برنامه ارسال صورتحساب الکترونیک وب رایگان چیست؟

  • صفحه اصلی
  • برنامه ارسال صورتحساب الکترونیک وب رایگان چیست؟

برنامه ارسال صورتحساب الکترونیک وب رایگان چیست و چگونه کار می کند؟ آیا شرکت شما به صورتحساب الکترونیکی روی آورده است؟ اگر می‌خواهید حسابداری شما سازمان‌یافته‌تر و سازگارتر با محیط‌زیست باشد و مطابقت با مقررات حساب‌های پرداختنی را آسان‌تر کند، صورت‌حساب الکترونیکی ممکن است راه‌حلی باشد که به دنبال آن هستید.

بیشتر بخوانید: ۷ برنامه ارسال صورتحساب الکترونیکی رایگان

فاکتور الکترونیکی چیست؟

صورتحساب الکترونیکی یا فاکتور الکترونیکی شکلی از صورتحساب الکترونیکی است که بین یک تاجر/فروشنده و خریدار برای پیگیری جزئیات تراکنش مبادله می شود. این نوع راه حل معمولاً در معاملات B2B یا تجارت به تجارت اعمال می شود.

فاکتورهای الکترونیکی از زمان صدور تا زمان ذخیره اطلاعات در قالب های استاندارد از طریق کانال های دیجیتال تحویل داده می شوند. جایگزینی صورتحساب دستی با نسخه دیجیتال، کارایی را افزایش می دهد و خطاها را به حداقل می رساند.

برنامه صورتحساب الکترونیکی وب رایگان چیست؟

نرم افزار صورتحساب الکترونیکی به طور خودکار اسناد و جزئیات صورتحساب را برای محصولات و خدمات بر اساس فرمت صورتحساب الکترونیکی مناسب ایجاد می کند. پس از تکمیل فاکتور الکترونیکی، می توان آن را در فضای ابری ذخیره کرد یا در سیستم AP خریدار ادغام کرد. این به شرکت‌ها امکان می‌دهد تا گردش کار یکپارچه‌تر، کارآمدتر و سازنده‌تر را اتخاذ کنند.

بیشتر بخوانید: نرم افزار حضور و غیاب کاملا رایگان پرشین سیستم هخامنش

مزایای برنامه ارسال صورتحساب الکترونیک وب رایگان

صورتحساب الکترونیکی راه حل نهایی برای مدیریت و نظارت بر معاملات بین فروشندگان و تامین کنندگان است. سیستم‌های صورت‌حساب الکترونیکی اتوماسیون AP را ارائه می‌کنند و می‌توانند جریان کار را در زمان واقعی ساده‌سازی کنند. این شامل یکپارچه سازی پورتال تامین کننده، تطبیق خودکار فاکتورها و تاییدیه ها و همچنین اتوماسیون (RPA) وظایف معمول است.

نرم افزار صدور صورتحساب الکترونیک رایگان مودیان پرشین مزایای زیر را در اختیار شما قرار می دهد:

دسترسی و راحتی

از آنجایی که تمام داده های کلیدی فاکتورها به طور متمرکز در یک پورتال صورتحساب الکترونیکی یا پایگاه داده سیستم در دسترس هستند، افراد در بخش های مختلف می توانند به اطلاعاتی که برای انجام سریع و راحت وظایف خود نیاز دارند دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: برنامه ورود و خروج ابری رایگان اندروید

نرم افزار صورتحساب الکترونیکی چیست؟

جلوگیری از کلاه برداری

نرم افزار معمولاً به کاربران اجازه می دهد تا لیستی از تأمین کنندگان تأیید شده را برای کسب و کار خود نگه دارند. این نرم افزار صورتحساب الکترونیکی را قادر می سازد تا لیست تایید شده یک شرکت را قبل از صدور فاکتور بررسی کند.

یکی دیگر از ویژگی هایی که از تقلب جلوگیری می کند، نحوه کار سیستم صورتحساب الکترونیکی است. هنگامی که شرکت ها از این فناوری استفاده می کنند، فاکتورها مستقیماً از شرکت صادر کننده به شرکت دریافت کننده می رسد. از آنجایی که انتقال سیستم به سیستم را تسهیل می‌کند، کلاهبرداران نمی‌توانند فاکتورهای الکترونیکی را که به طور خودکار تولید می‌شوند، رهگیری و دستکاری کنند.

بیشتر بخوانید: برنامه مودیان؛ تأثیر این برنامه بر کاهش هزینه های اداری برای سازمان های مالیاتی

پرداخت های به موقع

با نرم افزار صورتحساب الکترونیکی مودیان پرشین می توانید تاخیر در پرداخت را به حداقل برسانید. چنین نرم‌افزاری دید بیشتری را برای همه تراکنش‌ها، از جمله سررسیدهای آینده، فراهم می‌کند. همچنین با اجازه دادن به شما برای تأیید و پرداخت سریعتر محصولات و خدمات، پردازش پرداخت را آسان تر می کند. ایجاد شهرت برای پرداخت به موقع می تواند روابط شما را با شرکت هایی که با آنها کار می کنید تقویت کند.

امنیت پیشرفته

با افزایش جرایم سایبری، مشاغل می توانند از نرم افزار صورتحساب الکترونیکی مودیان پرشین برای افزایش امنیت استفاده کنند. نرم افزار صورتحساب الکترونیکی پرشین  دارای چندین سطح از اقدامات امنیتی برای محافظت از سوابق و اطلاعات محرمانه در برابر هکرها و کلاهبرداران است.

سازگارتر با محیط زیست

سامانه مودیان پرشین با ارسال صورتحساب الکترونیک رایگان به شما امکان می دهد بدون چاپ یک صفحه با فروشندگان و تامین کنندگان خود معامله کنید. فاکتورها به صورت دیجیتالی از شما به آنها منتقل می شود.

بیشتر بخوانید: برنامه مودیان؛ ویژگی ها و عملکردهای کلیدی

کاهش هزینه ها

اتوماسیون فاکتور می تواند هزینه های پردازش و تولید فاکتورهای چاپ شده به صورت دستی را تا ۴۹ درصد کاهش دهد.

انطباق آسان تر و ارزان تر

اطمینان از انطباق با مقررات محلی می تواند یک فرآیند سرسام آور و وقت گیر برای هر کسب و کاری باشد. نرم افزار صورتحساب الکترونیکی پرشین برای تسهیل انطباق طراحی شده است.

به طور کلی سامانه مودیان پرشین مطابق با الزامات نظارتی، به کسب و کارها اجازه می دهد تا سابقه فاکتورهای خود را برای مدت زمان مشخصی نگه دارند، روشی امن برای احراز هویت اسناد با امضای الکترونیکی ارائه می دهد و کاربران را قادر می سازند تا به طور ایمن اطلاعات مربوط به تامین کنندگان را مدیریت کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین نرم افزار مدیریت سهام

صدور رایگان صورتحساب الکترونیک به سامانه مودیان

روابط عمومی هلدینگ پرشین سیستم هخامنش

مفتخریم که برای اولین بار در ایران نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک رایگان به سامانه مودیان را در اختیار شما قرار دهیم. با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های زیر به صفحه اصلی صورتحساب الکترونیک ابری وب رایگان وارد شوید. برای دریافت رایگان برنامه با ما تماس بگیرید.

سامانه مودیان

نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک وب رایگان

برنامه ارسال صورتحساب الکترونیک وب رایگان

سامانه ارسال صورتحساب الکترونیک وب رایگان

نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک ابری رایگان

ارسال صورتحساب الکترونیک وب رایگان

ارسال صورتحساب الکترونیک ابری رایگان

سامانه صورتحساب الکترونیک ابری وب رایگان

نرم افزار صورتحساب الکترونیک ابری وب رایگان

برنامه صورتحساب الکترونیک ابری وب رایگان

صورتحساب الکترونیک ابری وب رایگان

صدور الکترونیک صورتحساب رایگان

ابطال الکترونیک صورتحساب رایگان

برگشت الکترونیک صورتحساب رایگان

اصلاح الکترونیک صورتحساب رایگان

صدور صورتحساب الکترونیک رایگان

سامانه مودیان پرشین

ابطال صورتحساب الکترونیک رایگان

سامانه مودیان پرشین رایگان

برگشت صورتحساب الکترونیک رایگان

سامانه مودیان رایگان پرشین

اصلاح صورتحساب الکترونیک رایگان

سامانه مودیان کاملا رایگان