سامانه تیکتینگ و پشتیبانی مشتریان

سامانه تیکتینگ و پشتیبانی مشتریان

سامانه تیکتینگ یک راهکار جامع برای مدیریت درخواست‌ها، مشکلات و پشتیبانی کاربران است. با سه پنل مجزا (ادمین، کاربران و پشتیبانی)، این سامانه به شما کمک می‌کند تا به راحتی تمامی درخواست‌های مشتریان و تیم‌ها را پیگیری و مدیریت کنید.

Icon

مدیریت کاربران و ثبت تاریخچه فعالیت‌ها

امکان افزودن، ویرایش و حذف کاربران با اطلاعات کامل شامل نام، ایمیل، شماره تماس و نقش کاربری. ثبت و نگهداری تاریخچه کامل فعالیت‌ها و تعاملات هر کاربر با سیستم.

Icon Icon Icon
Icon

تخصیص دسترسی

تعیین سطح دسترسی‌های متفاوت برای کاربران به‌عنوان ادمین، پشتیبان یا مدیر کاربر. این دسترسی به گونه ای است که پس از تایید ادمین تیکت های کاربران ارسال می شود.

Icon Icon Icon
Icon

گزارش فعالیت‌ها

تهیه گزارش‌های جامع از عملکرد دپارتمان‌های پشتیبانی و فعالیت‌های کاربران. مشاهده اطلاعات کامل کاربران شامل IP، مرورگر، سیستم عامل و سایر جزئیات.

Icon Icon Icon
Icon

مدیریت و فیلتر تیکت‌ها

مشاهده و مدیریت تیکت‌هایی که به دپارتمان‌های پشتیبانی مربوط می‌شوند، امکان پاسخ‌دهی و تغییر وضعیت تیکت‌ها. قابلیت فیلتر کردن تیکت‌ها بر اساس شماره تیکت، نام کاربر، وضعیت و سایر پارامترها.

Icon Icon Icon
Icon

بارگذاری فایل و خروجی اکسل

قابلیت بارگذاری فایل‌های مرتبط با تیکت تا حجم 100MB. امکان استخراج لیست کاربران و اطلاعات مربوطه برای گزارش‌گیری و تحلیل در قالب فایل اکسل.

Icon Icon Icon

چرا سامانه تیکتینگ و پشتیبانی مشتریان پرشین سیستم؟

این سامانه برای شرکت‌ها و سازمان‌هایی طراحی شده است که نیاز به مدیریت درخواست‌ها و تیکت‌های پشتیبانی دارند. کاربران نهایی، مدیران سیستم (ادمین) و پشتیبانان می‌توانند از سامانه استفاده کنند.
کاربران می‌توانند پس از ورود به پنل خود، تیکت جدیدی ایجاد کنند. کافی است وارد بخش ارسال تیکت شوید، موضوع، دپارتمان مربوطه و اولویت تیکت را مشخص کنید و در صورت نیاز، فایل‌های مرتبط را بارگذاری نمایید.
بله، کاربران می‌توانند هنگام ایجاد یا پاسخ به تیکت، فایل‌هایی را تا حجم 100MB بارگذاری کنند.
بله، سامانه تیکتینگ امکانات پیشرفته‌ای برای تهیه گزارش از فعالیت‌های کاربران و دپارتمان‌های پشتیبانی دارد. این گزارش‌ها شامل جزئیات کامل از عملکرد کاربران، IP آن‌ها، مرورگر و سایر اطلاعات هستند.
از طریق پنل ادمین، شما می‌توانید سطوح دسترسی کاربران را بر اساس نیاز سازمان به راحتی تنظیم کنید. همچنین امکان تعریف گروه‌های دسترسی و تخصیص نقش‌های مختلف به کاربران وجود دارد.
بله، شما می‌توانید لیست کامل کاربران و اطلاعات مرتبط با آن‌ها را به‌صورت فایل اکسل استخراج کنید تا بتوانید از آن‌ها در تحلیل‌ها و گزارش‌های خود استفاده کنید.

نظرات شما

نظرات شما درباره پرشین سیستم

سامانه تیکتینگ به ما کمک کرد تا مدیریت درخواست‌ها و مشکلات را به شکلی سازمان‌یافته و سریع انجام دهیم. امکانات متنوع این سامانه، از جمله ثبت تیکت دو طرفه و گزارش‌گیری، باعث شده تا تیم پشتیبانی ما بتواند به بهترین شکل به مشتریان پاسخ دهد.

Icon

علی رضایی

Icon

از زمانی که از سامانه تیکتینگ استفاده می‌کنیم، حجم کارها به‌طور چشمگیری کاهش یافته و پیگیری تیکت‌ها بسیار راحت‌تر شده است. امکانات پیشرفته‌ای که در این سامانه قرار دارد، باعث بهبود عملکرد و افزایش بهره‌وری تیم پشتیبانی ما شده است.

Icon

سارا محمودی

Icon

این سامانه به ما کمک کرد تا از همان روزهای ابتدایی، مشکلات و درخواست‌های کاربران خود را به شکل بهینه مدیریت کنیم. دسترسی به تاریخچه فعالیت‌ها و امکان بارگذاری فایل‌ها برای هر تیکت، بسیار مفید و کاربردی است.

Icon

محمد کریمی

Icon

سامانه تیکتینگ به ما این امکان را داد که با دقت بیشتری تیکت‌ها را پیگیری کنیم و با گزارش‌گیری دقیق، عملکرد دپارتمان‌های مختلف را بهبود بخشیم. سیستم اعلان‌ها و امکان مشاهده تیکت‌های منتظر تایید، بسیار کارآمد است.

Icon

حسین یگانه

Icon
مشتریان ما

نمونه ای از مشتریانی که سالها افتخار همکاری با آنهارا داشته ایم

امروز به ما بپیوندید

کاشی سرامیک سینا

ایران خودرو

سایپا

لبنیات پاک

گوهر حدید سیرجان

غلتک سازان سپاهان

Image-HasTech Image-HasTech Image-HasTech Image-HasTech

مقالات

ارسال صورتحساب الکترونیک، اهمیت نرخ مالیات و اداره مالیات

برای تقویت رشد و توسعه اقتصادی، دولت ها به منابع مالی پایدار برای برنامه های اجتماعی و سرمایه گذاری های عمومی و تعیین نرخ مالیات نیاز دارند. برای این منظور باید برنامه هایی برای ارسال صورتحساب الکترونیک وجود داشته باشد. ارسال صورتحساب الکترونیک برنامه های ارائه دهنده بهداشت، آموزش، زیرساخت ها و سایر خدمات برای […]

ادامه مطلب

چرا نرم افزار حضور و غیاب ابری بهتر است؟

در این محتوا در مورد مزایای برنامه های حضور و غیاب کارمندان مبتنی بر ابر صحبت می کنیم. به نظر شما چرا بهتر است که از نرم افزار حضور و غیاب ابری استفاده کنیم؟ نرم افزار حضور و غیاب ابری در محتوای بیشماری در مورد مزایای حضور و غیاب مبتنی بر ابر صحبت کرده ایم. […]

ادامه مطلب

سامانه صورتحساب الکترونیک ابری و ارتقای پایداری زیست محیطی

سامانه صورتحساب الکترونیک ابری به فرآیند ایجاد، ارسال، دریافت و ذخیره فاکتورها به صورت الکترونیکی از طریق پلتفرم های مبتنی بر ابر اشاره دارد. درک سامانه صورتحساب الکترونیک ابری سامانه صورتحساب الکترونیک ابری نیاز به اسناد کاغذی، ذخیره سازی فیزیکی و پردازش دستی را از بین می برد. با استفاده از فناوری ابری، کسب‌وکارها می‌توانند […]

ادامه مطلب
تماس با پرشین سیستم

برای اطلاعات بیشتر با شرکت ما تماس بگیرید

Image-HasTech