برنامه حضور و غیاب رایگان و قوانین مرتبط با اشتغال

  • صفحه اصلی
  • برنامه حضور و غیاب رایگان و قوانین مرتبط با اشتغال

برنامه مدیریت حضور و غیاب رایگان پرشین چند قانون مرتبط با اشتغال مانند: قانون حداقل دستمزد، تعداد ساعاتی را که یک کارمند مجاز به کار در روز در یک کارخانه یا سازمان است و … را مشخص می کند.

کارکنانی که از آنها خواسته می شود هر ساعت اضافه و بیش از ساعات تعیین شده کار کنند، حق دریافت اضافه کاری یا جبران خسارت را دارند. نرم افزار مدیریت حضور و غیاب رایگان و استفاده از آن، قوانین و حقوق مربوط به یک کارمند مجاز به کار در یک کارخانه یا سازمان را مشخص می کند.

بنابراین، نظارت بر تعداد کل ساعات کار هر کارمند در سازمان برای ادارات منابع انسانی بسیار مهم می شود.

مدیریت حضور و غیاب یکی از اصلی ترین عملکردهای مدیران و صاحبان مشاغل است. در این راه استفاده از سامانه حضور و غیاب ابری رایگان لازم و ضروی است. زیرا به سازمان ها کمک می کند تا زمان کاری کارمندان را کنترل و مدیریت کرده و فرهنگ شادی و اطمینان شغلی ایجاد کنند. سابقه حضور خوب کارمندان نشان دهنده یک محیط کار سالم است. در حالی که باید توجه داشته باشید که حضور ضعیف کارکنان، زنگ خطر کار مدیریت را به صدا در می آورد.

ضرورت استفاده از برنامه حضور و غیاب رایگان

حضور و غیاب و مدیریت آن بدون توجه به اندازه و صنعت، بخشی جدایی ناپذیر در هر شرکت است. داده های جمع آوری شده از طریق سیستم مدیریت  و نرم افزار های حضور و غیاب به سازمان ها کمک می کند تا درک کنند که آیا تجارت در مسیر صحیحی قرار دارد یا خیر. کارمندان دارایی اصلی شرکت هستند. از این رو، تنظیم فرآیندی که بتواند دقیقاً زمانی را که هر یک از کارمندان ارائه می دهد ردیابی کند، امری حیاتی است.

برنامه ورود و خروج رایگان راهی برای درک سطح انگیزه کارکنان است و بینش بسیار خوبی برای توسعه و یادگیری فراهم می کند. این بینش ها بیشتر شرکت ها را به کار در جهت افزایش بهره وری که منجر به رشد بالاتر می شود، باز می گرداند. نظارت بر حضور نه تنها برای انطباق قانونی بلکه برای محاسبه حقوق/دستمزد نیز مهم است.

اهمیت نرم افزار حضور و غیاب رایگان

برنامه مدیریت حضور و غیاب رایگان فقط در زمان واقعی موثر است. امروزه ردیابی حضور و غیاب جهشی جدید با مکانیسم و علامت گذاری جغرافیایی برداشته است که به کارمندان اجازه می دهد حضور و غیاب را هنگام حرکت علامت گذاری کنند. اطلاعات حضور و غیاب بدون زحمت جمع آوری شده و با خیال راحت در فضای ابری ذخیره می شود و مستقیماً با سیستم حقوق و دستمزد تلفیق می شود.

امروزه سازمان ها به اهمیت اتوماسیون کارهای روزمره منابع انسانی با راه حل های نرم افزاری منابع انسانی تکامل یافته پی می برند. شرکت ها از فناوری ساده سازی عملکردهای منابع انسانی برای کارآیی و دقت بهتر استفاده می کنند.

امروزه روش های قدیمی مانند ثبت نام حضور و غیاب یا دستگاه های دستی پانچ منسوخ شده است. دیگر نرم افزارهای هوشمند با قیمت مناسب در بازار در دسترس است. پرشین سیستم نرم افزار حضور و غیاب را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد.

ویژگی های لازم برای نرم افزار حضور و غیاب چیست؟

در این بخش باید بدانید که ویژگی های مهمی که باید برنامه ورود و خروج داشته باشد کدامند:

ردیابی دقیق ساعت ورود و خروج

برنامه ریزی انعطاف پذیر کارمندان

مدیریت غیبت

ادغام حقوق و دستمزد

پشتیبانی از موبایل و ابر

سلف سرویس کارمند

پیکربندی سیاست جامع

از بین بردن سیستم پانچ

ثبت کامل گزارش ها

خروجی لیست بیمه

دسترسی به خروجی pdf

مزایای برنامه حضور و غیاب رایگان پرشین سیستم

مزایای برنامه حضور و غیاب رایگان پرشین سیستم

اجازه دهید برخی از مزایای نرم افزار حضور و غیاب رایگان را بررسی کنیم:

قابلیت دسترسی به موبایل:

نرم افزار کارکرد پرسنل رایگان تمام داده ها را ثبت و ضبط می کند. این داده ها به طور گسترده توسط منابع انسانی و مدیران مربوطه کارکنان برای نظارت بر در دسترس بودن منابع در هر روز یا هفته مشخص استفاده می شود. داده ها را می توان به صورت زمان واقعی از هر کجا، هر زمان و از هر سیستمی بررسی کرد. زیرا این نرم افزار مدرن مبتنی بر ابر است و نیازی به نصب آنها در سیستم هر کارمند نیست.

برنامه های کاری از راه دور و انعطاف پذیر از دیگر مزایای بارز نرم افزار حضور و غیاب رایگان آنلاین است. کارکنانی که به مکان مشتری مراجعه می کنند یا دور از محل کار دفتر کار می کنند به راحتی می توانند حضور خود را با استفاده از دستگاه های تلفن همراه خود مشخص کنند.

دقت و قابلیت اطمینان:

از بخش حقوق و دستمزد نرم افزار حضور و غیاب برای پردازش حقوق و دستمزد ماهانه و اضافه کار کارمندان استفاده می کند. آنها می توانند جزئیات حضور و غیاب کارمندان و گزارش های اضافه کاری را برای محاسبه دقیق دستمزد ماه پرداخت کنند.

انعطاف پذیری:

کارمندان می توانند حضور خود را در پایان ماه محاسبه کنند. تأییدات مربوط به قاعده مند سازی یا برگشت از دست دادن حقوق یا اضافه کاری را می توان به صورت آنلاین از طریق گردش کار هوشمند هدایت شده به مدیر مربوطه دریافت کرد. همچنین به مدیران اجازه داده می شود که از طرف اعضای تیم خود حضور را علامت گذاری کنند.

یکپارچه سازی:

همراه با یکپارچه سازی در لیست حقوق و دستمزد، نرم افزار حضور و غیاب به سیستم های مدیریت پیوند می خورد. جایی که کارمندان می توانند درخواست مرخصی کنند.

امنیت داده ها:

با استفاده از نرم افزار خروجی لیست بیمه رایگان کارآمد، سازمان ها می توانند با خیال راحت و بدون هیچ گونه مداخله دستی، داده های خود را در فضای ابری ذخیره کنند. این سیستم به سازمان ها کمک می کند تا از ورود غیر مجاز افراد به محل کار جلوگیری شود.

انطباق با قانون:

نرم افزار حضور و غیاب رایگان مطابق با قانون است. گزارش حضور و غیاب می تواند برای هر دوره در هر زمان برای هر گونه حسابرسی یا بازرسی توسط مقامات دولتی یا حسابرسان داخلی یا خارجی تهیه شود.

مقرون به صرفه و بدون خطا:

نرم افزار حضور و غیاب پرشین سیستم هخامنش کاملا رایگان است. داده های گرفته شده از طریق سیستم نیز در مقایسه با فرایند دستی دقیق است.

تجزیه و تحلیل در مورد حضور و غیاب

با استفاده از نرم افزار حضور و غیاب، سازمان ها می توانند گزارش ها و بینش هایی در زمان واقعی برای تصمیم گیری بهتر مدیریت دریافت کنند. مدیریت می تواند به سرعت و تنها با چند کلیک نمای کلی از حضور کارمندان را بدست آورد.

مدیران می توانند حضور کارمندان را در هر زمانی کنترل کنند تا دقت و نظم را تحت نظر داشته باشند. داده ها را می توان در گزارش ارزیابی هر یک از کارمندان برای ردیابی بهره وری بر اساس واقعیات گنجانید. این نرم افزار همچنین اجازه می دهد داشبوردهای حضور و غیاب سفارشی برای مراجعه به مدیریت ایجاد کنید.

نرم افزار حضور و غیاب به سازمان ها در تصمیم گیری استراتژیک کمک می کند. مدیریت حضور و غیاب همه جوانب را با سادگی، دقت و کارایی مدیریت می کند.

بیشتر بخوانید: بهترین نرم افزار مدیریت سبد سهام

نرم افزار حضور و غیاب رایگان

 

روابط عمومی هلدینگ پرشین سیستم هخامنش

مفتخریم که برای اولین بار در ایران برنامه حضور و غیاب کاملا رایگان را در اختیار شما قرار دهیم. با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های زیر به صفحه اصلی نرم افزار حضور و غیاب وارد شوید. برای دریافت رایگان برنامه با ما تماس بگیرید.

برنامه حضور و غیاب رایگان

نرم افزار حضور و غیاب رایگان

برنامه حضور و غیاب کاملا رایگان

اپلیکیشن حضور و غیاب رایگان

برنامه حضور و غیاب ابری رایگان

سامانه حضور و غیاب رایگان

برنامه ورود و خروج رایگان

نرم افزار ورود و خروج رایگان

برنامه ورود و خروج کاملا رایگان

اپلیکیشن ورود و خروج رایگان

برنامه کارکرد پرسنل کاملا رایگان

سامانه ورود و خروج رایگان

برنامه ورود و خروج ابری رایگان

برنامه کارکرد پرسنل رایگان

اپلیکیشن کارکرد پرسنل رایگان

برنامه کارکرد پرسنل بدون دستگاه رایگان

سامانه کارکرد پرسنل رایگان

برنامه کارکرد پرسنل ابری رایگان

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

نرم افزار لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل کاملا رایگان

اپلیکیشن لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

سامانه لیست بیمه ماهانه پرسنل رایگان

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل ابری رایگان

برنامه خروجی بیمه رایگان

نرم افزار خروجی بیمه رایگان

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل بدون دستگاه رایگان

برنامه خروجی بیمه کاملا رایگان

اپلیکیشن خروجی بیمه رایگان

برنامه خروجی بیمه ابری رایگان

برنامه خروجی بیمه بدون دستگاه رایگان

سامانه خروجی بیمه رایگان

نرم افزار کارکرد پرسنل رایگان

برنامه حضور و غیاب بدون دستگاه رایگان