شش مزیت نرم‌افزار حضورغیاب پرشین برای ردیابی حضور و غیاب کارکنان

  • صفحه اصلی
  • شش مزیت نرم‌افزار حضورغیاب پرشین برای ردیابی حضور و غیاب کارکنان

اگر مدیری هستید که بر کارمندان ساعتی بر خرده‌فروشی، مهمان‌داری، رستوران یا فضای کارگر شیفتی و یا ماموریت های دورکاری نظارت می‌کند، در اینجا شش مزیت استفاده از نرم‌افزار حضور و غیاب پرشین برای ردیابی حضورغیاب کارکنان آورده شده است.

شش مزیت نرم‌افزار حضور و غیاب پرشین

در این محتوا در مورد فواید و مزایای برنامه حضورغیاب پرشین سیستم هخامنش اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهد:

از کارت زدن جای دیگری جلوگیری کنید

دوران دزدی زمان که به راحتی قابل تغییر است، گذشته است. با تأیید عکس الکترونیکی از خطر کارت زدن دوستان خودداری کنید. این راه حل شامل رمزهای عبور منحصر به فرد و تأیید عکس برای هر ساعت ورودی و خروجی است. بنابراین مدیران می توانند فرد مناسب را برای شیفت مناسب ببینند.

بیشتر بخوانید: ارسال صورتحساب ابری رایگان؛ فواید برنامه برای مالیات دهندگان و دولت ها

وقفه های غیرمجاز و زمان های ساعت را کنترل کنید

استراحت های برنامه ریزی نشده یا کار بیش از زمان تعیین شده یک عمل پرهزینه است. که بیش از سود تأثیر دارد و بر اعضای تیم تأثیر ضعیفی می گذارد. وقتی یک کارمند یک استراحت طولانی‌تر یا بدون برنامه‌ریزی می‌کند، بقیه اعضای تیم باید استراحت را جبران کنند. دیرتر استراحت کنند، یا بدتر از آن: برای اطمینان از پوشش مناسب، یک استراحت را به طور کامل از دست بدهند.

استفاده از برنامه حضور و غیاب به شما این امکان را می‌دهد که هزینه‌ها را مدیریت کرده و از روحیه تیم خود محافظت کنید. سپس مطمئن شوید که کارمندان در زمان برنامه‌ریزی وارد و خارج می‌شوند.

برنامه حضورغیاب: از دقت مکان با GPS اطمینان حاصل کنید

شکل دیگری از دزدی زمان زمانی است که کارمندان در زمان حضور در جایی که می‌گویند نیستند. یک مثال زمانی است که شما کارمندانی در جاده یا در یک محل کار از راه دور دارید. با ردیابی GPS، می توانید ببینید که آنها در مکان مناسبی هستند که هنگام ورود و خروج از آن استفاده می کنند.

برنامه ورود و خروج پرشین بر اساس مکان و تیم ها تفکیک شده است. بنابراین هر مدیر می تواند تیم خود را مشاهده کند و مطمئن شود که همه در جایی هستند که برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: ۷ برنامه ارسال صورتحساب الکترونیکی رایگان

شش مزیت نرم‌افزار حضور و غیاب رایگان پرشین

برنامه حضورغیاب: از هزینه های اضافه کاری غیر ضروری خودداری کنید

در آغاز سال ۲۰۲۰، به عنوان مثال ۱٫۳ میلیون کارگر آمریکایی واجد شرایط پرداخت اضافه کاری بر اساس قانون استانداردهای کار منصفانه (FLSA) شدند. برای محافظت از خود در برابر جریمه های مالی، باید مطمئن شوید که از مقررات و قوانین برنامه کاری پیروی می کنید.

سامانه حضورغیاب می‌تواند به شما یا مدیرانتان هشدارهایی را هنگام نزدیک شدن به اضافه کاری ارسال کند تا بتوانید از پرداخت غیرضروری آن هزینه‌های اضافی جلوگیری کنید.

بیشتر بخوانید: ۱۰ اصل اساسی مدیریت موثر اسناد برای شرکت های بیوتکنولوژی

حضور و غیاب کارمندان در زمان واقعی را مشاهده کنید

تیم شما چگونه می‌تواند خدمات نمونه‌ای به مشتریان ارائه دهد، وقتی کسی همیشه دیر می‌آید یا از شیفت‌ها می‌گذرد؟

غیبت نه تنها بر تجربه مشتری تأثیر می گذارد، بلکه بر روی نتیجه شما نیز تأثیر می گذارد. برای هر کارمند ساعتی، غیبت غیرمنتظره تقریباً ۲۰۰ میلیون تومان در سال هزینه دارد. غیبت بخشی از تجارت است، اما می توان آنها را کنترل و از آنها جلوگیری کرد.

کلید موفقیت به عنوان یک مدیر، فعال بودن است. آیا کارمندانی هستند که معمولا دیر سر کار می آیند؟ ساعت را زودتر از موعد می زنند؟ استراحت های طولانی تری دارند؟ از عملکرد و عادات کارکنان در زمان واقعی مطلع باشید.

با اپلیکیشن حضور و غیاب، مدیران به راحتی می توانند حضورغیاب را در حال حرکت پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: مدیریت اسناد دیجیتال (DM) و بهبود مدیریت ارتباط با مشتری

برنامه حضورغیاب: بهره وری و تقاضای کارکنان را درک کنید

با توجه به افزایش تقاضای مشتری، مهم است که مطمئن شوید کارکنان با نوسانات مطابقت دارند.

مشکل این است که اکثر خرده فروشان مطمئن نیستند که چگونه میزان بهینه کارکنان را تعیین کنند. ممکن است وسوسه شوید که غریزه خود را دنبال کنید و بر اساس برنامه زمانی که انتظار دارید دوره های پرمشغله ای دارید، عمل کنید. اما چرا این همه چیز را به شانس واگذار می کنیم؟

زمان‌بندی نباید یک بازی حدس‌زنی باشد، اما به بازی بدون سیستم تبدیل می‌شود. وقتی به طور سیستماتیک به کارمندان نزدیک می شوید، می توانید تا ۲۰ درصد درآمد اضافه کنید.

با استفاده از نرم افزار حضورغیاب بر اساس داده های زمان واقعی تصمیمات درستی بگیرید. برنامه ورود و خروج ابری نسبت بهره‌وری به ازای هر کارمند را ارائه می‌کند. بنابراین مدیران می‌دانند که هر کارمند در بازه‌های زمانی مشخص، چند فروش را می‌تواند انجام دهد. مدیران می توانند در یک نگاه تعداد کارکنان توصیه شده را بر اساس روز و ساعت، بدون حدس و گمان ببینند.

بیشتر بخوانید: بهترین نرم افزار مدیریت سهام

شش مزیت نرم‌افزار حضورغیاب پرشین

روابط عمومی هلدینگ پرشین سیستم هخامنش

مفتخریم که برنامه حضور و غیاب را در اختیار شما قرار دهیم. با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های زیر به صفحه اصلی نرم افزار حضور و غیاب وارد شوید. برای دریافت برنامه با ما تماس بگیرید.

برنامه حضور و غیاب

نرم افزار حضور و غیاب

اپلیکیشن حضور و غیاب

برنامه حضور و غیاب ابری

سامانه حضور و غیاب

برنامه ورود و خروج

نرم افزار ورود و خروج

اپلیکیشن ورود و خروج

برنامه کارکرد پرسنل

سامانه ورود و خروج

برنامه ورود و خروج ابری

برنامه کارکرد پرسنل

اپلیکیشن کارکرد پرسنل

برنامه کارکرد پرسنل بدون دستگاه

سامانه کارکرد پرسنل

برنامه کارکرد پرسنل ابری

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل

نرم افزار لیست بیمه ماهانه پرسنل

اپلیکیشن لیست بیمه ماهانه پرسنل

سامانه لیست بیمه ماهانه پرسنل

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل ابری

برنامه خروجی بیمه

نرم افزار خروجی بیمه

برنامه لیست بیمه ماهانه پرسنل بدون دستگاه

برنامه خروجی بیمه

اپلیکیشن خروجی بیمه

برنامه خروجی بیمه ابری

برنامه خروجی بیمه بدون دستگاه

سامانه خروجی بیمه

نرم افزار کارکرد پرسنل

برنامه حضور و غیاب بدون دستگاه