی کارکنان به عنوان گزارش حضور و غیاب قابل دسترسی است.

خودکارسازی حضور و غیاب از طریق سیستم ها

نرم افزار حضور و غیاب رایگان بدون دستگاه است. تنها با نصب برنامه می توانید به تمام گزینه های آن دسترسی داشته باشید. این برنامه بر بستر وب است. این برنامه می تواند حجم کاری باقیمانده را نیز از مدیران بگیرد و مدیریت حضور و غیاب را کاملاً خودکار کند. با توجه به گزینه GPS موجود در سامانه حضور و غیاب رایگان شما در هر مکان و هر زمان می توانید عملکرد پرسنل خود را مدیریت و نظارت کنید. هنگامی که کارکنان وارد یا خارج می شوند، تاییدیه ها فوراً برای سیستم ارسال می شود.

نرم افزار حضور و غیاب رایگان؛ مزایای دیجیتالی شدن فرآیند حضورغیاب

نرم افزار حضور و غیاب رایگان؛ مزایای دیجیتالی شدن فرآیند حضورغیاب

با توجه به روند تحول دیجیتالی در همه بخش های جهان، هیچ موسسه یا سازمانی نمی تواند در این عصر دیجیتالی بدون نرم افزارهای مدیریت حضور و غیاب دیجیتالی و آنلاین مناسب دوام بیاورد. این برنامه ها تضمین می کند که نظم و انضباط موسسه حفظ شود و کارکنان به سمت تعالی تلاش کنند. سامانه کنترل پرسنل پرشین همچنین از طریق اطلاع رسانی فوری به مدیریت، نحوه ی کار و رفتار کاری کارمند را آنالیز می کند.

سرعت

سیستم دیجیتالی شده امکان علامت گذاری حضوری را فوراً از طریق تلفن همراه یا لپ تاپ می دهد. داده های به روز شده از لپ تاپ یا تلفن همراه فوراً در همه بخش های مربوطه در برنامه حضور و غیاب کاملا رایگان پرشین در دسترس خواهد بود.

دقت

داده هایی که از طریق نرم افزار ورود و خروج ابری رایگان به روز شده و نگهداری می شوند، خطاهای کمتری خواهند داشت و دقت کل سیستم را بهبود می بخشد. دلیل این اشتباهات کمتر، کاهش استفاده از کاغذ است.

وقت شناسی

برنامه حضور و غیاب بدون دستگاه رایگان با ارائه گزارش های فوری به مدیران باعث می شود که کارکنان به درستی در محل کار حضور داشته باشند. این باعث افزایش دقت و نظم در سازمان می شود.

هشدارهای فوری

این امر بدون وجود اپلیکیشن حضور و غیاب رایگان غیرممکن بود. هشدارهای پیامکی و همچنین اعلان های اضطراری را می توان هنگام استفاده از سیستم مدیریت دیجیتالی حضور و غیاب به تلفن های همراه ارسال کرد.

گزارشات فوری

به دلیل ماهیت دیجیتالی داده های ذخیره و بازیابی شده، گزارشات حضور و غیاب می تواند فوراً توسط مدیران برنامه حضور و غیاب ایجاد شود. در گذشته، ساعت ها طول می کشید تا گزارش های حضور و غیاب را با مدیریت ارشد به اشتراک گذاشت.

صرفه جویی در وقت

در نتیجه همه مزایای فوق، این سیستم در وقت گران بهای مدیران صرفه جویی می کند. اکنون می توان این وقت را برای بهبود سایر بخش ها صرف کرد.

صرفه جویی در کاغذ و ذخیره سازی

با همه گزارشات و ابزارهای موجود به صورت دیجیتالی، نیازی به چاپ و کپی گزارشات برای ذخیره نیست. این کار باعث صرفه جویی در ضایعات کاغذ می شود و به فضای ذخیره سازی کمتری نیاز دارد.

یکپارچه سازی

ماهیت دیجیتالی نرم افزار حضور و غیاب رایگان امکان ادغام یکپارچه با سایر ابزارها و سخت افزارها را فراهم می آورد. این ارتباط متقابل بین ابزارها امکانات متعددی را در پیشرفت های تحصیلی و اداری باز می کند.

بیشتر بخوانید: بهترین نرم افزار مدیریت سبد سهام

نرم افزار حضور و غیاب رایگان

 

روابط عمومی هلدینگ پرشین سیستم هخامنش

مفتخریم که برای اولین بار در ایران برنامه حضور و غیاب کاملا رایگان را در اختیار شما قرار دهیم. با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های زیر به صفحه اصلی نرم افزار حضور و غیاب وارد شوید. برای دریافت رایگان برنامه با ما تماس بگیرید.

برنامه حضور و غیاب رایگان

نرم افزار حضور و غیاب رایگان

برنامه حضور و غیاب کاملا رایگان

اپلیکیشن حضور و غیاب رایگان

برنامه حضور و غیاب ابری رایگان

سامانه حضور و غیاب رایگان

برنامه ورود و خروج رایگان

نرم افزار ورود و خروج رایگان

برنامه ورود و خروج کاملا رایگان

اپلیکیشن ورود و خروج رایگان

برنامه کارکرد پرسنل کاملا رایگان

سامانه ورود و خروج رایگان

برنامه ورود و خروج ابری رایگان

برنامه کارکرد پرسنل رایگان

اپلیکیشن کارکرد پرسنل رایگان

برنامه کارکرد پرسنل بدون دستگاه رایگان

سامانه کارکرد پرسنل رایگان

برنامه کارکرد پرسنل ابری رایگان

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

نرم افزار لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل کاملا رایگان

اپلیکیشن لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

سامانه لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل ابری رایگان

برنامه خروجی بیمه رایگان

نرم افزار خروجی بیمه رایگان

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل بدون دستگاه رایگان

برنامه خروجی بیمه کاملا رایگان

اپلیکیشن خروجی بیمه رایگان

برنامه خروجی بیمه ابری رایگان

برنامه خروجی بیمه بدون دستگاه رایگان

سامانه خروجی بیمه رایگان

نرم افزار کارکرد پرسنل رایگان

برنامه حضور و غیاب بدون دستگاه رایگان