شبکه اطلاعات امور نمایندگان

شبکه اطلاعات امور نمایندگان

سامانه اطلاعات امور نمایندگان با هدف تسهیل در فرآیند انتخاب و معرفی افراد شایسته برای انتصاب در مناصب مدیریتی طراحی و توسعه یافته است. این سامانه با تقسیم‌بندی به دو بخش اصلی پنل کاربر و پنل ادمین، به کاربران و مدیران امکان مدیریت جامع اطلاعات و فرآیندهای مرتبط با نمایندگان را می‌دهد. این سامانه از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار است و امکان افزودن ماژول‌های اختصاصی نظیر تذکر، سوال، امور تقنینی، قانون‌گذاری، مستندات و منابع، حوزه دفتر و امور نظارتی به آن وجود دارد. این ویژگی باعث می‌شود که سامانه به‌طور دقیق مطابق با نیازهای کاربران و مدیران بهینه‌سازی شود. سامانه اطلاعات امور نمایندگان، یک راهکار جامع و کامل است که به‌طور خاص برای سازمان‌ها و نهادهای مدیریتی طراحی شده است تا فرآیندهای مربوط به انتخاب و ارزیابی نمایندگان را بهبود ببخشد و شفافیت در این حوزه را افزایش دهد.

Icon

پنل کاربر

در این بخش، کاربران می‌توانند اطلاعات کاملی از خود را مشاهده و مدیریت کنند، از جمله: -اطلاعات فردی -سوابق تحصیلی -وضعیت نظام وظیفه -سوابق شغلی -سوابق فرهنگی و اجتماعی -سوابق سیاسی و علمی پژوهشی -مهارت‌ها و وعده‌های انتخاباتی -ایثارگری و اطلاعات مالی

Icon Icon Icon
Icon

پنل ادمین

مدیران سامانه می‌توانند به ماژول‌های متنوعی دسترسی داشته باشند که شامل: پیشخوان مدیریتی و پشتیبانی استان‌ها -مدیریت پنل -ایثارگری و تقسیم‌بندی استان‌ها -مدیریت محتوا و نمایندگان -مدیریت محل و زمان‌بندی -آزمون‌ها -گزارش تخلفات و ارتباطات مردمی -گزارش‌گیری ثبت‌نام‌ها و پروفایل‌های نمایندگان -بانک اطلاعاتی جامع

Icon Icon Icon

سامانه به دو بخش اصلی تقسیم می‌شود: پنل کاربر و پنل ادمین. هر بخش امکانات و ماژول‌های مخصوص به خود را برای مدیریت بهتر اطلاعات نمایندگان دارد.
در پنل کاربر می‌توانید اطلاعات فردی، سوابق تحصیلی، سوابق شغلی، سوابق فرهنگی و اجتماعی، سوابق سیاسی و علمی پژوهشی، مهارت‌ها، ایثارگری و اطلاعات مالی را مشاهده کنید.
در پنل ادمین، مدیران می‌توانند به ماژول‌هایی مانند پیشخوان مدیریتی، پشتیبانی استان‌ها، مدیریت محتوا، تقسیم‌بندی استان‌ها، مدیریت محل آزمون‌ها، گزارش تخلفات، گزارش‌گیری و بانک اطلاعاتی دسترسی داشته باشند.
بله، سامانه به‌گونه‌ای طراحی شده که امکان افزودن ماژول‌های اختصاصی نظیر تذکر، سوال، امور تقنینی، قانون‌گذاری، مستندات و منابع، حوزه دفتر و امور نظارتی وجود دارد.
بله، این سامانه به‌گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند برای نهادهای دولتی و خصوصی که به مدیریت اطلاعات نمایندگان یا افراد شایسته در مناصب مدیریتی نیاز دارند، مناسب باشد.
بله، سامانه انعطاف‌پذیری بالایی دارد و امکان سفارشی‌سازی ماژول‌ها و امکانات آن مطابق با نیازهای خاص سازمان یا نهاد شما وجود دارد.

نظرات شما

نظرات شما درباره پرشین سیستم

سامانه اطلاعات امور نمایندگان به ما کمک کرد تا فرآیند انتخاب و ارزیابی نمایندگان را با دقت و سرعت بیشتری انجام دهیم. ماژول‌های متنوع این سامانه نیازهای ما را به خوبی پوشش می‌دهد.

Icon

مهدی رضوی

Icon

امکان مشاهده و مدیریت سوابق و اطلاعات نمایندگان از طریق پنل کاربری، بسیار ساده و کارآمد است. این سامانه توانسته کارهای ما را به شکل قابل‌توجهی بهبود بخشد.

Icon

فاطمه عباسی

Icon

پشتیبانی از استان‌ها و مدیریت محلی از طریق پنل ادمین بسیار عالی است. گزارش‌گیری‌های دقیق و دسترسی به اطلاعات ثبت‌نام و آزمون‌ها به ما کمک کرده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن تصمیمات مناسبی بگیریم.

Icon

علی نیک‌پور

Icon

با استفاده از این سامانه، ما توانستیم اطلاعات کاملی از سوابق شغلی، تحصیلی و ایثارگری نمایندگان را به‌راحتی مدیریت کنیم. انعطاف‌پذیری سامانه در اضافه کردن ماژول‌های جدید، آن را برای نیازهای ما ایده‌آل کرده است.

Icon

سارا حسینی

Icon

سامانه اطلاعات امور نمایندگان به‌طور قابل‌توجهی در بهبود شفافیت و دقت در ارزیابی نمایندگان موثر بوده است. ماژول‌های اضافی نظیر امور تقنینی و قانون‌گذاری نیز بسیار کاربردی هستند.

Icon

حسن کریمی

Icon
مشتریان ما

نمونه ای از مشتریانی که سالها افتخار همکاری با آنهارا داشته ایم

امروز به ما بپیوندید

کاشی سرامیک سینا

ایران خودرو

سایپا

لبنیات پاک

گوهر حدید سیرجان

غلتک سازان سپاهان

Image-HasTech Image-HasTech Image-HasTech Image-HasTech

مقالات

ارسال صورتحساب الکترونیک، اهمیت نرخ مالیات و اداره مالیات

برای تقویت رشد و توسعه اقتصادی، دولت ها به منابع مالی پایدار برای برنامه های اجتماعی و سرمایه گذاری های عمومی و تعیین نرخ مالیات نیاز دارند. برای این منظور باید برنامه هایی برای ارسال صورتحساب الکترونیک وجود داشته باشد. ارسال صورتحساب الکترونیک برنامه های ارائه دهنده بهداشت، آموزش، زیرساخت ها و سایر خدمات برای […]

ادامه مطلب

چرا نرم افزار حضور و غیاب ابری بهتر است؟

در این محتوا در مورد مزایای برنامه های حضور و غیاب کارمندان مبتنی بر ابر صحبت می کنیم. به نظر شما چرا بهتر است که از نرم افزار حضور و غیاب ابری استفاده کنیم؟ نرم افزار حضور و غیاب ابری در محتوای بیشماری در مورد مزایای حضور و غیاب مبتنی بر ابر صحبت کرده ایم. […]

ادامه مطلب

سامانه صورتحساب الکترونیک ابری و ارتقای پایداری زیست محیطی

سامانه صورتحساب الکترونیک ابری به فرآیند ایجاد، ارسال، دریافت و ذخیره فاکتورها به صورت الکترونیکی از طریق پلتفرم های مبتنی بر ابر اشاره دارد. درک سامانه صورتحساب الکترونیک ابری سامانه صورتحساب الکترونیک ابری نیاز به اسناد کاغذی، ذخیره سازی فیزیکی و پردازش دستی را از بین می برد. با استفاده از فناوری ابری، کسب‌وکارها می‌توانند […]

ادامه مطلب
تماس با پرشین سیستم

برای اطلاعات بیشتر با شرکت ما تماس بگیرید

Image-HasTech