نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک ابری؛ چالش های صورتحساب

Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image

نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک ابری؛ چالش های صورتحساب

استفاده از نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک ابری به تازگی رواج یافته است. این یک تکنولوژی جدید برای مالیات دهندگان می باشد. شرکت‌ها نیز چندین دهه است که فرآیندهای فاکتور خود را دیجیتالی می‌کنند تا از مزایای واضح بسیاری که ارائه می‌کند استفاده کنند.

نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک ابری

شرکت‌ها چندین دهه است که فرآیندهای صورت‌حساب خود را دیجیتالی می‌کنند تا از مزایای واضح بسیاری که هم در بهبود کارایی تیم‌های مالی محدود به منابع و هم برای ایجاد تلاش‌های گسترده‌تر برای تحول دیجیتال فراهم می‌کند، استفاده کنند. نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک ابری کار را برای مودیان ساده کرده است.

بیشتر بخوانید: سامانه صدور صورتحساب الکترونیک: راه حلی جامع برای سازماندهی مالی

اما موج دستورات ارسال صورت‌حساب الکترونیکی که در حال حاضر در سراسر جهان در حال گسترش است، این موضوع چالش هایی را برای برنامه نویسان این سامانه ایجاد کرده است. با این حال، رویکرد کسب‌وکارها به صورت‌حساب الکترونیکی مثبت است.

چالش صورتحساب الکترونیکی

البته می دانیم که صورتحساب الکترونیکی در مناطق مختلف به معنای چیزهای متفاوتی است. مثلا استفاده از برنامه صدور صورتحساب الکترونیک برای طلا فروشان اجتناب ناپذیر است. در صورتی که شاید سوپر مارکتی که در یک روستا واقع شده احتیاجی به این سامانه نداشته باشد. چرا که تقسیم بندی این برنامه بر اساس درآمد است که مشتریان دارند. اگر درآمد شخص و یا موسسه بیشتر از رقم مورد نظر سازمان مالیاتی باشد افراد موظف به پرداخت مالیات خواهند بود.

بیشتر بخوانید: سامانه ارسال صورتحساب الکترونیک؛ چالش های پیش رو

ذهنیت سنتی

الکترونیکی کردن فاکتورها مانند الکترونیکی کردن سفارشات خرید، اعلامیه های حمل و نقل پیشرفته یا هر معامله تجاری دیگری است.

با این حال، برای اکثر کشورهای جهان، جایی که مالیات بر ارزش افزوده حاکم است، صورتحساب الکترونیکی همیشه پیچیده‌تر و چالش برانگیزتر بوده است. زیرا فاکتور یک سند قانونی برای ممیزی‌های مالیاتی است و بنابراین یکی از بسیار تنظیم‌شده‌ترین اسناد در زنجیره تامین است.

برای شرکت‌های این کشورها، مقررات سخت‌تر می‌تواند به معنای تغییر در فرآیندهای طولانی مدت و همچنین سرمایه‌گذاری در فناوری خاص برای حمایت از الزامات قانونی در هر کشوری باشد که در آن فعالیت می‌کنند.

در نتیجه، شرکت‌ها در پذیرش صورت‌حساب الکترونیکی کند بوده‌اند و در بسیاری از موارد به فناوری‌هایی مانند PDF روی می‌آورند. زیرا حداقل شبیه فرآیندهای آشنای مبتنی بر کاغذ است که قبلاً به آن‌ها عادت کرده‌اند.

ایرادات فایل

در حالی که یک PDF ممکن است به عنوان یک فاکتور الکترونیکی برای اهداف مالیاتی پذیرفته شود، اما مزایای کمی را برای مشاغلی که به طور کامل از صورت‌حساب الکترونیکی استقبال می‌کنند و فرآیند پایان به انتها را خودکار می‌کنند، ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید: سامانه ارسال صورتحساب الکترونیک؛ ۶ دلیل برای استفاده از این برنامه

نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک ابری

نقص های حسابرسی

حسابرسان مالیاتی به درستی در مورد فرمت های صورتحساب الکترونیکی عصبی هستند. زیرا آنها تشخیص می دهند که دستکاری داده های دیجیتال بسیار آسان است و فرصت هایی را برای تقلب مالیاتی فراهم می کند. اطمینان از قوی بودن و قابل بازرسی بودن فرآیندهای صورتحساب الکترونیکی در درازمدت، چالشی واقعی پیش روی کسب و کارهایی است که این تغییر را انجام می دهند.

در حالی که بسیاری از شرکت‌ها فکر می‌کنند که ممکن است قبلاً از صورت‌حساب الکترونیکی با تغییر از کاغذ به فایل‌های PDF استقبال کرده باشند، همانطور که در اینجا دیدیم، مزایای واقعی را فقط می‌توان با خودکارسازی کامل فرآیندهای صورت‌حساب به‌صورت سرتاسری به‌دست آورد.

بهبودهای عملیاتی، افزایش بهره وری، صرفه جویی در هزینه و مزایای جریان نقدی نهایی که با اتوماسیون کامل همراه است؛ به ویژه برای مشاغل چند ملیتی که در سیستم های مالیات بر ارزش افزوده متعدد فعالیت می کنند، واضح و قانع کننده هستند.

بیشتر بخوانید: ارسال صورتحساب الکترونیک؛ مزایای این برنامه برای خریداران و تامین کنندگان

استفاده از سامانه اجباری است

در شماره بعدی مقاله پنج دلیل بسیار خوب برای تغییر به صورت‌حساب الکترونیکی عنوان خواهیم کرد. به این ترتیب یافتن دلیل خوبی برای عدم تغییر و خودکارسازی کامل فرآیند صورت‌حساب برای مدیران مالی، به‌طور فزاینده‌ای دشوار می‌شود.

سازمان‌هایی که عقب‌مانده هستند، فرصت‌های ارائه شده با ساده‌سازی و حذف هزینه‌های عملیاتی را از دست می‌دهند و در عین حال جریان نقدی را افزایش می‌دهند. و البته خطر از دست دادن مزیت رقابتی شما در مقابل شرکت‌هایی است که قبلاً از این مزایا بهره می‌برند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه سامانه مودیان پرشین می تواند به شرکت شما کمک کند تا بر موج الزامات صورتحساب الکترونیکی قریب الوقوع سوار شود و مزایای عملیاتی زیادی را که در اینجا مورد بحث قرار داده ایم را درک کند، لطفاً با ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: بهترین برنامه مدیریت سهام

ارسال صورتحساب الکترونیک ابری

روابط عمومی هلدینگ پرشین سیستم هخامنش

مفتخریم که نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک به سامانه مودیان را در اختیار شما قرار دهیم. با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های زیر به صفحه اصلی سامانه مودیان پرشین وارد شوید. برای دریافت برنامه با ما تماس بگیرید.

سامانه مودیان

نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک

برنامه ارسال صورتحساب الکترونیک

سامانه ارسال صورتحساب الکترونیک

سیستم ارسال صورتحساب الکترونیک

نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک ابری

اتوماسیون ارسال صورتحساب الکترونیک ابری

ارسال صورتحساب الکترونیک

ارسال صورتحساب الکترونیک ابری

سامانه صورتحساب الکترونیک ابری

صورتحساب الکترونیک

ارسال الکترونیک صورتحساب

ابطال الکترونیک صورتحساب رایگان

سامانه مودیان رایگان

صدور صورتحساب الکترونیک رایگان

سامانه صدور صورتحساب الکترونیک رایگان

مدیریت صورتحساب الکترونیک

برنامه مودیان پرشین

سامانه مودیان پرشین

تماس با پرشین سیستم هخامنش

برای اطلاعات بیشتر با شرکت ما تماس بگیرید

Image-HasTech